Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok kedves fórumozó Mitotársak:) Érdeklődnék valakinek nincs-e eladó 34-es karbija és vagy hozzá való sportrezó? Örülnék:) Megragadt a Mitom olajpumpa bowden szakadása miatt! Megcsináltatom, kis tuning rá és "örök élet +1 év" Még 1 kérdés hogy ami rs-re vagy nsr-re rámegy 34es dellorto karbi az jó mitora is?:O:O
Van egy eladó, gyári 1es mito vázam jó kormánycsapágyakkal, tanktartó gumikkal. Egyszer sem balesetezett a motor, tehát hibátlan a váz.
Irtak a videodra h túl sok a benzin, szerintem is, hangold be megint, hogyha meglesz a hiba akk ez ne kavarjon be. És cseréltél benne gyújtáselektronikát stb-t? Mert ha jól tudom vannak olyan motorok amiben a gyujtás is "folytott" és 120nál nem enged többet
Nekem ugy tünik h ez a mito nem megy semmit, eléggé megtorpan...
jaah sok sikert az eladáshoz... de azt a 2 kormánysulyt léccives tartsd meg nekem mindenképp megvenném
Fura... Sztem azt az elektronikát megkéne próbálni. Csak kell keresni vkit:S
power nyit-zár...NGK BR9EG
hidegen füstöl csak amig bemelegszik
Egy pöccintésre indul alapjárat stabil 148 as fúvókával pörög rendesen csak mondom próbálgatom h nem e ez a baj...de még rosszabb..
De ha stabil az alapjáratod és szépen jár, nemfüstöl, könnyen indul, nem hiszem hogy a szimering eresztene. Bár egy próbát megér hátha.
A power nyit-zár ahogy kell? Annak az elektronikája jól müxik? Ja meg milyen gyertya van benne?
Itt kb 100km es körzetbe nincs másik mito...de hétfön sztem kicserélem a 2 szimeringet...lehet az enged valamelyik..
nekem üresbe szépen forog
Közeledben nincs egy másik Mito-s átrakni egy próbára? Megérne egy próbát, lehet annak van bánata.
az sajna nincs másik...
Másik cdi elektornikát is cseréltél?
Dobtam fel egy vidit...152 es fúvókával ilyen...és még ugyse megy...link
Az evok ford.számmérője már nem spirál hajtja, hanem elektromos., Esetleg kicsi kontakt spray a csatinak, jobb ötletem nincs.
Ha szimeringes akkor lehet h be se indulna. Meg ha a levegő oldalit nyomja ki akk nemis benzines a gyertya, meg nincs elősűrités. Ha az olaj felöli oldalon akk meg amikor inditózon rohadtul kéne neki füsölni asszem
Jah no para am elvileg ma elviszika gépat más fogja szivatani vele pályán a 7 millás passatokat
Nekem még a hangolást meg kellene csinálni sürgősen
Mukika,Félreértettél bocs , nekem a karbon kormánysúly kell mindenképpen motorom most hálisten 100%osan kiszolgál...
Szerintem ezekkel a hibákkal és javitási költséggel elég sokért vettétek.De amúgy szép motor.
hát már nekem sincs vele gond...
nekem az apriliám főtengely szimeringes volt és teljesen mást csinált be se indult és már 600 m után lefulladt és állandóan magától fel ment a fordulat 4000 ezer környékére