Cső Srácok!
Nagy szarban vagyok!
Nem tudom le állitani a mocimat se kulccsal,se vészleállítóval.Valamelyik kábel rosszul lehet összedugva a gyújtásnál.Valaki esetleg tudna segíteni? Így sajnos bárki elcsórhatja a gépet. Esetleg valami fényképet valaki,hogy mit hogyan kell a tank alatt összedugni a nagy kábel dzsungelben? Sajna az előző tulaj eléggé kókány ember volt, és össze-vissza van benne minden kábel.
Egy uj dugó ott kezdödik hogy 18ezer a vertex olyan 23 körül van a Prox és a többi azokat nem tom...de ez a kettö is tökéletes!vertexröl mondanak mindent hogy rossz meg minden de én is azt használtam nagyon sokáig és teljesen meg voltam vele elégedve!
Hello/sya mindenkinek. Új vagyok ezen az oldalon, és lenne egy "pár" kérdésem, remélem tudtok válaszolni....: Nos végre összegyült "zs" hogy vehessek egy normális motort, de ahogy olvasgatom itt a sportmotoron a teszteket minden jót és minden rosszat irnak erről, arról, amarról. Nos a kérdés így szólna: A szívem a mitók felé húz(na) de a teszteken sokan irják hogy rengeteg vele a baj (dugo-t pl sokat kell cserélni stb. stb.) Aprilia Rs-ről nemolvastam tulsok rosszat de valamiért nem jönnek be. Nsr-ről azt olvasom hogy lassú, lomha, kicsi, inkább lányoknak való (:D boccs ha valakit szívenszurtam ezzel). Akkor most mi lenne az "ideáis" megoldás? Mit ajánlanátok? anyagi keret kb 180-250-ig terjedne. A lényeg azlenne hogy forgalomba még nem volt M.O. -on, mert 50esként akarom használni. A válaszokat előre is köszi. Jah és boccs hogy ilyen hosszú lett.
blok,gyujtás,power,karbi,kipufogo,telok,idomok
,lámpák,
lábtartok,tank,müszerfal,gyujtáskapcsolo,
önindito,bendix,fékek,
feszab,kábelköteg,sárvédö
k......................ami kell.
érd:705377495