Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nah látod ez jó feltevés. Nekem is furcsa volt a dolog. Mondom nem porviharba szoktam után tölteni, máshol meg az nem juthat be.
De ez új
jaah okés,akkor semmi,am ezis skf...
Köszi,de már rendeltem skf-et.5500 a kettő.
Úgy vagyok vele hogy bejáratom, aztán meglátjuk hogy fog szuperálni.
Krisztián ha érdekel vannak jó állapotú keveset futott fötengelycsapágyaim
nah srácok ha minden jól megy holnap hozhatom haza a gépet kéne egy kis segitség hogy mire figyeljek oda és mit vizsgáltassak át rajta a szerelőnél és mire figyeljek oda használat közbe
Hát 1 centit nem mert a nyilások fele el is tünne...a persely 4 mili vastag
Jahh és a perselyes hengereket meddig és hogyan kell járatni?
Köszi
Én eddig úgy tudtam, h nikasilos hengert nem lehet perselyezni... Meg akkor ugy ele kéne marni a nicasil réteget is, meg kb 1 centit az aluból.
Na hát az én Mitom egy igazi koszfészek,de még annak sem dugult el az olaj csöve Józan ésszel végig gondolván,az olaj cső az egyetlen,ami szerintem nem tud eltömődni.Ha csak nem homokkal dúsitott olajat öntenek bele
Jójó, nem tud ilyet, de, ha azt nézed, hogy mondjuk egy nicasilosnál is érdemes dugót cserélni meg hónolni 15-20 ezrenként + ragadás után 30-40-ért hengert szerezni, akkor már anyagilag alig van különbség, egy 10 ezrenként új dugós felfúrt hüvelyeshez képest. Meg ne ragadjon meg a gépem, hogy ennyit dícsérem, de blokk állapotra nagyon patent ezzel a persellyel. Egy szó, mint száz, aki teheti nicasilosra cserélje, aki meg, nem akarja az igényes, jó helyen csináltasson bele perselyt.
Ha "beleszarnak" bármi eldugulhat, ennyi év után nem tudod ki mennyire volt tré tulaj.
*porszemek
Élettartamban olyan 10-12 ezer km körül lessz...utána már nincs annyi kompresszió és gyengül folyamatosan mert sokkal hamarabb kopik mint a króm...
A Nikasil közveltlen az alura felvitt galvánréteg melynek alapja a viszonylag rugalmas nikkel amelybe szilicium-karbid szemcsék vannak beágyazva.A hőtágulásból keletkező feszültségeknek a "nyúlós" nikkel mig a porsemek koptató hatásának a szilicium-karbid áll ellen.A fémbe agyazott szemcsék 3-4 mikronosak és a bevonat 4-5 százalékát teszik ki.Az eredmény egy 0.056mm vastag rendkivül kopásálló bevonat. Acélhüvely nem tud ilyet
Sziasztok:Nem tud vki 92es mitohoz hengert olcsón?
nah az fa**a
Nem értem amugy hogy dugulhat el az a cső...annyi kosz az életbe nem megy oda be hogy ott felgyülemlik és eldugitja a csövet...és amugy is hogy jut be...Mert az ok hogy a benzin cső is el tud dugulni de az 10x annyit van nyitogatva meg a benzin egy rohadt nagy vastartályba van amibe elöfordul a kosz de egy olajos flakonba aligha...
plusz fele annyira kell adni a szájának mert könnyebben megragad...
A szerelő elmondása szerint eldugult a cső amin az olaj ment. Hajtókaros lett, dugó ragadt a henger nem lett annyira durva de pont elég ahoz hogy hónoltatással ne lehessen megoldani már rég csinálják, de most halottam hogy hüvelyezés lett a vége.
A teljesitmÉny romlÁs szinte jelentÉktelen lesz,de viszont az Élettartam az jÓval lecsÖkken.
Ha hüvelyezik a nicasilos hengert akkor milyen mértékben csökken a teljesítmény, nagyon érezhető lesz a dolog ?
Na itt a csapágyam Ez vágta haza a hengert is,mert a kosár darabjait feldobálta...
Na ez kemény! Fag C3-as csapágy volt a főtengelyen
Na szét is húztam a blokkot bal csapágyban a golyók össze voltak szaladva