Üdv!
Nagy szarban vagyok,eladó a Mitom szarért hugyért. Lefotózott kocsival a trafipax,80 al a 30 as táblánál,ezért most erre sajnos rámegy a motorom.Alkatrésznek,vagy motorozásra,mindegy nekem csak gyorsba kelljen el.Ár: 100 ezer ft. A blokkja most lett felújítva,egy festés kellene csak rá. Az idomjai egy része megvan.Új dugó, gyűrű, hüvely,csapágyak, hajtókar-alsó-felső tűgörgők,váltó cseréve.Van egy jópár darab pótalkatrészem is hozzá. Tel:30/2542368.A kép készítése ótá,már van rajta első sárvédő is. SÜRGŐS!
Fel lazulva tuti nincs semmi, gondolom egy hézagoló alátét ilyent nem csinálhat. Csapágy, meg tügörgőt a kuplung felöli részen sehol nem cseréltem, csak maga a blokkban (az remélem azért 1600km alatt nem ment szét), kuplung felöli részen meg lövésem sincs hogy, mi lehet, esetleg ha sok időm lesz megint szétbontom aztán átnézegetem (de ez is összerakás után jelentkezett, elötte nem volt ilyen).
Nah teljesen ugyanez a gondom nekem is!
Ha olyan 4500-5000-ig felpörgetem picit érezni, viszont, ha visszaengedem totál elkezd rázni meg morogni. Kiegyenlítőt én is csomószor megnéztem, de még passzolom a hiba okát...
Vhol vmi nem font tengelyvonalban, azaz szar vmi csapágy, lehet a főtengely, de te meg azt most cserélted.
Szólj, ha rájössz! ;)
állitólag vagy fellazult valami fogaskerék vagy van ott valami csapágy ami tönkre mehetett...én nem értek ehhez a részhez nem szedtem még szét blokkot csak azt mondom amit nekem mondtak...
igazatok lett,kiegyenlítő tengely,holnap hozom el hozzá a cuccokat jah meg képzeljétek,valami geci felnyomott... ugye még egy hónapig 50 esként használom,nemrég jöttem haza és vártak a rendőrök...mutogathattam nekik az 50 esböl való dugómat h ez volt bennt,hiába...aztán kiderült h jóba van az egyik rokonommal...így megúsztam de holnap végigjelentgetek mindenkit...
nemmindegy
itt nem a hűtővíz hőmérsékletéről, meg az egész rendszer hőmérsékletéről van szó, hanem arról, hogy annak a levegőnek amit beszív és elkever benzinnel annak mennyi a hőmérséklete!
Nálam 3-5ezer között van kis rázás (ha visszaengedem a gázt) akkor nagyon erősen. Kiegyenlitő tengelyt vagy 3szor szedtem raktam össze, de ez a fdura dolog változatlan...
Nekem ezt mondta a szerelő.
Főtengelyt én is cseréltem!
Ha nem volt már annyira jó amikor rátetted a nagyobbat
akkor attól mehetett el!
Egy nagyon kevés holtjáték is elég neki,
amit kézzel nem érzel annyira!
160 as igen,de zsir uj fötengelycsapágyak vannak bennt a főtengely nagyon jó állapotú a szerelő szerint, és 1200 km-t mentem vele azóta 5-6 ezres fordulaton, talán 5 ször ha nyitottam powert....szoval nem hiszem h fötengely,de a kiegyenlitöt megnézetem...
jah meg 160 as pollini hengerszett ELADÓ! henger,dugó,csapszeg,hengerfej,tömitések magyarul csak fel kell tenni! irányár irányár 45 ezer! ha érdekel: dug6unk@hotmail.com(msn)
hello!ismét egy fasza gondom akadt...4-8 ezerig kurvára ráz a motor... blokkba a fogaskerekek sztem nem lehet mert télen normálisan össze lett rakva eddig jó is volt helyéről gondolom nem mozdulhat el...amire gondolok h a power nyelv beljebb csúszott és h beleér egy picit a dugóba... lehet hülyeség mondjuk...szerintetek ez mi lehet?
Van pár mito cuccom akit érdekel..elektronika,láncvédö,légszüröház,üllé
s alatti müanyag(akksitarto),felsö villahid,kipufogokönyök..akit érdelek az e-mail:sige@freemail.hu vagy msn : djgergely@windowslive.com vagy tel.:06202820610....képeket hamarosan teszek föl! árban megegyezünk!
Én is így voltam vele! Nekem alapból korlátlan A van, majdnem mi is vettünk egy gixert 670-ért ( tényleg nagyon-nagyon pöpec volt pedig 98-as évjáratú volt), de hidd el kell az a "lépcső", egy 125-ös, hogy ne egyből egy 110Le-s gépre pattanj! Én nem bántam meg, hogy mito lett és nem gsx-r. Na jó azért lényegében a fenntartási költsége miatt lett mito, de még egyszer mondom nem bánom abszolút.
Nagy szarban vagyok,eladó a Mitom szarért hugyért. Lefotózott kocsival a trafipax,80 al a 30 as táblánál,ezért most erre sajnos rámegy a motorom.Alkatrésznek,vagy motorozásra,mindegy nekem csak gyorsba kelljen el.Ár: 100 ezer ft. A blokkja most lett felújítva,egy festés kellene csak rá. Az idomjai egy része megvan.Új dugó, gyűrű, hüvely,csapágyak, hajtókar-alsó-felső tűgörgők,váltó cseréve.Van egy jópár darab pótalkatrészem is hozzá. Tel:30/2542368.A kép készítése ótá,már van rajta első sárvédő is. SÜRGŐS!
Ha olyan 4500-5000-ig felpörgetem picit érezni, viszont, ha visszaengedem totál elkezd rázni meg morogni. Kiegyenlítőt én is csomószor megnéztem, de még passzolom a hiba okát...
Vhol vmi nem font tengelyvonalban, azaz szar vmi csapágy, lehet a főtengely, de te meg azt most cserélted.
Szólj, ha rájössz! ;)
itt nem a hűtővíz hőmérsékletéről, meg az egész rendszer hőmérsékletéről van szó, hanem arról, hogy annak a levegőnek amit beszív és elkever benzinnel annak mennyi a hőmérséklete!
Főtengelyt én is cseréltem!
Ha nem volt már annyira jó amikor rátetted a nagyobbat
akkor attól mehetett el!
Egy nagyon kevés holtjáték is elég neki,
amit kézzel nem érzel annyira!
Vagy kiegyenlítő tengely, vagy ha
160as a mocid, akkor főtengely kuka!
s alatti müanyag(akksitarto),felsö villahid,kipufogokönyök..akit érdelek az e-mail:sige@freemail.hu vagy msn : djgergely@windowslive.com vagy tel.:06202820610....képeket hamarosan teszek föl! árban megegyezünk!