Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

700 ft? akkor azt szimmering boltban vetted? vayg tényleg telo szimmering?
Heló!
Én nem rég vettem a telóba simeringet!A két szimering 700Ft az olaj 2-3000Ft
Szivató nem maradt rajta menet közben? Szerintem tele van kajával a henger és azért nem indul. Zárd el a benzincsapot és inditózz, persze gyújtással, mikor kiveri magából befog röffenni, ha mégsem akkor vedd ki a gyertyát szintén zárd el a csapot és inditózz úgy is hagyhatod hadd párologjon el a hengerből. Jártam már így én is
Cső Srácok!
Valakinek nincs elfekvőben véletlenül egy Cagiva Elefánt henger?
A sima,nem power szelepes hengerről lenne szó. Ha van,légyszi írjatok,egy választ.
Tudom, hogy ez Mito fórum,de hátha tud valaki segíteni, egy haverom nyári mókája múlna rajta.
Üdv

A helyzete változatosan szarabb .
Kompresszió van, szikra van, (pufogás is több van ) . benzin olaj van, ma nyomta bele 4,5 litert 1.3 deci olajat.. megkérdeztem Geri-t , először a helyen 5 liter 1 deci olaj volt bele öntve , de kb a szerviztől a hazáig kb 15 km max és akkor ott állt meg 2x ... remélem nem ragadt meg holnap megpróbálom vissza vinni a sráchoz. Remélem sikerül már megcsinálni

üdv janó
Lakott területen kivül ilyen átlag 100as tempónál 7 dik 6500-7000 környékén elég keveset kajál...
2x tankoltam..elöször 2000ért utána még 1000 ért és ennyi még simán van benne...
Azt egy tankolással sikerült ? :D
Sajna még pár dolog hiányos... Vagyis a láncot azóta felraktam, de a kuplung állitóra a karnál várok (a régi eltört az új meg nicns még kész), meg első fékbetét kell bele. Ugy h talán majd hétvégén.
Multkor már voltak róla képek hogy be volt inditva...azóta nem mentél vele?
Nem vagy egyedül:S
én idén még 1 km-t nem mentem
Én ma beletoltam a gépembe 240km-t.
én a 200as órára csak annyit mondtam h törve volt az eleje,és csak ilyet tudtam szerezni.Mondták h igen ez így jogos
Először azt zárjuk ki hogy nem e a karbival van a gond!tedd be a gyertyát és inditózz és utánna szedd ki és nézd meg benzines e a gyerty hogy kap e anyagot ha nem akkor karbi ha benzinben úszik akkor lehet sokat kap!Ha ezeket megnézted akkor szerintem biztos gyujtás elektronika!
Sziasztok!

1kor megvettem a NGK BR10EG-est. Fogtam beraktam a motorba.. ráraktam a pipát. Indítanám be a motort , semmi.. megint indítom ugyan az próbálja beindítani a motort de semmi. Kiveszem megnézzem van-e szikra , szikra az van. Fogom vissza rakom , indítom semmi.. azt pufogót 1et
. Most mindjárt megnézzem hogy van-e kompresszió.. oda rakom az ujjam. Nem tudom most hogy lett új power elektronikám, 1 új gyári karbim, meg hát a régi de az kuka.. azóta vannak a gondok, megnézném én is hogy termosztáttal mivan. DE NEM AKAR BEINDULNI :(.
Egyéb 5letek mit tudnék csinálni vele?
Előző 1 hetem csak a rohangálásból állt elő ide ezért oda azért... stb , és tegnap meg jó volt azt egyik pillanatról a másikra 1 rossz kis ördög lett...

üdv Janó
Szerintem elég rendőr függő, de általába nem geciznek. Km/h-ra rárakod addig a kesztyűd aztán kalap kabát...
MISOC küldtem neked MAILT az msn címedre!
Ennek örülök mert kicsit paráztam hogy esetleg nagyon basztatnak miatta most kötöttem rá biztosítást ugyhogy minden papírom most kész!Amúgy a 220as kilométeróra miatt se paráztak? Mert az kicsit furin adagolnám be hogy az mitől van 220ig órázva !
Én is 50esként használom mert majd 21évesssen akarom lerakni a vizsgát de akkor korlátlant,2hónapja van meg azalatt 1x állítottak meg:kapásból forgalmit kértek:) erre én:ez csak 50es,nézi nézi aztán odaadtam az összes papírt átnézegette aztán jó útat kívánt.Sztem ha valaki normláissan használja nem állat módjára akk nem piszkálják.
Benne vagyok Máris kezdődik holnaptól a szerelgetés, ki kell takarítanom az önindítót, és szivárog a bal első teleszkópom! pedig megkaptam hozzá a szervízpapírt amit elvégeztek rajta, és cserélve volt na mind1
Visszafele is olvasgattam és láttam hogy ott is volt a téma hogy lehet avagy nem lehet 50ként használni a mitot? Én 50ként szeretném használni mert nincs még jogsim A1re csak autóra!Valakit állított már meg rendőr aki 50ként használta?Kicsit parázok hogy mit kaphatok vagy mi lehet a következménye ha elkapnak vagy alhiszik e ha megvan mindenem biztosítás EÜ csomag minden szar és odaadom neki az 50es adásvételit?Válaszotokat előre is köszi!
3600 Szal kb ugyanott vagyunk :)
Én nem igazán tudok sokmindent a mitokról ugyanis 2hete van csak meg a picikém,és eddig nem sokat kellet szerelni csak az elektronikát!viszont 4év motorszerelés tapasztalatából az előttem szólokhoz csatlakozom tehát szerintem is karbi vagy gyújtás de ha mindent átnéztél akkor még szóbajöhet szerintem a gyujtás veérlő kis doboz is lehet meg van törve egy kábel vagy nemtudom érdemes ezeket is végignézni!Ha nagyon kék a füstje és puffog lehet gyujtás,viszont az hogy leáll és beindul karbira utal.Remélem sikerül megoldanod a problémát!Majd írj a fejleményekről!
Nekem a termosztát nem nyitott: forró vízben kiszedve sem csinált semmit, így azt cseréltem, és 95-100 fokról beállt 60ra. Kitisztítottam trisóval a hűtőt, átnéztem a csöveket. Hűtésem rendbe lett. A túlmelegedés szegény keverék miatt is szokott lenni tudtommal. Gyertyát vegyél bele,ha nem akarsz sokat költeni BR9ES, ez kb 1000Ft, most nekem BR10EG van benne, az 2500 kb. Zárj ki fokozatosan minden problémát. Hegynek felfele állt meg, amikor több anyagot kér, nézd meg az úszószintedet is, nincs-e az úszó elgörbülve, lazán mozog, ilyenek. Gondolom a karbi saját szűrőjét is kitakarítottátok. Magas alapjárat falslevegő miatt is lehet, nézd meg a szívócsonk tömítettségét is! A jelenlegi ismereteimmel több nem jut eszembe, sok sikert!