ez megvan nekem köszi, eszerint épitem a gépet de ilyen részletek nincsnek benne.
Ha megnéznéd az nagyon sokat segítene, meg azt elfejtettem irni hogy a dugatyú alatt van egy lyuk is.
Hali! Powerbekötéshez kéne egy kis segítség, melyik bowden melyik oldalra kell és milyen feszesre kell álítani? + lenne egy gondom. Ha szépen lassan húzom a gázt kipörög a moci, és berakom 6. sebességbe mintha visszafogodna amiér tövön húzom. így megy 150et és ott megáll . Mi lehet a probléma?
Ha a csapot leveszed akkor ott van egy szűrő, de csak az eggyik "lyuk" -nál. Én most vettem külön szűrőt bele, de nem birom úgy elvezetni, hogy ne törjön meg a cső
Tiszta a benzined?Én még a hondával jártam ugyanígy és kiderült hogy a karbiban víz gyűlt össze és magasabb fordulaton odaszippantotta az istenadta.Ha hagytam visszaesni a fordulatot akkor megint ment egy darabig.2 nap után kibújt a szög a zsákból.Azóta minden motoromon külön szűrőt iktatok be.
Hello
Srácok, elakadtam a mito építésben, ha valaki tudna segíteni azt megköszönném. Az 1es mitomba nem tudom, hogy a melyik telószár melyik hüvelyhez való. Az 1ik telószár végén van egy kis dugattyúszerű cucc, tehát nem egyforma...(mellékelek 1 képet)
Segitsetek pls
Hali!Gondoltam ma kihúzatom kicsit a gépet aztán 150nél olyan volt hirtelen mintha nem kapott volna benzint,addig ment mint állat utánna meg hirtelen befulladt,el is engedtem a gázt,mitől lehet az hogy néha nincs elég benzin?lehet a szűrő koszos?a karbi szűrőjén kívül van még vmi?köszi előre is a segítséget
Dunlop D207-es Gumi 150/60*17-es méretben ELADÓ.
A gumi bordamélysége középen 3,5mm, egyenletesen van kopva defekt lyuk nincs rajta. 2004es évjárat de szakszerűen volt tárolva, nincs elöregedve kikeményedve gyorsan felmelegszik, és fog olyat hogy csak na. EVVEL RAKTAM LE ELSŐNEK A TÉRDEM.
7000 magyar forintot kérek érte! (szerintem aprópénz egy ilyen állapotú gumiért)
Az enyémet végre sajna nem sikerült bemérni, ennyit tudok h 5be kb 165ig elmegy, haver evoval 170et jött mögöttem, de 6-7et már nem forogta :S De mindegy most lesz benne másik dugo kisebb illesztéssel, emg ealapos karburállás kel lrá aztán majd kiderül. Terhelés nélkül 15-6ezret leforogja. De csak félre váltás miatt, amugy nem sozktam gyilkolni igy. Sztem nem érdemes polini-t nem lenne sokkal erősebb és az iscsak nyomatékba mutatkozna. A nyelvről nem tudok nyilatkozni, de sztem semmit nem kell faragni. Meg max nem fog annyira forogni mint a gyári 125. Én Spt javasolnék ha már tuningolni akarsz.
Ja és egy polini szett mennyi plusz pacit dob rá a mocira, én ugy tudom hogy a végsebessége nem nagyon változik tőle inkább alsó tartományon lesz nyomatékosabb. Mert tervezek egy polini hengert is. Ja és a 160 polini-nál a power nyelv helyén nem kell valamit esztergáltatni, hogy rendesen tudjon nyitni a szelep? Hallotam valami ilyesmit, de ha butaságot írtam javíts ki!
Az én evo-m óra szerint 180-at megy(persze a mért valós érték 173-175km/h között). Pedig a karburátoron kívül minden gyári( a karbi egy mikuni tm 34-es) Legalábbis én nem tok róla hogy más van e benne módosítva, így vettem, a henger tuti 125-ös. Viszont egész jól pörög üresbe 14e terhelés alatt 13e-et kivéve 7-esbe. Én igazából a moci gyorsulásán szeretnék javítani, és ha a v-force segít akkor kellen, persze ha odadnád
Mondhatni hibátlan. 2000km-t futott. Nem tudom mit mennyire befolyásol, mivel több minden felkerült. De 160-65öt ment 5ikben 12500-13000közt forgott. Nem érdekem eladni de egy 28-30 körül.
Nem amiatt, de amikor jön egy kátyu akkor az tetézi a dolgokat, ahogy mozogni kezdek rajta. Múltkor ordibálva káromkodtam már egy szar úton annyira fájt :S. Lámpánál alig bírom lerakni a lábam, elindulásnál meg felrakni fáj :(. Úgy érzem szétszakadok. Próbáltam nyújtani ( mert elég merevek az izmaim), de az se segített.
Ha megnéznéd az nagyon sokat segítene, meg azt elfejtettem irni hogy a dugatyú alatt van egy lyuk is.
Ha ezzel nem segítetem, ha lesz időm holnap szétszedem valamelyiket, megnézem Neked.
Srácok, elakadtam a mito építésben, ha valaki tudna segíteni azt megköszönném. Az 1es mitomba nem tudom, hogy a melyik telószár melyik hüvelyhez való. Az 1ik telószár végén van egy kis dugattyúszerű cucc, tehát nem egyforma...(mellékelek 1 képet)
Segitsetek pls
A gumi bordamélysége középen 3,5mm, egyenletesen van kopva defekt lyuk nincs rajta. 2004es évjárat de szakszerűen volt tárolva, nincs elöregedve kikeményedve gyorsan felmelegszik, és fog olyat hogy csak na. EVVEL RAKTAM LE ELSŐNEK A TÉRDEM.
7000 magyar forintot kérek érte! (szerintem aprópénz egy ilyen állapotú gumiért)
0630/6963423
a powert kb hány km-enként kéne takaritani? .. mióta elhoztam 1500 van benne
énis külön vettem anno bele nyelvet 5 e ft ért
Nem lehet hogy a túl kemény felfüggesztés miatt fájdul meg ? Mert szar úton nem jó menni a gépekkel.
De úgy 1000 km-enként vagy lehet hogy több is, kell megnézni hogy mennyire olajos
Van eladó kormánykiflim Mitóba. Nagyon jó állapotú.
Akinek kell irjon: Laci.29@hotmail.com