Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a segítséget most szándékozok majd venni mitot de csak a körlámpást és azért gondolkodtam hogy meg lehet e csinálni
esetleg valami tipp h mire figyeljek oda?
picit hülyeséget irtam simán semmiképp nem tudod átrakni,csak ha megoldod a 2-2 burkolattartót és az evo komplett elejét,magyarul onnantol ami a vázhoz fogja megoldható szerintem, de lehet ami a vázhoz fogja azis más,mondjuk én ugy tudtam h ugyanaz de Fahee felvilágositott...
Nah köszi végre valaki normálisan elmagyarázta hogy hogy is van ez a mito generáció. köszi a segítséget Hogyha még anyit el tudnál mondani hogy az évjárat hogy változik pl hogy a mito 1 milyen évjáratól-milyenig. tehát mito 1 1990-1994 ezt csak úgy irtam.
Nem nem fog sehogy se passzolni a dolog. Nyaknál a váz is más.
az összes EVO csiklámpás,1 is 2 is, a körlámpás mitora csak ugy tudod ha a müszerfallal együtt az egészet átszereled akkor fel tudod rakni a fejidomot,de ahhoz meg ugye csak szintén az EVO oldala a jó...de elvileg megoldható mert a váz ugyanaz, te végül is kicseréled az elejét... max az necces hogy a burkolattartó csavaroknak a helye ugyanott van-e, de azt is meg lehet oldani
Nem nem igy van. Mito 1: Sima teló, 2dugattyús fék, más számlap, maga a skálázás másmilyen, 7sebesség(körlámpás)
Mito 2: Forditott teló, 4dugattyús fék, 7sebesség(körlámpás)


Evo1: Forditott teló, 4 dugattyús fék, 7 sebesség stb. ("csik" lámpás)
Evo 2: Ugyan az mint az Evo 1, csak már 6sebességesek és 6küllős felnik.

Nagyvonalakban ennyi. Nagy különbség a sima illetve az Evo-k közt van. Amúgy Sima mitóra nem tudod rátenni az Evo cuccokat (másfelfogatás, más tartok, más konzol, más váz).
én úgytudtam hogy a mito evo 1-az a két kerek lámpás és a mito evo 2 az a csíklámpás de javíts ki és én arra gondoltam hogy rálehet e tenni a kereklámpásra a csíklámpást
Nagyrészt elektronika szokott elmenni.
Okk ezt megcsinálom majd. Miért hogy jártál? Mi szokott a leghamarabb elromlani nálluk. Jah és az hogyha nem jó a power akkor annak mi lehet a gondja,
Az 1-2es mito idomzata csereszabatos( mondhatni ugyan olyan), és a lámpa is mindkettőn ugyan olyan, szóval nem értem miért akarnád cserélni.
akkor még, bemelegedett - irni se tudok
ha mitot veszel akkormég ott ha bemelegesett pörgesd ki rendesen 1-2-3 ba minimum. Én "rosszul" jártam a vételbe, de ink ne akard tudni
Sziasztok. Hát lenne egy kérdésem lehet hogy hülyeség de szerintetek a mito 1-re a mito 2-es idomzat rámegy vagyis igazándiból csak a fejidom a 2-t lámpa és az oldalidom? Kíváncsi vagyok. Jah egyébként még azt szeretném hogy mire figyeljek hogyha 1-es mitot veszek mi a legfontosabb amit ellenőrizzek és menyire jók ezek? írjatok minél többen
Valaki jártad frecciába? C9be gyárilag lehetett mahle dugó? Illetve cagivába 55,95ös méret létezik 2 gyürüs verzióba? Mert 1 gyürüsben az alapméret ekkora.
Hát gyorsulási versenyen mérték. Még tuningolnom kell egy kicsit rajta mer 14alá akarom levinni
Még nem tudom, majd ha sok időm lesz szét bontom aztán megnézem hogy mi a . van vele.
azt jelenti hogy karcos vagyis: "húzós" "a'szép" "aznemrossz" kb ezt:D de lehetértelmezni mint: "para" :D
62 ha minden igaz
kell valakinek áthajtó fogaskerék?
A gyári 55,96-99. Polinibe nem tudom mekkora passzol.
hali!nem tudjátok h 160 pollini-be mekkora dugó kell? mert asszem 25ösbe 55.9 mili, mert nem találtam sehol meg a méretet... és amit linkeltetek pinkmotors.hu-rol lehet rendelni?
Rakott be tegnap képet róla, mert én se tudtam:D
Az jónak számit, ha tényleg annyit tudtál vele menni.
A kuplungkosár és a kiegyenlítő közötti áthajtó pár? Ott hol van rugó?
Arrowrol van kép?Mi az ára?