Először is köszönöm hogy vissza írtál
Másrészt meg oké , megfogadom a tanácsod és megveszem bele, de amúgy igen csak fura dolgok vannak most a motorral... mondom szépen húz meg minden, meg 1 kicsit túl melegszik a gép, 80-90 fokot mutatót az óra. hát holnap csumára szét lesz szedve dugó hengert megnézni.. Ha esetleg még valakinek lenne ötlete várom és köszi üdv Janó
Hát ezek elég furcsa dolgok de ha durrog akkor a gyujtással van valami aljasság!Elöször is tegyél bele egy uj gyertyát hátha az megoldja a problémát!NGK BR9EG-t ajánlom ilyen a gyári is!
Sokadszorra írok a fórumon... de senkitől nem kaptam semmi választ no mind1 írok megint..
Van 1 régi mitóm. Ma raktuk bele az új karbit 150 fúvóka van benne..
Bele raktuk ment mint az állat 140 ig húzz mint a picsa.. utána 1 kocsi kijött elé így hát lassítani kellet na mind1 nem az a lényeg mennyit mentem.
Ha nem az hogy mikor vissza jöttünk leállítottuk a motort fasza minden..
Na gyerünk menjünk akkor haza vele... elindulok nagyon jól megy még alacsony fordulaton is.. 1x csak megáll! hmm mondom isteni.. , felhívtam a srácot aki csinálta a motoron 1-2 dolgot. Ki jött elém , elvitte ő nagyon szépen ment vele csak hát már alapból mikor kijött nem volt alapjárat a motornak ( mi után megállt , előtte nagyon jó volt nem volt semmi baja).
Állítót 1 pöckön h magasabb legyen a fordulatszám mérő semmi változás... , oké hirtelen vissza jön az alapjárat de nem az igazi még az se.. (közbe 3x szét szedtük a karbit, kompresszorral ki lett tisztítva jó tegyük bele újra , hát még mindig nem a legjobb az alapjárat na mind1 , próba kör hogy megint megáll-e vagy sem... , megyek minden jó , vissza megyek a buko ért , hmm... még 1 jó nagy kör minden oké. Na akkor elköszönök elindulok haza , szépen megyek óvatosan húztam neki... na aztán 1x csak az utcánkban felfele van 1 emelkedő ahogy megyek fel a hegyre... és megint megáll , hő fok kb 85-90 fokot mutat , hmm várok kb fél órát semmi nem indul be.. hmm megfújtam a számmal a benzin csövet hátha valami kosz v bármi eltömödöt , öninditora nem reagál... nem is erőltettem , go toljuk be betoljuk hmm király beindult , megyek vele kb 300 métert fordulok vissza vissza 200-250 méternél megint 1x csak leáll , na szóval mi lehet a probléma ? ja és kipufogó pufogó hangot adott ki 2x kb.. A gyertya tuti szar benne , mert elvileg ezért pufog de aztán lehet baromságot mondok , tiszta ideg vagyok 1 hete ugrálok alkatrészekért érte hogy legyen jó a motor , és itt volt az a nap hogy ANYÁD KÉSZ VAN , és aztán enyike ...
Bocs hogy ennyit írtam srácok , de remélem valaki végre válaszol nekem
ismerem a srácot akié a motor. itt lakik Szombathelyen. Egyszer nemláttam még mito-val mindig aerox-al jár vagy kocsival. nemis értem. ilyen motorom lenne lese szállnék róla de azér a 210 kicsit sok lenne
Keresek kormány lengéscsillapítót Mito Evo II.-höz.
2004-esre kellene ( szerintem a régebbi évjáratúak is jók hozzá). Jó a gyári is, más márkájú is, használt is és új is...
Árat is mondjatok. Köszi.
Agip speed 2t! A racing az csak tankba benzinhez öntve tud elkeveredni!Olajpumpás rendszerbe a speed 2t az igazi!én használtam már Castrol R2-t Power1 Racing 2t -t is és azok is nagyon jók!
Agip RAcing vagy Speed ? mert nekem most speed van benne és most néztem hogy az is 2-3 ezer között mozog, vagyis helytől függ, szal lehet maradok annál :) mit jelent hogy a Racing az nem önkeverő vagy mi ?
