Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja nem azt csak úgy kérdeztem
nekem ugyan ez volt tegnap
de nem mindegy hogy a próbánál csak épphogy hozzá érinted az akksihoz az lrintkező vezetéket vagy normálisan odafogatod. amikor csak odaérintettem nekem is verte a szikrát de rácsavaroztam és msotmár normálisan emgforgatja az önindítót csak mármeg az úszó
csiszold meg az akkun a sarut, hátha akkor nem szikrázik. könnyel el szokott oxidálódni
szétszedtem az elöbb,se akksi se fesszabályzó mivel az önindito szivja le mert mikor ráinditok ott a sarunál szikrázik meg ég le a vezeték... ott mi lehet a hiba?
Próba körnél végig ki akarod huzatni ?
Mann123 mire figyeljek nagyon amikor megnézem/kiprobálom a motort?
És körülbelül mennyinek kell lennie a vésebbeségnek így gyári kipufogóval(látom a tiéden arrow van)
kösz a segítséget mindekinek!
am úgy történt hogy... még 1 hónapja kimerészkedtem aztán... egyszercsak leállt... magam alá nézek azt ömlik a benzin... aztán még valahogy beindult ,hazamentem
felnyitottam enm volt semmi feltűnő beinditom megyek vele akkor nem is volt smemi gáz
1 hete tolom ki kinyitoma csapot és folyik... nah mondom zsír beindítani am se tudtam mert még nem jött meg az akksim
most h megjött indítanám és megint
tehát akkro úszó lesz kösz a segítséget mindenkinek
Az enyém is szokta ezt csinálni ( szinte mindig). Az enyém akkor szokta, ha már leállítottam és elzártam a benzincsapot rá 3 percre kispriccel egy keveset ( kb annyit ami egy 10cm-es foltot csinál a földön). Én ezt a melegnek tudom be. A tied viszont úszófelakadás.
oké,megnézetem kössz! ja és a karbit lécci ne felejtsd el hétfőn feladni...
Szerintem hivj el valami autó vilamossági szerőt, az lehet h meg tudja taálni h mi a hiba
vagy a tekercs a geci vagy pedig a feszültség szabályzó
Nem hiszem hogy ki kell cserélni.. csak szét kell szedni és átmozgatni/kipucolni a karbit!
Nekem anno volt ilyen simsonnál, de az elv az ugyanaz ennél is.
Hali! szerintetek mért van az h nem tölt semmit az akksin? aztmondták fesszabályzó lehet tönkrement...ötlet?
Üdv.

Eladó maradék cuccaim:
mito fesz.szabályzó, 2db rellé, világítás kábelköteg, 1-2 elektronokai apróság,első, felső fékmunkahenger, egyben 4300Ft.
Mito hengerfej, gyári 125, hibátlan gyári állapotban, termosztáttal, 3500Ft.
Olajszivattyú kompletten: 2500Ft.
Mito hátsó rugóstag, sérülésmentes, hibátlan: 5500Ft
Alkudni lehet.
Mito 28-as dellortó karbi, kompletten, membránnal 6500Ft
címem: cagivaalkatreszek@citromail.hu

Kelllems napot mindenkinek!
másnak nem volt még hasonló problémája?
most akkor ki kell cserélni az úszót?
benne van még minden folytás
eddig 70 járkáltam vele 4500-5000 ig pörgetve
3 hete mentme vele utoljára
jöv héten küldik a jogsit
na mondom erre felbuzdulva kitolom ma ... megmosom
aztán indítanám... azt puff
Egyébként ezt a hibát leszámítva milyen a moci, gondolom még benne vannak a folytások is( ha nincs véletlen akkor mennyi a vége így gyári kipuffal), mert jövő héten úgy nézki megyek egy úgyanilyenért:Mito
A karbiba szerintem fenn akadt az uszó, ami egy tűszelepet nyít és zár, viszont ha ez fennakad nincs mi megakadályozza a benzin utját.
csáó mindenki
olyan problémám lenne hogy... kinyitom a benzincsapot és a túlfolyón elkezd ömleni a benzin... a motort nem is tudom ezáltal beindítani. nem tudja valaki h ez miért lehet?
a moccban 357 km van
és ez mind pont jókor történik lassan emgjön a jogsi :S
Az van benne... Tavaly fent volt pár napig semmi nem volt... Idén kész lett a motor, járatás, aztán kicsit forgattam már és erre barna lett
Hello. Hát énekem nem kellene csak a henger meg a dugó meg a hengerfej. Komplett blokk nemigazán kell. Csak a hengerem lett rossz meg a hengerfej + ugye a dugó. A főtengelyem jó meg minden más. Hogyha eladnád henger +..... kellene. Vagy esetleg egy másik mito hengered? Csak az a lényeg hogy jó állapotú legyen.
tömítés.... ((tudod az az üveggyapot izé)
A kép nem a legjobb, de a lényeg hogy szétbarnult Vkinek ötlete hogy mit kezdjek vele?:s
Nem azt irták. A túl folyó az lent van ez meg felül két levegőztető.