Nekem idén került fel a 160as diablo, O gyűrűs a láncom, úgynézem nem ér hozzá. 150/70-et viszont simán faragta. Nekem eddig egész jól lehetett dönteni (már amennyit próbáltam igy járatás közben), jelenleg kb félcentire sikerült lehuznom a majrécsikot, viszont este fele és 20 fok körül már körforgalmakban érezhetően csuszkál (de ez nem a méret miatt van).
Szerintem elég görbe a kormányod.Én a helyedben nem kisérleteznék a vissza hajlitással,mert keletkezhet egy hajszál repedés,ami mindig menet közben törik el.Tehát inkább vegyél egy jót,mint hogy össze törd magad.
nekem hátul 160-as gumi, van eköl meg 120-as, igy vettem a gépet, de szerintem nem túl jó igy. Főleg hogy nemis azt eredeti magasságokkal vannak a gumik
De amig bejáratós az enyém addig használom ezeket, aztán meg a gyári méretű D208 megy rá
Hali! végre úgy nézki hogy jövőhét után megyek Mitokat nézni
Lehet mégse EVO lesz belöle mert ahogy ti is írtátok a jók olyan 400e körül mozognak annyi pénzem jelenleg úgy nézki nem lesz
Tehát újabb kiszemelteket kerestem és erre juttotam: Ő Vagy Ő
Eddig bár még változhat ugy a helyzet.
A sárgának már írtam e-mailt mert volt egy pár kérdeésem ó, de még nem válaszolt, a zöld meg egy kereskedésben található.
Mi a véleménytek e két mociról
Hy
Az alábbi képeken egy mito kormány van, szarintetek ferde? Ha igen akkor viszahajlíthatom egy nagy csővel? Meg ennek teljesen egyenesnek kell lennie?
PHBH 28 RD van rajta már kitakaritottam az egészet...
Nekem 160 as Michelin Pilot Power volt rajta és nem volt olyan jó mint a 150es Pilot Sport...És nekem faragta a lánc..mondjuk kicsit szélesebb a lánc is ami most rajta van...mert ez O-gyürüs a gyürü néklüli lehet nem érne hozzá.A gyertya pedig minden formátumba faja..8 ezerröl leállitva is....
andrisdavid: Most mindenki válaszoljon neked, hogy nincs karburátorom meg rezonátorom se vagy mi? Én is be szoktam írni, hogy kormány lengés csillapító kéne, de akinek nincs az most minek írjon?
120 as folytás ez érdekes dolog zxr-ekben is igy van megoldva, ott a kilóméter órában van egy jeladó, de nem hiszem hogy a tiédben ilyesmiről lenne szó
4. fokozatot meg a végig le lehet pörgetni? gyertyaképet megnézted ugy ahogy msn irtam?
Nekem 160-as gumi van bent (Bridgestone BT-020) . Egyáltalán nem ér bele a láncba szóval simán felrakhatod. Azt nem tudom neked megmondani mennyire fog máshogy viselkedni a kanyarban, mert én így vettem a motort és így szoktam meg. De az biztos, hogy belemegy.
Milyen karbi van a Mitodon? PHBH 28? Nem lehet, hogy valami kosz ment bele? Úszószint rendben? Egy VHSB 34-gyel szerelt Super City-n úszógond csinálta pont ugyanezt. Bár írtad, hogy eddig ez a karbi jó volt...
180 as hengert sehol..160 ast esetleg de az is felesleges 125 jobb...
160as gumi meg beleér a láncba és a 150 es jobb is a kanyarba és nem is fogja annyira vissza
Ezzel király nagyon jó hangja van és megy is de szerintem ugyanugy meg fog állni 120nál..még azóta nem próbáltam ugyanis miután visszaraktam nemsokat mentem vele..majd ma...
Na elmesélem én mitörtént ezzel:Ezt a szezont kezdtem egy blokkal ami ment semmi gond nem volt vele.Nem halt ki 8000 nél semmi.Egy szép napon aztán gondolt egyet a gyürü és elpattant...henger-dugó kakukk...ahogy szétvolt szedve sajnos rájöttem hogy a fötengyelem is elfáradt ugyhogy kezdtem keresni cuccokat.Csak hát horror árak mindenütt...de kitartó keresgélés és nemkis szerencse találtam egy komplett full gyári blokkot. gyári dugó,fötengely,minden még a tömitések is!Nem szedtem nagyon szét hengert visszapakoltam rá gyujtást nem cseréltem ki,olaj bele és had menjen.A régi karbimat tettem rá mert ehhez nem járt.
egy pöccintésre indult.Semmi csörgés-zörgés patent.utána szépen ahogy jártam vele már akkor észre vettem hogy 120 nál nem nagyon kúszik feljebb...de kis ideig nem törödtem vele..mondom ki tudja mennyit állt majd beáll...dehát nemigazán akar a mái napig...
