Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok.van 1 nagy problémám.sztetek ez mitöl lett? mennyi 1 uj dugo gyürüvel és henger?v ezt meg lehet javitattni?
Multkor amugy kerestelek ezügyben de nem válaszoltál...mostmár m1
14-41 a gyári
14 kicsi 43-44-45 vmeik a hátsó
hegerobee !
Tuti hogy az áttétellek van a baj : a hátsó fogaskerék túl kicsi és 7.ben nem bírja a motor kiforgatni. Asszem 14-45 a gyári áttétel de nem vagyok biztos benne.
Sziasztok !
Van 1 mito blokkom eladóba nincs rajta henger és öninditó, keveset futott gyári cagiva hajtókarral. 20 e ft Fix !
Kössz mosmár vágom!Most a C-s van rajta a dugó pedig még a (!)gyári Asso megy vele rendesen..
Lehet hogy nem tölt rendesen a motordba a generátor, és ezért merül le olyan hamar. Mérjetek egy feszültséget az akksinál, hogy mennyi, miközbe jár a motor. 13-14 V-nak kell lennie.
Ez szép! Nekem egy 27ezres 1 gyűrűs vertexet evett meg
sziasztok !
Úgy néz ki van egy kis elektromos hiba a motoromon. Az aksi vadonat új és jó lett feltöltve, töltést tartja, de ha felkapcsolom a lámpákat egyből elszáll belőle az összes töltés. Nem zárlatos sehol , vezetékek épek . De mégis mitől lehet ez ?
aro = gyűrű
piston = dugattyú (de ezt tudod)
plana = sík
convexa = "görbe" azaz domború, íves
síkhoz (lapostetős dugó) passzol a "H"-s hengerfej, simához a "C"-s
de, mint írtam nekem "C"-shez van lapostetős dugó és prímán megy

más: ma kicseréltem a gázbovdenem, viszont elbasztam a mérést és 1 centivel rövidebb lett... vki csinált már ilyet biciklibovdenből? vmit ki kell találnom, mert így állandóan olyan, mintha gázt húznék
Ja és a technikai adatokat nézegetve ráakadtam a hengerfej jelölésekre...tudja valaki mi a külömbség esetleg?Van nekem egy C-s meg egy H-s csak ez a "plana" meg "convexa" ez mi a gyik lenne?
200H/L, 1 aro, pistón cabeza plana

200C/G, 2 aros pistón cabeza convexa
Ez ugyan hogy keletkezett? lehet csak a fényképező hibája...
megbeszéltük
Az jó dolog ám... Nekem is van egy hengerem amiben a kipu és a segédkipunyilás közt van egy 3milis repedés nekem ez vágta haza a full király állapotú dugómat ugyanis eltörte a gyürüt a repedés és az aztán szépen kiszakadt a dugóbol és tette a dolgát...nem ragadt meg csak szépen durrant egyet a kipu és mintha levettem volna a gyujtást...és nem indult be többé...
Valaki linkeljen be vagy tegyen be ide 1 képet légyszi a mito jeladójárol vagy a komplett gyujtás állórészéröl. Fontos lenne köszi.
Sokszor nem számit,hogy mennyit futott a generál után,mivel az esztergályos is hibázhat meg hát a hengernek is lehet rejtett hibája.(tapasztalat)Én is ennek a levét iszom.A motor újitás kb 130ezrembe került(csak anyag) és most kezdhetem előrröl,mivel egy ablak a hüvelyben megrepedt és felhúzta a hengerem.Ennek köszönhetően olyan szerencsétlenül állt meg a motorom,hogy a hajtókar is deformálódott.
ismerkedtem én azelőtt is
jövő héten kedden pont elhúzok 1 hétre :(, de ha hazajövök nyomathatjuk .
Amúgy nincs véletlenül motoremelőd? Kezelni kéne a láncot és azzal egyszerűbb.
Látom ismerkedsz... Majd összehozhatnánk egy Db. és környéki 125 ös talit
látom ki irtad a teló számod akkor majd hívlak
szavadon foglak
szeretném már hallani :P jövőhéten vmikor egy lájtos gurulgatás? vagyis ha anyámék visszaadják a motort :D majd vhogy kontaktolj már velem köszi
szerintem kompresszioval semmi baj..mert teljes generál óta 3000km van benne..áttétel miatt nemlehet?
Lehet kompresszió hiány vagy valami power hiba.de előszőr kompressziót méretnék a helyedben,mivel a 7.sebi az elért sebesség tartására szolgál.