Jaja, már felhivtam telefonon a srácot, és vasárnap megyek megnézni a motort, és ha tetszik akkor el is hozom, mert futóval megyek.
Mert 230 km-re van tőlem
Sziasztok lenne valaki olyan kedves hogy lefényképezze gyönyörűsége hátsó felét alulról mert elhagytam a féklámpa alsó védőjét vagy nemtom mi az és apámmal vágtunk eggyet plexiből és meg akarom nézni hogy milyen az eredeti gondolom ott átlácó plexi van mert ugye a rendszámtáblát is megvilágítja a fék lámpa!Előre is Köszi!
Hali
Minden hozzáértő Freccia tulajdonosnak a véleményét szeretném
kérni.Vizpumpa szimeringet cseréltem a motoron és most nem tudom hogy jól raktam e össze a fogaskerekeket tehát a főtengelyét + a kuplungkosár alatt lévő fogaskerekeket vagyis a kiegyenlitőt és a melette lévőt amint összerektam csúnya csörgés jön a fogaskerekektől .
Le tudná valaki irni hogyan is rakjam össze a jeleket és csinálhatja e ez a csörgést? Azelőtt a motor szép csendes volt.
Főtengelycsapágyak,tügörgők minden OK tehát nem a hajtókar csörög.
Kérlek aki tud segitsen.
Köszi mindenkinek.
Pisti
mail: curi@minet.sk
Okok, témában jártasabb emberektől bármilyen kritikát szívesen fogadok!
17 év után ki tudja, mi került le és fel egy ilyen motornál, az sem biztos, hogy ez az eredeti idomszettje sajna. Amúgy a rezóm ilyen:
Hello! ha valaki tudja mito evoba a lendkerék ék méretét nagyon kérem ossza meg velem... vagy ha valaki lemérné nekem azt nagyon nagyon megköszönném... előre is köszi ha tud v.ki valamit...
Itt a Lawson, full átlag rajta minden más az idomokon kívűl.
Ha SP-t vettél, akkor elöl hátul fél/egy collal kisebb a felni, pl hátra 130-as gumi megy fel, de laikus számára más nem tűnik fel.
A másik képen van az az SP amiről én itthon tudok, de lehet már annak sem mindene gyári.
dobj fel egy képet a motorról,és megmondjuk volt e alapja a nagy csodálkozásnak.van mitobol limitált széria.henger,hengerfej,gyujtás,kerekek,hátsó futómű más.idom is kivan furkálva,de nemaz a lényeg,az a lawson szériás miton is volt,meg a denimen is,de ezek semmit entudnak az sp-hez képest.üdv
Mert 230 km-re van tőlem
Zoli
ha valaki tudna, megköszönném jó árat adok érte...
Minden hozzáértő Freccia tulajdonosnak a véleményét szeretném
kérni.Vizpumpa szimeringet cseréltem a motoron és most nem tudom hogy jól raktam e össze a fogaskerekeket tehát a főtengelyét + a kuplungkosár alatt lévő fogaskerekeket vagyis a kiegyenlitőt és a melette lévőt amint összerektam csúnya csörgés jön a fogaskerekektől .
Le tudná valaki irni hogyan is rakjam össze a jeleket és csinálhatja e ez a csörgést? Azelőtt a motor szép csendes volt.
Főtengelycsapágyak,tügörgők minden OK tehát nem a hajtókar csörög.
Kérlek aki tud segitsen.
Köszi mindenkinek.
Pisti
mail: curi@minet.sk
17 év után ki tudja, mi került le és fel egy ilyen motornál, az sem biztos, hogy ez az eredeti idomszettje sajna. Amúgy a rezóm ilyen:
agip racing 2t 2800-
(bontatlan)
tel:06306294424
lawsonon más fajta rezó,és gyárilag carbon kevlár jellegü hangtompító van!
bocs,muszáj volt
Simson s51b robogó ! 4 sebességes felújitott blokkal bejáratosan ! VASTAG BARAKA ezüst nyakláncra cserélném !
Ár :
40 000
Elérhetőség :
0630-566-80-11 Fejér Megye
E-Mail :
kisputta@citromail.hu
Ha SP-t vettél, akkor elöl hátul fél/egy collal kisebb a felni, pl hátra 130-as gumi megy fel, de laikus számára más nem tűnik fel.
A másik képen van az az SP amiről én itthon tudok, de lehet már annak sem mindene gyári.