Hát ha megsütötted arról nem a dugó tehet. Am. Wössnert 24900körül kapni, Proxot ha jól emlékszem 26-7, Vertex általába 10körül van. Nagyjából ennyi. Asso-t meg Wisecot nehéz keriteni.
Sziasztok verem egy supercityt amit utána megdugóztam 260km-nél lett egy kis probléma. A termosztát elfelejtett kinyitni és megszorult! Ez egy 1992-es 7- sebeséges mito blokkos. az lenne a kérdés hogy milyen dugót vegyek bele mert amit vettem az VERTEX volt de ha lehet másikat vennék. Mit ajánlotok esetleg ha tudtok árakat azt is írjatok légyszíves köszi a segítséget
Másrészt meg oké , megfogadom a tanácsod és megveszem bele, de amúgy igen csak fura dolgok vannak most a motorral... mondom szépen húz meg minden, meg 1 kicsit túl melegszik a gép, 80-90 fokot mutatót az óra. hát holnap csumára szét lesz szedve dugó hengert megnézni.. Ha esetleg még valakinek lenne ötlete várom és köszi üdv Janó
Sokadszorra írok a fórumon... de senkitől nem kaptam semmi választ no mind1 írok megint..
Van 1 régi mitóm. Ma raktuk bele az új karbit 150 fúvóka van benne..
Bele raktuk ment mint az állat 140 ig húzz mint a picsa.. utána 1 kocsi kijött elé így hát lassítani kellet na mind1 nem az a lényeg mennyit mentem.
Ha nem az hogy mikor vissza jöttünk leállítottuk a motort fasza minden..
Na gyerünk menjünk akkor haza vele... elindulok nagyon jól megy még alacsony fordulaton is.. 1x csak megáll! hmm mondom isteni.. , felhívtam a srácot aki csinálta a motoron 1-2 dolgot. Ki jött elém , elvitte ő nagyon szépen ment vele csak hát már alapból mikor kijött nem volt alapjárat a motornak ( mi után megállt , előtte nagyon jó volt nem volt semmi baja).
Állítót 1 pöckön h magasabb legyen a fordulatszám mérő semmi változás... , oké hirtelen vissza jön az alapjárat de nem az igazi még az se.. (közbe 3x szét szedtük a karbit, kompresszorral ki lett tisztítva jó tegyük bele újra , hát még mindig nem a legjobb az alapjárat na mind1 , próba kör hogy megint megáll-e vagy sem... , megyek minden jó , vissza megyek a buko ért , hmm... még 1 jó nagy kör minden oké. Na akkor elköszönök elindulok haza , szépen megyek óvatosan húztam neki... na aztán 1x csak az utcánkban felfele van 1 emelkedő ahogy megyek fel a hegyre... és megint megáll , hő fok kb 85-90 fokot mutat , hmm várok kb fél órát semmi nem indul be.. hmm megfújtam a számmal a benzin csövet hátha valami kosz v bármi eltömödöt , öninditora nem reagál... nem is erőltettem , go toljuk be betoljuk hmm király beindult , megyek vele kb 300 métert fordulok vissza vissza 200-250 méternél megint 1x csak leáll , na szóval mi lehet a probléma ? ja és kipufogó pufogó hangot adott ki 2x kb.. A gyertya tuti szar benne , mert elvileg ezért pufog de aztán lehet baromságot mondok , tiszta ideg vagyok 1 hete ugrálok alkatrészekért érte hogy legyen jó a motor , és itt volt az a nap hogy ANYÁD KÉSZ VAN , és aztán enyike ...
Bocs hogy ennyit írtam srácok , de remélem valaki végre válaszol nekem
Köszönöm üdv Janó
2004-esre kellene ( szerintem a régebbi évjáratúak is jók hozzá). Jó a gyári is, más márkájú is, használt is és új is...
Árat is mondjatok. Köszi.
Erről mit gondoltok ? Nagyon jó áron van és ha csak a fele igaz annak amit leírnak akkor is jó :) Sztem megpróbálom.
http://olajshop.hu/termekek/re...
érd:705377495