Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már felvettelek msn-re,hogy eggyeztessük az adatokat! Üdv Tibi
270-ért az enyémet is viheted július vége, augusztus eleje fele, csak addig ki kell cserélnem egy csapágyat a blokkban. Amúgy most volt friss műszaki, 3000 km-es dugó, új akksi, ülésbőrözés, új EU-s rendszám, kormánysúlyok, markolatok, szimeringek, stb...
micsoda feszítős képeid vannak
6 ezer ft+ postaköltség,azonnali postázás
Üdv sorstársak, kellene nekem nagyon sűrgősbe egy ELSŐ FÉK TÁRCSA! email: ut14@freemail.hu
Hali! ha mikor ráadod a gyujtást és nincsen ellenőrzőhang akkor a power motorral van valami,ha viszont üresben felforgatod és nem nyit ki akkor az elektronika is lehet mint pl az én esetemben...
Gyujtáskor kell mozgatnia, és üresben megforgatva is látható. Lejebb irtak egy hiba sort. Nézd meg,
Hello!
Lenne egy pár kérdésem:
Ha ráadom a gyújtást akkor a powermotornak mozognia kellene?
És ha csak üresben forgatom akkor látnom kéne hogy kiniyt a power?

És hasonló problémám van mint amint korábban páran írtak:
120-130 is szépen felmegy,de ha felvátok 6-ba akkor (forudlat kb 7500) akkor nem bírja tartani ezt a foruldatot és kb visszaesik 6500-6000re.
valami ötlet,vagy akinek hasonlója volt az tudna segíteni,hogy végül mi orvosolta a problémát?Előre is kösz!
Üdv
Van 1 eladó Bitubo hátsó teleszkópom jó állapotban semmi baja csak kell a pénz.. és a gyári megmaradt nekem... Én 20pénzre gondoltam tavaly 45ért vettem. 5 fokozatot lehet állítani rajta. (kemény és puha-ra :). Képeket holnap tudok csinálni róla szerintem igazán megéri. Akit érdekel írjon fórumon.
KIBEBASZOT JÓ IDŐ VAN
Az enyém ilyn! Törve nincs,csak kittelve De vastagon ám
hali! Hengert ne felejtsd ám el feladni!
Am dugó az van hozzá?El is felejtettem megkérdezni
18 év körüli mociknál ritka, ha még soha nem volt törve
Milyen az a 36os karbi? Dellorto? és mennyiért adnád?
Mondjuk ezekér egy fillért nem adnék. Egyik szarrá lett törtve és úgy lett összelegózva, a másik meg öreg mint az országút és ahhoz képest drága... Én az evo-mat ősszel 330ért adtam el és full patent volt a gép friss műszakival... Szóval csak keresni kell és ha kitartó vagy találsz normálisat
nekem van egy egy 36os karbim meg egy arrow csövem ami javításra szorul ha érdekel...
A légszűrőbe nem rég cseréltem betétet ugyh az kizárva
Főfúvóka tegnap lett visszarakva meg a karbi kipucolva ugyh az se
Benzin nem hiszem eddig jó volt neki...
Karbi légszürő biztos nincs lelazulva..
Gyertya hézag is jó...
A gyujtás idözités az egyik lehetséges...
És esetleg a kompresszió...
A power mielött össze lett rakva ki lett polirozva azóta tuti nincs rajta annyi koksz hogy ennyire lefolytsa...
Eléggé, nem birt ki túl sok km-t itthon, volt 1 repedés a henger falába, ami valahogy megakasztotta... Szóval perselyes lessz, vagyis már kész, csak főtengely kell még, mert már van új hajtókar is, csak a főtengelyt kell cserélni, és rá új hajtókar megy :D
Az szép , Komoly egy felújítás volt akkor
Amit én vettem az 1 vagy 2 éve volt felújitva, de nagyon kókány módon. Most kell bele pl másik főtengely, mert valami észkombány pontozóval ütögette, hogy ne essen le róla a csapágy...
Már kifogytam az ötletekből, ezért felütöm a szervízkönyvet és megnézem mit ír a gyenge, nem forgó motorról. Ezeket adja lehetséges hibáknak:
- koszos légszűrő
- főfúvóka dugult, vagy nem megfelelő méretű
- gyenge minőségű benzin
- "breather union loose" (valami lélegeztető laza, szerintem a karbi vagy a légszűrő lehet lelazulva...)
- túl nagy gyertyahézag
- helytelen gyújtás időzítés
- gyenge kompresszió
- lerakódások a kipuff szelepen
A tiéd nagyon tetszik, de már nagyon elvonási tüneteim vannak muszály valami mert megörülök , egy fél éve már a hirdetéseket meg a tesztek bujom.
Hello. Nekem kellen egy km/h bowden. Mennyiért tudsz?
Hali, Gergő
Ha tudsz várni egy fél évet, akkor az enyémet viheted (picit drágábban, de garantáltan jobb )
Hát ja kérdeztem is az e-mailbe hogy mikor volt felújítva és-hogy tudja ezt valahogy igazolni majd meglátjuk mit ír rá.
Én régóta látom már a hirdetéseket, a zöld mitot még régen 50-es papirokkal árulták, lett rá rendszám szerezve, aztán meg 100-al többet kértek érte. Az a mito szalonba van, már több mint másfél éve.

A sárga mito meg jónak tűnik, de azt irják h az előző gazdálya újitotta fel, ami 98-ba volt, szóval az már 11 éve :S meg a műszaki is hamarosan lejár