Olvasgatom/gattam a topicot és megtaláltam a 90lovas Mitot, keresgettem a google-ban és találtam rólla még 1-2szöveg/dumát..... http://www.motorinfo.hu/bemutato/2009/06/16/cagiva_scorp
ion_kompresszoros_mito_90_loerovel/
Kell egy pogácsa sztem olyan fél 1 centi vastag simán elég. CSiálsz rá 3 lyukat (ahova leszoritod 3 casvarral) illetve középre egyett (nagyobbat), ami meg majd huzza le. Ha látod a lendkereket onnan végülis egyértelmű. De majd privátba elmagyarázom vagy keresek vmi képet.
plexi -3000 sima, oldalán nem befolyásoló repedés
váltókar ( csak maga a kar vagy a rudazat is?) 2000 ha csak a kar
tartálykupak- 700
hatsólábtartó 7000
tankleszorító csat nincs készleten
emberek akkor, ha 60 000 ft nyi rendelés összejön akkor szétbontom, tehát, plexi az repedt de használható, tankcsat sajnos nincs, amugy sztem minden más van, illetve a karbi egy 36os dellorto meg van egy gyári cső meg az az arrow amit beraktam képen
tehát akkor mindenki gondolja át...
Jah és a legfontosabbat el felejtettem kérdezni, mi okozhat fémes ciripelést a motoron power nyitás környékén ? belepörgetem a motort hogy nyisson a power behúzom a kuplungot és ahogy esik vissza a fordulat ilyen gyenge fémes csörgést hallok ! mintha a kulcstartód zörögne előtted ...
Mi zu veletek?
Halottátok azt a 19.éves srácot mit csinállt?
Szerintem segiteni kellene az apán (3 gyerekkel )mert nem lesz neki kőnnyü ezek után!
Na mit szóltok?
Meg kellene szólitani a motoros társadalmat mert szerinten tudnánk segiteni ha akarunk, és vagyunk is egy páran!
Sok különbség van köztük, vagy csak az áruk ?
ion_kompresszoros_mito_90_loerovel/
(ami szép az jó, ami jó az szép)
Ha esetleg tudnál adni msn-cimet, vagy e-mail címet akkor inkább ott irnék, ne legyen szemetes a fórum...
Kösz
Mert kéne, hogy tudjak csinálni az enyémhez...
90-loeros-cagiva-mito.html
váltókar ( csak maga a kar vagy a rudazat is?) 2000 ha csak a kar
tartálykupak- 700
hatsólábtartó 7000
tankleszorító csat nincs készleten
tehát akkor mindenki gondolja át...