Simán megfogta ezek a jobbfajta gumipókok nem a piaci amit egyszer
meghuzol és utána szart se ér mert nem nyúlik...
barátnőm báttya gazdazágba melózik és onnan maradt ki...Massey Ferguson traktorba lett véve...15w40es castrol...váltóba pont jó lessz..
Nézics: Igazából ez egy viszonylag új motor, itt annyira nem kell nézni, amit az idősebb motorokon. Gumik jó állapotban legyenek, fék jól fogjon, vázon ne legyen sérülés, menet közben engedd el a kormányt nem húz-e félre, motorhang ne csörögjön, ne ússzon olajban a motorja. Szerintem nagyjából ennyi. Meg amit írtam régen azt a hosszú tanácsot olvasd át megint .
hali! nem csináltam vele semmit, már bejelentkeztem a szerelőhöz,mostmeg csak ugy magától jó lett... nem igazodok ki rajta... lehet v.mi vezeték összeért...
Azt hogy mi a rossz, azt úgy tudod megnézni, hogy azt a vezetéket ami az öninditó és a relé között van, azt közvtelenül hozzáérinted az aksihoz, ha nem teker akkor öninditó, ha teker akkor relé.
Hello, mennyi egy Mito-hoz az öninditó relé? Most akarok venni egyet, találtamis, egész jó összegért, irtam neki aztmondta hogy néha csak kattog az önindító?! Szerintem megnézem ha nem csillagászati összeg.
Én most néztem meg hogy az enyém mennyit megy egyen úton ugy hogy MIkuni karbim van meg egy Arrow végdobom 167 annál följebb nem megy!Ez jó eredmény vagy jobban kéne menjen?
Ma voltam kicsit hosszab uton ugyan ez a hiba... 6ikat nem forogja ki, 7ről meg ne is beszéljünk... Nálam több mint valószinű karburálás a gond, bár ez a br10eg se nyerte el tetszésemet, 1-2ben 9-10 között dadog...
nah 140 és 150 között meg áll a tudomány és ezt 5.ben tudja 6.ban 9és 10 között meg áll hiába megyek csutkán még csökken is a sebesség mi lehet a baja szerintetek de ha 5.be viszi a 140-et akkor szerintem 6.ba 11-ezerig lenne 160 kb
meghuzol és utána szart se ér mert nem nyúlik...
barátnőm báttya gazdazágba melózik és onnan maradt ki...Massey Ferguson traktorba lett véve...15w40es castrol...váltóba pont jó lessz..