Akkor egy motorról beszélünk De már van power elektronika benne és valóban akasztotta a fordulatszám mérőt és tényleg 1 gyűrűs vertex dugóval futott Amikor megvettem és életre keltettem,szar hajtókarral meg húzott hengerrel is 150 körül ment 5.-ben
Igen erröl én is hallotam mondta a srác hogy egyszer bele nézett a tartályba és nem volt benne már olaj és a kiscsőbe ami a karbira megy tele volt levegöbuborékokkal...de azt nem mondta hogy megragadt..csak hogy kifogyott
Ja értem...ismerem nagyjábol az elö életét..
1 gyürüs dugó van benne,sportlégszürö,power nem müxik,már amikor ismerösöm vette se volt benne power elektronika..
A fordultszámmérőt ki tudja akasztani...
1x szenvedett egy olyat hogy a srác tul feszesre huzta a láncot és le szedte magárol a kislánckereket hogy a csavar ami fogja beleszakadt a tengelybe...de meglett csinálva rendesen elvileg.
Amugy tulságosan nyuzva nem volt...
Nem okoskodok azt mondom amit tudok...és attol hogy nem irtam le az utolsó alátétig hogy mi egyezik és mi nem nem azt jelenti hogy nem tudom!De rakd rá egy mito ra ezt a hengert!Kiváncsi leszek rá..mert a hütöcsö nem fog passzolni!Én sem akarok tovább vitatkozni ezen akárhány köbcentis is ez a henger tuti nem lessz 45 lovas töle egy mito föleg egy gyári karbival de ez csak az egyik dolog...de most nem ez a lényeg hanem hogy nem jó rá!
És nem a blokk miatt!Hanem a kiba hütés rendszer nem lessz jó!
De ezt próbáltam mondani eddig is..
Arrol a hengeredről tudnál nekem képet küldeni?Mert ha olcsobb mint a poweres Mito henger,akkor olyat veszek tartaléknak.Mert sztem nem "sokat"befolyásol a power.Ezt abbol gondolom,hogy nekem a Suzuki RGF125-ösömön sem működött és mégis 170-180-at mentem vele.Max 1-2 literrel többet evett meg jobban kellett forgatni.
A tőcsavaron kívűl van pár más hasonlóság is.
A hűtővíz elvezetés ugyanaz, ugyanott vannak a furatok is.
A hengerfej 5 tőcsavarja is ugyan ott van, membrán ugyanaz, méretei, csavarjai ugyanaz, kipufogó rész átmérő ugyanaz, henger-hengerfej belső kialakítása ugyanaz. De ha ezeket el is hanyagoljuk, akkor nézzük a gyári adatokat:
Furat*löket: 56*50.6mm ugyanaz.
Kopresszió: 13.0:1 szintén ugyanaz
Hajtókar, tűgörgök mérete ugyan az, dugattyú ugyanaz.
lényeg elephant blokk, mito blokk, freccia, aletta, egy cucc, a sebesség fokozatok száma más, kűlső kinézet. Természetesen hasonló évjáratban.
Természetesen egyforma évjáratról beszélünk, meg nyilván az én hengeremen belűl minden nagyobb egy picit, mert nem 125cc, hanem nagyobb.
95-ben változtattak a kompresszió arányán.
Nincs power ezen a hengeren ennyi. Meg a termosztát, de mind1.
Mitot 89-től gyártanak, nem 1990-től.
A gyári adatok teljesen egyznek, tehát megint csak okoskodtál itt össze vissza, ezt a vitát nem is szeretném tovább folytatni.
Lassan 13 éve vagyok motor szerelő, ez a szakmám, később tuningolást(2t), és elektronikát is letettem.
Tehát nem gondolod, hogy te tizen akárhányévesen azért mert szédszettél 3-4 blokkot ki fogsz oktatni?
De jöv hét végén kerűl beszerelésre a henger szett,olyan henger megy a kukába mint amit te raktál ide fel, majd csinálok neked egy videot, akkor láthatod, és hallhatod is, hogy mi a helyzet. Akkor visszatérhetünk erre a nem egyezik dologra.
Emberek valaki segítsen tegnap elhagyatam én is a hátsóó ülésemet Mennyire repülhet messzeri egy ilyen ülés?És ha valaki tud Mito Evo IIre azonnal szóljon köszi szépen!Ja és meg tudom oldani valami mással ezt a kérdést vagy csaík ha veszek egy másikat? Előre is köszi!
nem onnan gondolom h nem jó a power h nem megy a motor hanem mikor igy üresbe felpörgetem és fel van nyitva a tank akkor látni h nem csinál semmit a power motor...
1 gyürüs dugó van benne,sportlégszürö,power nem müxik,már amikor ismerösöm vette se volt benne power elektronika..
A fordultszámmérőt ki tudja akasztani...
1x szenvedett egy olyat hogy a srác tul feszesre huzta a láncot és le szedte magárol a kislánckereket hogy a csavar ami fogja beleszakadt a tengelybe...de meglett csinálva rendesen elvileg.
Amugy tulságosan nyuzva nem volt...
Ismerem a srácot akié volt...
És nem a blokk miatt!Hanem a kiba hütés rendszer nem lessz jó!
De ezt próbáltam mondani eddig is..
Ok akkor a hengerem már kuka , tud valaki hengert+dugót?
Vagy hogy kinél van épp eladó most?!
köszi üdv
A hűtővíz elvezetés ugyanaz, ugyanott vannak a furatok is.
A hengerfej 5 tőcsavarja is ugyan ott van, membrán ugyanaz, méretei, csavarjai ugyanaz, kipufogó rész átmérő ugyanaz, henger-hengerfej belső kialakítása ugyanaz. De ha ezeket el is hanyagoljuk, akkor nézzük a gyári adatokat:
Furat*löket: 56*50.6mm ugyanaz.
Kopresszió: 13.0:1 szintén ugyanaz
Hajtókar, tűgörgök mérete ugyan az, dugattyú ugyanaz.
lényeg elephant blokk, mito blokk, freccia, aletta, egy cucc, a sebesség fokozatok száma más, kűlső kinézet. Természetesen hasonló évjáratban.
Természetesen egyforma évjáratról beszélünk, meg nyilván az én hengeremen belűl minden nagyobb egy picit, mert nem 125cc, hanem nagyobb.
95-ben változtattak a kompresszió arányán.
Nincs power ezen a hengeren ennyi. Meg a termosztát, de mind1.
Mitot 89-től gyártanak, nem 1990-től.
A gyári adatok teljesen egyznek, tehát megint csak okoskodtál itt össze vissza, ezt a vitát nem is szeretném tovább folytatni.
Lassan 13 éve vagyok motor szerelő, ez a szakmám, később tuningolást(2t), és elektronikát is letettem.
Tehát nem gondolod, hogy te tizen akárhányévesen azért mert szédszettél 3-4 blokkot ki fogsz oktatni?
De jöv hét végén kerűl beszerelésre a henger szett,olyan henger megy a kukába mint amit te raktál ide fel, majd csinálok neked egy videot, akkor láthatod, és hallhatod is, hogy mi a helyzet. Akkor visszatérhetünk erre a nem egyezik dologra.
Kellemes délutánt mindenkinek.