270-ért az enyémet is viheted július vége, augusztus eleje fele, csak addig ki kell cserélnem egy csapágyat a blokkban. Amúgy most volt friss műszaki, 3000 km-es dugó, új akksi, ülésbőrözés, új EU-s rendszám, kormánysúlyok, markolatok, szimeringek, stb...
Hali! ha mikor ráadod a gyujtást és nincsen ellenőrzőhang akkor a power motorral van valami,ha viszont üresben felforgatod és nem nyit ki akkor az elektronika is lehet mint pl az én esetemben...
Hello!
Lenne egy pár kérdésem:
Ha ráadom a gyújtást akkor a powermotornak mozognia kellene?
És ha csak üresben forgatom akkor látnom kéne hogy kiniyt a power?
És hasonló problémám van mint amint korábban páran írtak:
120-130 is szépen felmegy,de ha felvátok 6-ba akkor (forudlat kb 7500) akkor nem bírja tartani ezt a foruldatot és kb visszaesik 6500-6000re.
valami ötlet,vagy akinek hasonlója volt az tudna segíteni,hogy végül mi orvosolta a problémát?Előre is kösz!
Üdv
Van 1 eladó Bitubo hátsó teleszkópom jó állapotban semmi baja csak kell a pénz.. és a gyári megmaradt nekem... Én 20pénzre gondoltam tavaly 45ért vettem. 5 fokozatot lehet állítani rajta. (kemény és puha-ra :). Képeket holnap tudok csinálni róla szerintem igazán megéri. Akit érdekel írjon fórumon.
KIBEBASZOT JÓ IDŐ VAN
Mondjuk ezekér egy fillért nem adnék. Egyik szarrá lett törtve és úgy lett összelegózva, a másik meg öreg mint az országút és ahhoz képest drága... Én az evo-mat ősszel 330ért adtam el és full patent volt a gép friss műszakival... Szóval csak keresni kell és ha kitartó vagy találsz normálisat
A légszűrőbe nem rég cseréltem betétet ugyh az kizárva
Főfúvóka tegnap lett visszarakva meg a karbi kipucolva ugyh az se
Benzin nem hiszem eddig jó volt neki...
Karbi légszürő biztos nincs lelazulva..
Gyertya hézag is jó...
A gyujtás idözités az egyik lehetséges...
És esetleg a kompresszió...
A power mielött össze lett rakva ki lett polirozva azóta tuti nincs rajta annyi koksz hogy ennyire lefolytsa...
Eléggé, nem birt ki túl sok km-t itthon, volt 1 repedés a henger falába, ami valahogy megakasztotta... Szóval perselyes lessz, vagyis már kész, csak főtengely kell még, mert már van új hajtókar is, csak a főtengelyt kell cserélni, és rá új hajtókar megy :D
Amit én vettem az 1 vagy 2 éve volt felújitva, de nagyon kókány módon. Most kell bele pl másik főtengely, mert valami észkombány pontozóval ütögette, hogy ne essen le róla a csapágy...
Már kifogytam az ötletekből, ezért felütöm a szervízkönyvet és megnézem mit ír a gyenge, nem forgó motorról. Ezeket adja lehetséges hibáknak:
- koszos légszűrő
- főfúvóka dugult, vagy nem megfelelő méretű
- gyenge minőségű benzin
- "breather union loose" (valami lélegeztető laza, szerintem a karbi vagy a légszűrő lehet lelazulva...)
- túl nagy gyertyahézag
- helytelen gyújtás időzítés
- gyenge kompresszió
- lerakódások a kipuff szelepen
Én régóta látom már a hirdetéseket, a zöld mitot még régen 50-es papirokkal árulták, lett rá rendszám szerezve, aztán meg 100-al többet kértek érte. Az a mito szalonba van, már több mint másfél éve.
A sárga mito meg jónak tűnik, de azt irják h az előző gazdálya újitotta fel, ami 98-ba volt, szóval az már 11 éve :S meg a műszaki is hamarosan lejár
Lenne egy pár kérdésem:
Ha ráadom a gyújtást akkor a powermotornak mozognia kellene?
És ha csak üresben forgatom akkor látnom kéne hogy kiniyt a power?
És hasonló problémám van mint amint korábban páran írtak:
120-130 is szépen felmegy,de ha felvátok 6-ba akkor (forudlat kb 7500) akkor nem bírja tartani ezt a foruldatot és kb visszaesik 6500-6000re.
valami ötlet,vagy akinek hasonlója volt az tudna segíteni,hogy végül mi orvosolta a problémát?Előre is kösz!
Van 1 eladó Bitubo hátsó teleszkópom jó állapotban semmi baja csak kell a pénz.. és a gyári megmaradt nekem... Én 20pénzre gondoltam tavaly 45ért vettem. 5 fokozatot lehet állítani rajta. (kemény és puha-ra :). Képeket holnap tudok csinálni róla szerintem igazán megéri. Akit érdekel írjon fórumon.
KIBEBASZOT JÓ IDŐ VAN
Am dugó az van hozzá?El is felejtettem megkérdezni
Főfúvóka tegnap lett visszarakva meg a karbi kipucolva ugyh az se
Benzin nem hiszem eddig jó volt neki...
Karbi légszürő biztos nincs lelazulva..
Gyertya hézag is jó...
A gyujtás idözités az egyik lehetséges...
És esetleg a kompresszió...
A power mielött össze lett rakva ki lett polirozva azóta tuti nincs rajta annyi koksz hogy ennyire lefolytsa...
- koszos légszűrő
- főfúvóka dugult, vagy nem megfelelő méretű
- gyenge minőségű benzin
- "breather union loose" (valami lélegeztető laza, szerintem a karbi vagy a légszűrő lehet lelazulva...)
- túl nagy gyertyahézag
- helytelen gyújtás időzítés
- gyenge kompresszió
- lerakódások a kipuff szelepen
Hali, Gergő
A sárga mito meg jónak tűnik, de azt irják h az előző gazdálya újitotta fel, ami 98-ba volt, szóval az már 11 éve :S meg a műszaki is hamarosan lejár