Hello mindenkinek!
Új vagyok a fórumon, szal, ha benyögök valami hülyeséget, előre bocs...
Szóval, úgy kb. 3 héttel ezelőtt vettem egy mito-t. Első motorom (125). Mikor bevittem a szervízbe, hogy nézzék át, a pasi meredt szemekkel állt a motor előtt és vagy hatszor megkérdezte, hogy mennyiért vettem, biztos drága volt. Az ár lényegtelen, de annyit mondott, hogy akitől vettem nem volt tisztába milyen motort is adott el, mert ez a mito valami limitált széria. (Kérdeztem hogy mitől egyedi, erre magyarázott vlamit, hogy az oldal idomok lyuggatottak, meg a légbeömlőről valamit, de nem értettem igazán... )
Mindegy. A lényeg az, hogy ti hallottatok e már ilyenről, ha igen akkor az mennyiben ér többet mint egy """átlag""" mito ilyesmi stb.
Előre is köszi.
Sziasztok!Tudom nem azonos típus, de 2 ütem.Van egy olasz változat tzr125-ös ami teljesen fel van újítva mind motorikusan, mind külsőleg.Most szeretnék bele egy kis morcosítást.Konkrétan:Malossi red filter méretre vágható sportlégszűrő, pollini karbon membránlapok(ha vki tudja melyik méret lehet az ideális a 0,25-0,4mm-ből az jó lenne),Gianelli teljes típusazonos rendszer,gyorsgáz. A karbi a gépen dellorto 32-es 148-as fúvókával,a henger, főtengely új, proxx dugóval.Bármilyen véleményt,tapasztalato szívesen fogadok mind az alkatrészekről egyenként, vagy az egész konfigról.
Akkor is kijön ha a kiput nem szeded le csak azt ugy kéne hogy összerakás után megnézni nem-e ment kicsit lejjeb mert akkor beleérhet a dugóba és fajául szétveri azt!Amugy annyi hogy kiakasztod a bowdeneket kiveszed a henger oldalábol a kis csavart ami a bowden tartót fogja aztán a 4 másikat és egyszerüen kihuzod a nyelvel együtt az egészet...de tuti be van már kokszolódva és nem fog ilyen 1szerüen kijönni ugyhogy olyankor szét kell szedni a mehanikát levenni a tengelyt ami mozgatja a nyelvet kivenni a csapszeget és levenni a mehanika alsó részétaztán csapot vissza és megpróbáli kihuzni ha nem jön akkor egy kicsit befujod valamivel mondjuk csavarlazitó vagy ilyesmi és valami szerszámmal kell biztatni h kijöjjön...én ugy csináltam hogy egy tizes kulcsot rátoltam a szelep szárára aztán aláraktam egy krovafejet és elkezdtem fesziteni kifelé és cserélgettem a fejeket nagyobbra és szépen lassan de kijött...nagyjábol ennyi
hali! megint én vok ugyan azzal a problémával amit tegnap irtam Magyar mondta hogy a gyujtás lett rosszul visszarakva.hát a szerelö át is nézte mondta h szétszedés elött még ö is csinált jelet..összerakta és még mindig nemmegy csak durrog a kipuff.. az lehet a probléma hogy ami a karbi és a henger között van az a szivocsonk kicsit meg van repedezve és ott levegöt szivhat? ha tudtok valami okosságot lécci irjatok..köszii
sziasztok lenne egy kérdésem tőletek . Nem tudjátok hogy hol lehet legolcsóban kapni mitoba dugatyút? Ha valaki tud valamit mondani az szóljon : Elöre is várom a válaszokat
Köszi
Új vagyok a fórumon, szal, ha benyögök valami hülyeséget, előre bocs...
Szóval, úgy kb. 3 héttel ezelőtt vettem egy mito-t. Első motorom (125). Mikor bevittem a szervízbe, hogy nézzék át, a pasi meredt szemekkel állt a motor előtt és vagy hatszor megkérdezte, hogy mennyiért vettem, biztos drága volt. Az ár lényegtelen, de annyit mondott, hogy akitől vettem nem volt tisztába milyen motort is adott el, mert ez a mito valami limitált széria. (Kérdeztem hogy mitől egyedi, erre magyarázott vlamit, hogy az oldal idomok lyuggatottak, meg a légbeömlőről valamit, de nem értettem igazán... )
Mindegy. A lényeg az, hogy ti hallottatok e már ilyenről, ha igen akkor az mennyiben ér többet mint egy """átlag""" mito ilyesmi stb.
Előre is köszi.