Korábban írtam, hogy az enyém vaspersellyel megy 165-öt és 5 literes a fogyasztása, eddig én 4000km-t tekertem bele és nem nálam lett hüvelyeztetve. Szarabb, mint a nicasil, de próbálj meg durva sérülés után felfúrással megcsinálni egy olyan hengert 3 ezer Ft-ból... Enyhe lejtőn meg már 173-at is mentem vele, szóval erővel nincs semmi gond. De nyilván, ha az ember talál jó áron nicasilost, azt érdemes venni.
HELP!
Sziasztok!
Keresek olyan mito vázat+motorszámot aminek meg van a renszáma(forgalmi is)!Az a kedves illető akinek van ilyene az legyenszives irni nekem!van rá 50000ft-om,NAYGON SÜRGŐS lenne!emailom:police07@citromail.hu
köszönöm üdv!
Ki az okostojás? Hát te! Felraksz ide egy sokkal fiatalabb hengert? Minek? Nyilván nem fog egyezni.
ÉN sehol se írtam, hogy ez egy poweres henger! Te miről beszélsz? Meg kimondta, hogy lehet rá rakni powert?Meg ki akar powert rakni rá? Hol írtam én ilyen hülyeségeket?
MIRŐL BESZÉLSZ?
Nyilván más ez a henger amit felraktál, mert sokkal fiatalabb, és 2 hűtő csővan rajta, mert a termosztát a hengerfejben van.
De ez a henger amit feltettél szintén van mitoba is, super citybe is...stb. Abban az évjáratban egyforma.
Nemtudom, hogy a hűtővíz csőnek miköze van a powerhez, de te biztos jobban tudod.
De a biztonság kedvéért felrakok egy képet cagiva tamanaco ami nem mító, de ugyan az a blokk, és kb ugyanaz az évjárat, mint a te hengerednél, és ráadásúl berugokar is van rajta. Hasanló évjárat, ugyanaz a blokk. És ha jól megnézed a mito blokk oldalát, akkor látszik a berugókar rész is, ha a blokkot gyárilag enduróba rakták, akkor van rajta berugókar, ha gyorsaságiba, akkor nincs. 1 blokk több vázba is egy évjáratban.
Az én hengeremet hasonló évjárathoz hasonlísd, akkor egyezni fog.
És szerintem a hűtő cső ahogy a képeden is van, a hengerfejen van, nem a hengeren!
Meg jut eszembe nem te írtad, hogy mitora is felrakható? Most meg azt írod, hogy nem?
Van egy pár blokkom itthon ismerem kivül belül és tudom hogy milyen a felfogatás!Csak tudod a Mito power szelepes!Ez a henger meg nem!Vagy látsz rajta valahol helyét?És tudod miért !NEM!
lehet rá tenni okostojás?Nézd már meg a hipiszupi hengerfejet!
1 Hütöcső van rajta az se oldalt van hanem középen és felfelé néz nem elöre!Gyári hengeren 2 van teljesen máshol!Ez a henger Nem mitora való!De ezt már elmondtam egyszer...csak hát ugye rögtön okoskodás!Kérdezz csak meg másokat is!Na ki irt hülyeséget okostojás?
Mielőtt hülyeségeket írsz, nézzél utánna a dolgoknak.
Cagiva elephant, mito1, freccia...stb, a régebbi tipusoknál azonosak a blokkok, a felfogatások is szinte egyformák! Ennek a hengernek a gyári adat szerint 45Le a teljesítménye, megnézném, hogy hol van ilyen erős mito gyári hengerrel!
Természetesen power nélkűl ennyi a teljesítménye.
Illetve ennek a power dolgoknak is nézz utánna, mert van poweres elephant is.
Egy gyári cagiva mito 2 125-nek is a teljesítménye 33.5 lóerő 10500-as fordulatnál, powerrel együtt. Ez egy gyári adat, a neten bárhol megnézheted. Ez a henger power nélkűl 45Le, tehát szerintem van külömbség.
Mielőtt elkezdesz okoskodni, nézz utánna mit írsz!
Ez nem Mito ra való amugy...ez elephantra való amibe nincs power...
Végülis rá lehet tenni mito mert rámegy de nem tudna vele többet mint a gyári hengerrel...
Sziasztok!
Keresek olyan mito vázat+motorszámot aminek meg van a renszáma(forgalmi is)!Az a kedves illető akinek van ilyene az legyenszives irni nekem!van rá 50000ft-om,NAYGON SÜRGŐS lenne!emailom:police07@citromail.hu
köszönöm üdv!
ÉN sehol se írtam, hogy ez egy poweres henger! Te miről beszélsz? Meg kimondta, hogy lehet rá rakni powert?Meg ki akar powert rakni rá? Hol írtam én ilyen hülyeségeket?
MIRŐL BESZÉLSZ?
Nyilván más ez a henger amit felraktál, mert sokkal fiatalabb, és 2 hűtő csővan rajta, mert a termosztát a hengerfejben van.
De ez a henger amit feltettél szintén van mitoba is, super citybe is...stb. Abban az évjáratban egyforma.
Nemtudom, hogy a hűtővíz csőnek miköze van a powerhez, de te biztos jobban tudod.
De a biztonság kedvéért felrakok egy képet cagiva tamanaco ami nem mító, de ugyan az a blokk, és kb ugyanaz az évjárat, mint a te hengerednél, és ráadásúl berugokar is van rajta. Hasanló évjárat, ugyanaz a blokk. És ha jól megnézed a mito blokk oldalát, akkor látszik a berugókar rész is, ha a blokkot gyárilag enduróba rakták, akkor van rajta berugókar, ha gyorsaságiba, akkor nincs. 1 blokk több vázba is egy évjáratban.
Az én hengeremet hasonló évjárathoz hasonlísd, akkor egyezni fog.
És szerintem a hűtő cső ahogy a képeden is van, a hengerfejen van, nem a hengeren!
Meg jut eszembe nem te írtad, hogy mitora is felrakható? Most meg azt írod, hogy nem?
remélem nem bánja senki
lehet rá tenni okostojás?Nézd már meg a hipiszupi hengerfejet!
1 Hütöcső van rajta az se oldalt van hanem középen és felfelé néz nem elöre!Gyári hengeren 2 van teljesen máshol!Ez a henger Nem mitora való!De ezt már elmondtam egyszer...csak hát ugye rögtön okoskodás!Kérdezz csak meg másokat is!Na ki irt hülyeséget okostojás?
Cagiva elephant, mito1, freccia...stb, a régebbi tipusoknál azonosak a blokkok, a felfogatások is szinte egyformák! Ennek a hengernek a gyári adat szerint 45Le a teljesítménye, megnézném, hogy hol van ilyen erős mito gyári hengerrel!
Természetesen power nélkűl ennyi a teljesítménye.
Illetve ennek a power dolgoknak is nézz utánna, mert van poweres elephant is.
Egy gyári cagiva mito 2 125-nek is a teljesítménye 33.5 lóerő 10500-as fordulatnál, powerrel együtt. Ez egy gyári adat, a neten bárhol megnézheted. Ez a henger power nélkűl 45Le, tehát szerintem van külömbség.
Mielőtt elkezdesz okoskodni, nézz utánna mit írsz!
Végülis rá lehet tenni mito mert rámegy de nem tudna vele többet mint a gyári hengerrel...