Na mondom lehet valami folytot gépbe volt és a gyujtás valami butított..kicseréltem a régi gyujtásomra de ezzel is ugyanaz...akkor a fúvókát 148 rol kicseréltem 150re..ebbe már kételkedtem h segit hisz a másik blokknak is elég volt a 148 ment vele mint állat..nem is segitett...még megpróbáltam egy 152 est de ez egyenesen katasztrófa volt.Másik gyertyát is próbáltam már de akkor se változik..most vissza tettem a 148 as fúvókát ezzel üresben is pörög rendesen de azóta még nem próbáltam megint meghajtani 120 felé de szerintem ha edig se volt jó magátol biztos nem javult meg...és itt járok most...még esetleg szimeringet akarom kicserélni..
a powerel minden jó nyit-zár gyujtáson is és 7200nál is...kipuff is tiszta...légszürő is....ugyh nemtom...
Ezen még mechanikus. A hangja alapján és a valamivel 6000 feletti feléledés miatt biztosan nyit (valamennyire). Ha végre lehet hajtani (most még bejáratós), akkor le fogom ellenőrizni, hogy teljesen kinyit-e. Sajnos a szétszedéskor a nyelven maradt koromlerakódás miatt gyanús, hogy nem teljesen nyit. Már csak 500km és megtudom...
Mit tudsz ezekről a folytott gyújtásokról? Engem érdekelne, mert a Tamanacomnál gyanakszom rá. Hibátlan a gép, egyet nem köhint, de nem forog 8000fölé így nem is meg 110-120-nál többet. És már mindent kicseréltem-beállítottam rajta a gyújtásdobozt kivéve, de semmi eredmény.
Egy Super City-n láttam hasonlót. Itt nem volt semmi gyújtáshiba, csak a karbit kellett belőni. Az volt a baj, hogy túl sokat kapott, de nem is kizárólag a nagy fúvóka miatt, hanem a rettenetes magas benzinszint miatt. Mindenek előtt ellenőrizd az úszószintet! Sőt ne csak a szintet, hanem az úszó súlyát is. Nekünk sajnos túl nehéz volt benne, ez okozta a hibát. Sok szerencsét a bütyköléshez. Mióta csinálja ezt a hibát? Előjött, vagy mindíg is ilyen volt?
De amig bejáratós az enyém addig használom ezeket, aztán meg a gyári méretű D208 megy rá
Lehet mégse EVO lesz belöle mert ahogy ti is írtátok a jók olyan 400e körül mozognak annyi pénzem jelenleg úgy nézki nem lesz
Tehát újabb kiszemelteket kerestem és erre juttotam:
Ő
Vagy Ő
Eddig bár még változhat ugy a helyzet.
A sárgának már írtam e-mailt mert volt egy pár kérdeésem ó, de még nem válaszolt, a zöld meg egy kereskedésben található.
Mi a véleménytek e két mociról
Az alábbi képeken egy mito kormány van, szarintetek ferde? Ha igen akkor viszahajlíthatom egy nagy csővel? Meg ennek teljesen egyenesnek kell lennie?
Köszi
Nekem 160 as Michelin Pilot Power volt rajta és nem volt olyan jó mint a 150es Pilot Sport...És nekem faragta a lánc..mondjuk kicsit szélesebb a lánc is ami most rajta van...mert ez O-gyürüs a gyürü néklüli lehet nem érne hozzá.A gyertya pedig minden formátumba faja..8 ezerröl leállitva is....
4. fokozatot meg a végig le lehet pörgetni? gyertyaképet megnézted ugy ahogy msn irtam?
160as gumi meg beleér a láncba és a 150 es jobb is a kanyarba és nem is fogja annyira vissza
Valaki megtudná mérni a 160-as polini herngernek a csatornáinak a szélességét?
egy pöccintésre indult.Semmi csörgés-zörgés patent.utána szépen ahogy jártam vele már akkor észre vettem hogy 120 nál nem nagyon kúszik feljebb...de kis ideig nem törödtem vele..mondom ki tudja mennyit állt majd beáll...dehát nemigazán akar a mái napig...
Na mondom lehet valami folytot gépbe volt és a gyujtás valami butított..kicseréltem a régi gyujtásomra de ezzel is ugyanaz...akkor a fúvókát 148 rol kicseréltem 150re..ebbe már kételkedtem h segit hisz a másik blokknak is elég volt a 148 ment vele mint állat..nem is segitett...még megpróbáltam egy 152 est de ez egyenesen katasztrófa volt.Másik gyertyát is próbáltam már de akkor se változik..most vissza tettem a 148 as fúvókát ezzel üresben is pörög rendesen de azóta még nem próbáltam megint meghajtani 120 felé de szerintem ha edig se volt jó magátol biztos nem javult meg...és itt járok most...még esetleg szimeringet akarom kicserélni..
a powerel minden jó nyit-zár gyujtáson is és 7200nál is...kipuff is tiszta...légszürő is....ugyh nemtom...