Néztem a mocidat nagyon egybe van látszik hogy van gazdája, viszont nekem a mito tetszik igazából de ha nem lesz más akkor lehet hogy elgondolkodok rajata
Én 200-ért vettem voltak hibái fékmunkahenger power motor elektronika stb., most majdnem 600- ba van. 340 az irányára 300 ért elvihető, szeretnék már egy nagyobbat venni két embernek hosszabb utakra már kicsi.
Én mikor megvettem volt benne egy új dugó bejárattam de utána megadta magát a főtengely mert nem nyomott eleget a különolajzó, kapott egy másikat de akkor még nem tudtam mitől állt meg a főtengelyem, amit beletettem is megadta magát utána következett a nagy felújítás, azóta keverék és hibátlan a gép
100ba vesz vmi lepukadt de váz ügyileg rendben lévő motort vesz rá 35 ezerért egy henger 20 ér dugót ha nem kell nyulni csapágyakhoz akkor ugyis ha meg igen akkor megveszi őket mondjuk negyvenért,bontott alkatrészt ha kell meg vesz tőlem és 210 220 ezer forintért van egy pöpec mitója + esetleges átírás+műszaki
akinek bejön a 125 annak sztem ha rendesen meg van csinálva pár évig kiszolgálja...
Az én Mito-mon 2 éves a fényezés, ott ahogy kipróbáltam úgy 5 km aaltt rohadt jól húzott, meg minden. De hazahoztam, és 3 km múlva tört a gyűrű, mert volt 1 kis repedés a henger falába, szóval persely, dugó, hajtókar. csapágyak stb...
Szóval megvettem 240-ér, 30 az átiratás, és 120-at rögtön rá is kell költenem
Szevasztok!
Lehet már említettem de szeretnék nyár vége fele venni egy mito Evo-t, és szeretnék róla minnél több infót megtudni. Az első kérésem az lenne hogy tudnátok-e nekem olyan videokat mutatni amiben hallható az hogy hogyan kéne járnia a blokknak és hogy nem. Ezt azért szeretném mert olvasgattam már a mitok után és azt mondják elég "durva" járása van és nem akkarok belefutni abba a hibába hogy megveszem a mocit és egy egyből főtengely csapágyat vagy dugót kelljen cserélnem
Ja meg szívesen meghallgatnám személyes véleményeteket és tapasztalataitokat.
Nem tudom azt a retek láncot beállítani, és még a hátsó fék és felkeményedik pedig mikor még jártam vele szép puha, adagolható volt. Ha beállítom láncot pont jóra meghúzom a tengelyanyát feszes lesz ha lazára akkor persze semmit nem feszül. Pedig a spanolókat rögzítem mindig előtte. Van erre valami módszer?
akinek bejön a 125 annak sztem ha rendesen meg van csinálva pár évig kiszolgálja...
Szóval megvettem 240-ér, 30 az átiratás, és 120-at rögtön rá is kell költenem
2.Ha nagyon tukmálják,megint csak szar....
3.A motorrról leri,hogy milyen állapotban van...
Lehet már említettem de szeretnék nyár vége fele venni egy mito Evo-t, és szeretnék róla minnél több infót megtudni. Az első kérésem az lenne hogy tudnátok-e nekem olyan videokat mutatni amiben hallható az hogy hogyan kéne járnia a blokknak és hogy nem. Ezt azért szeretném mert olvasgattam már a mitok után és azt mondják elég "durva" járása van és nem akkarok belefutni abba a hibába hogy megveszem a mocit és egy egyből főtengely csapágyat vagy dugót kelljen cserélnem
Ja meg szívesen meghallgatnám személyes véleményeteket és tapasztalataitokat.
0620-613-36-43
Érdeklődni:060-613-36-43
Msn:KWANCZY@CITROMAI
L.HU
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Alku
dni kötelező :)
cím: crisler@citromail.hu
Kellemes napot mindenkinek!