Szevasztok, hát mégsem lesz MITO.
Sok rágodás után arra jutottam az ősökkel hogy gyorsan lerakom a nagy jogsit és veszek egy gsxr 600-at. 6-800 ezer körül már nagyon faszák vannak, és mégse egy 125-ős mociért adok ki 650 ezret. És végül köszönöm mindenkinek aki segített és válaszolt a kérdéseimre
Nem, ez tényleg a többlet oxigén miatt van, kicsi, érzékeny gépek, hűvösebb időben sűrűbb levegőt tud szívni, nemhiába karburálják GP-ben a 2T-ket az időhöz, vagy Nardoban a végsebesség tesztnél a turbós autók a hűvös hajnali órákban teljesítenek a legjobban.
Szia a nekem is volt lefulladás problémám karbival volt a gáz csináltam 1 képet a régiről. Ahol a képen jelöltem nem volt 1 ilyen tömítés szerű dolog.. és mikor indítottam ha finoman húztam vette az alapjáratot. Viszont ha hirtelen gáz adásnál el kezdet dadogni a motor. Mi után sikerült intézni még itthon volt 1 vadi új karbim azon rajta volt minden cucc.. beraktam és indítom karbi csere után és tökéletesen vette a fordulatot.
Meg persze amiket Fahee írt azokat is nézd át remélem sikerül megoldanod sok sikert.
ha az akksit kiveszem és betolom a moccot
és van műszerfalvilágítás , visszajelzők , világítás stb...
akkor tulajdonképpen működik a generátorom ?
vagy ezt így nem lehet megnézni?
megnéztem a mitot és beszámolják elvileg az enyémet jah és juli 1-től változott a rendszer műszaki regadó és okmányiroda és hozzák is a rendszámot max 2 nap itt van pár kép http://kepesmotor.hu/cagiva-sp...
A power az műkszik, ezért csodálkoztam. Próbáltunk adni egykis plusz levegőt is neki de az se használt. A karbiból mikor kihúzom a síbert úszik az benzinben, viszont a gyertya meg száraz és fekete.
szerintem csak átkell karburálni. ha télen jólmegy, mondjuk 3-4 fokban, akkor ugyanazokkal a karburátorbeállításokkal nyáron ilyen 30 fokokban nemfog jol menni.
nemakarok okoslenni, nemvagyok motorszerelő, de szerintem 100%, h ez a gond. márha hidegebben jolmegy a motor.
Hátha gázra fullad akkor vszinüleg sokat kap, illetve nézd meg hogy mozog-e a bowden, de a legbiztosabb elforditod a tányért (nyitott állapotba), és lehuzod az elektronikát aztán megnézed mit tud.
Azért megy jobban hidegbe mert hidegebben tudja tartani a hengert.
És nem tágul ki annyira és igy jobb az illesztés.Nekem is télen ugy ment a simson mint az állat és nevetségesen keveset evett...ilyen idöbe többet kajál és még nem is megy annyira.A mitonak mindegy hogy 10 fok van vagy 35...beáll 65-70 fokra és ugyanugy kell neki menni...vagyis kéne..eddig igy is volt az anyém de mióta blokk csere volt sehogy nem megy 8ezer felett se hidegben se melegben...alul viszont király megy ahogy kell...
ha 8 ezer után egyáltalán nem húz, akkor üresben inditsd be nyisd fel a tankot, pörgesd fel 8 ezer körülre és nézd h a power motor mozgatja e a bovdent... ha nem akkor úgy jártál mint én...
Lehet, hogy semmi köze ezeknek a dolgoknak hozzá, de azért leírom. Szóval: Mito előtt robogóm volt ( yamaha 2t). Nyáron nagy melegben a 65 km/h-t alig tudta kinyögni magából. Hűvösebb időben kb. 20 fokban már 75km/h volt a végsebesség. 10 fokban meg simán kivitte a 85-öt. Ez ugye azért van mert kevesebb melegben az oxigén a földhöz közel, mint hidegben. Az égés feltétele az oxigén ugyebár. Lehet ezért van az, hogy nem megy többet a moci 140-től?
Csak feltételezés volt, ne szúrjatok le légyszi érte ha nem értetek egyet vele, mert nem tudom, hogy tavaly viselkedett-e így a mocitok.
Mindenkinek ez a 140-nél tovább nem megy baja van :S:S:S. Remélem az enyém nem olyan. Még nem volt rá lehetőségem kipróbálni. 130-ig pöpecül ment 5-ösben az biztos
Hali! Most lett felújítva a Mitom, hajtókar, dugó és hónolva lett a henger. Az olajzást kikötötték, 35ös keverékkel használom. Mikor napi első inditásnál beinditom szivatóval szokatlanul magas fordulaton pörög, húzok neki gázt lefullad, aztán egy idő múlva már jó. Mikor már bemelegedett hirtelen gázrántásra üresbe megint lefullad. max sebessége 140 tovább nem is megy és minden sebességben kb 8ezer után mintha már nem is lenne semmi ereje. Mi lehet a baja ? Hozzáteszem felújítás óta 1000km-en bőven túl van.
Ugyanaz...elsö 4 ben király utána 8 nál nem megy tovább...ha tolom neki végig 9-10 ezren akkor kiforogja a 140 et de amugy 120 megfogja...nem is szoktam amugy hajtani csak néha elözésnél jó lenne ha jobban kapaszkodna...amugy kompresszió baja van..télen dugócsere
Sok rágodás után arra jutottam az ősökkel hogy gyorsan lerakom a nagy jogsit és veszek egy gsxr 600-at. 6-800 ezer körül már nagyon faszák vannak, és mégse egy 125-ős mociért adok ki 650 ezret. És végül köszönöm mindenkinek aki segített és válaszolt a kérdéseimre