hali. nem para felétek hogy 4mito-ból csak az egyiken van rendszám. mármint a drága jó rendőrségnek ez nem tünik fel, hogy 4majdnem ugyan olyan motor és abból "csak" az egyik 125ös
Ennek kakukk van...Nekem van egy hengerem aminek csak az egyikoldalt van ilyen repedés az pont elég volt hogy eltörje a gyürüt.
Ugyanis az a kis repedés addig kaparja a gyürüt amig az elnem törik...
Ezen pedig 2 repedés is van tehát mégnagyobb az esély...
Vegyél egy másikat ezzel már nem érdemes kisérletezni..többe kötöd be utána.
HELP!
Sziasztok!
Keresek olyan mito vázat+motorszámot aminek meg van a renszáma(forgalmi is)!Az a kedves illető akinek van ilyene az legyenszives irni nekem!van rá 50000ft-om,NAYGON SÜRGŐS lenne!emailom:police07@citromail.hu
köszönöm üdv!
szeirntem savad ki belölle az alut amit rákent a nikaszilra és utánna nézd meg.Óvatosan csináld csak nikaszilra kerüljön a sósav.Veszteni nem vesztesz semmit.Akkor látni h. mennyire van megbaszva a henger.Az a 2 repesés meg elég sok hengeren megvan. Nekem is van egy amin kb 4 éve van repedés és semmi baj nincs belölle.
Én ugy szoktam hogy a blokk alá rakok vmi támasztékot (teszem azt egy bakot, vagy kis emelőt) kicsavarom az első 4csavart, ráegnedem a bakra, utánna a tengelyt kiütöm belőle hogy engedje el a blokkot aztán kihuzom. Arra figyelj, hogy a tengelyt nehogy teljesen huzd ki, mert akkor a lengővillád összecsuszik.
Mitobol hogy lehet a legegyszerűbben kivenni a motort?Milyen bakot szerkentyűzzek neki?Mert ha jól látom,egy tengely rögziti hátul a motort és a lengővillát.
Lehet nem a power körül van a bibi...de azért vidd el villamosság szerelőhöz.Jobb ha szakember nézi meg.De adok pár tippet!
1:levegőszűrő tisztitás vagy csere.
2:karbi tisztitás és vagy fúvóka csere.
3:power koxos és nem nyit teljes keresztmetszetet.
Azt szeretném kérdezni tőletek hogy ezzel a hengerel , meg hengerfejjel mit lehetne kezdeni? 6dik képen 1-1 nyilat oda raktam ahol elvan repedve 1 pici ponton.
Meglehet még valahogy menteni hogy tudjak vele menni?
Budapest környékén ha tudtok nekem valakit mondani aki tudna ezzel a hengerrel valamit kezdeni. Vagy akinek van használt de jó állapotú henger-e + dugója az válaszoljon!
köszönöm
Hát ez nem okos...na tisztázzuk akkor h mivan!
1.Mitora fel lehet tenni azt a hengert mert a 4 töcsavar egyezik de minden más NEM!
2.Az összes évjáratú mito-n ugyanolyan henger van amit felraktam!1990-2008 ig MINDEGYIKEN UGYANOLYAN A HENGER!
És egyik Mito-n sincs olyan kialakitású henger-hengerfej mint amit árulsz!Mito1,Mito2,Evo.Evo2 mindegyiken UGYANAZ!
3.És hogy power nélkül,28 as karbival megy gyári kipuffal nem lessz
45 lovas a Mito azt is garantálom!
4.Ez egy power nélküli Elephantra való henger!NEM Mitora!NEM!
Hello!lenne egy kérdésem...túlvagyok a járatáson,kiprobáltam a mitot, és nem akart menni...megnézettem,nem nyit el a power,nem huzza a bovdent a motor...de amikor rárakom a gyujtást akkor meg adja azt a hangot és mozgatja a bovdent is, ilyenkor mi lehet?mert ha a motor rossz lenne akkor sztem gyujtáskor sem nyitná ki...ötlet? elöre is köszi
Ennyit találtam: a keresztcső ebben fut benne, x cm hosszú egyenes, két végén menetes furat ennyi és vmi spiáter anyagból van.
A gáz meg: jobb villaszár előtt, gyújtáskapcsoló mögött (gyárilag asszem előtt) , aztán villanyak és bal villaszár között és a keresztcső felett (gyárilag alatt).
Rendben köszi. Valszeg ez lehet a baj, mert nekem most a jobb oldali villaszár előtt megy el, megkerüli a kormánykiflit a gyujtáskapcsolo alatt. Tehát bal oldalon megy be a motortérbe....
Más: tudnál tenni egy képet arról az idomtartó keresztcsőről? mert nekem lóg rajta a fejidomtartó és nem tudom hogy van rögzítve..
Szeva, elvileg az oldalidomot tartó keresztcső alatt kell elvezetni, de mivel ott nekem nem jött be, ezért afelett hoztam el, esztétikailag semmi különbség, de így jó. A másik meg, hogy amennyire akadálymentesen lehet a gyújtáskapcsoló mögött vagy alatt vezesd el!
Ugyanis az a kis repedés addig kaparja a gyürüt amig az elnem törik...
Ezen pedig 2 repedés is van tehát mégnagyobb az esély...
Vegyél egy másikat ezzel már nem érdemes kisérletezni..többe kötöd be utána.
Köszönöm, ment mail!
Sziasztok!
Keresek olyan mito vázat+motorszámot aminek meg van a renszáma(forgalmi is)!Az a kedves illető akinek van ilyene az legyenszives irni nekem!van rá 50000ft-om,NAYGON SÜRGŐS lenne!emailom:police07@citromail.hu
köszönöm üdv!
1:levegőszűrő tisztitás vagy csere.
2:karbi tisztitás és vagy fúvóka csere.
3:power koxos és nem nyit teljes keresztmetszetet.
Azt szeretném kérdezni tőletek hogy ezzel a hengerel , meg hengerfejjel mit lehetne kezdeni? 6dik képen 1-1 nyilat oda raktam ahol elvan repedve 1 pici ponton.
Meglehet még valahogy menteni hogy tudjak vele menni?
Budapest környékén ha tudtok nekem valakit mondani aki tudna ezzel a hengerrel valamit kezdeni. Vagy akinek van használt de jó állapotú henger-e + dugója az válaszoljon!
köszönöm
1.Mitora fel lehet tenni azt a hengert mert a 4 töcsavar egyezik de minden más NEM!
2.Az összes évjáratú mito-n ugyanolyan henger van amit felraktam!1990-2008 ig MINDEGYIKEN UGYANOLYAN A HENGER!
És egyik Mito-n sincs olyan kialakitású henger-hengerfej mint amit árulsz!Mito1,Mito2,Evo.Evo2 mindegyiken UGYANAZ!
3.És hogy power nélkül,28 as karbival megy gyári kipuffal nem lessz
45 lovas a Mito azt is garantálom!
4.Ez egy power nélküli Elephantra való henger!NEM Mitora!NEM!
A gáz meg: jobb villaszár előtt, gyújtáskapcsoló mögött (gyárilag asszem előtt) , aztán villanyak és bal villaszár között és a keresztcső felett (gyárilag alatt).
Más: tudnál tenni egy képet arról az idomtartó keresztcsőről? mert nekem lóg rajta a fejidomtartó és nem tudom hogy van rögzítve..
Hálás köszönet
Megtudnátok mondani a mitó gyujtásgörbéjét?Az érdekelne h. X fordulaton hány fok az előgyújtása?