Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hsizem, legjobb tudomásom szernt még mindig lehet rendelni mindent:) Husqvarna nem husaberg :D
az régen volt nem? most már csak husaberget lehet kapni nem?
Itt ÉRden az m7 es le-fel hajtójánál van egy Cagiva kereskedés mv agusta husi stb...:)
A túl kicsi áttétel miatt megy "keveset", bár a 160 reális vég egy Mitotól. Nekem 14-43 van fent, így megy 165-öt és a gyorsulásra sem lehet panasz.
Érdemes megnézned 160-nál mennyit forog, nekem kb 11000-et végsebességnél. Neked valszeg kevesebbet.
A lényeg, hogy egy nagyobb áttétellel lehet nagyon keveset növekedne a végsebesség, viszont jobban gyorsulna.
fahee!Szevasz!Te azt tudom,hogy vastag a gumi.A motort pl levegö-keverékcsavarral allitanád be nem reagál.A csavart tökre betekered lekéne állnia,ha kifelé meg pörögni.Továbbá lassu is,mint a tetü jó simsonnal lealáznál.Tény dugócsre ráférne,de amugy nem zörög ha nagy gáz után visszaengeded nem csattog.A tü majdnem min van,és igy is kajál.
Repedezett vagy szakadt is? ez kérdő
rotaxé nem jó. Repedezett vagy szakadt is. Elég vastag a szivotorok. Általába felületi repedezések vannak rajt (mint mindegyiken). De ha gondolod nekem van egy eladó szint ugy felületen repedezett enyhén.
nekem van szívócsonkom de az csak rotax blokkra jó. zsír új hibátlan állapot repedés nélkül.. méretproblémás.. 42mm a belső átmérője
Sziasztok!A Mitora jó pl Aprillia rotax123 szivocsonk?Vagy kinek lenne eladó?Tény sajnos enyém repedezet.
Tudjátok hol lehet venni Zsír új Mitot? Csak kiváncsiságból kerestem szalont de kajak nem találok egyet se.. prestige motor oldala nem jön be mástmeg nem ismerek.. régen érden is volt szalon de megszünt azóta nem tudom hol árulnak cagivát újonnan...
igen énis igy értettem :) akk aztmondod h 160nál jobbat nevárjak ettöl?
dehogy kéne többet mennie...tanulmányozd már egy kicsit egy montain bike váltóját...ugyanz történik itt is..elöl kissebb hátul nagyobb jobb gyorsulás kissebb végsebesség! Elöl nagyobb hátul minél kissebb gyengébb gyorsulás nagyobb végsebesség...de ez sem növelhetö végtelenségig mert tul hosszú áttételnél már nem volna annyi erö a gépbe hogy azt ki is forgassa
hát igen én is igy tudtam..na és ha a 14-41es gyárival szemben nekem 14-39van akkor elvileg jobban kéne mennie vagyis h több a vége..de akk miért 160
Helló! Elvileg úgy van hogy ha előre nagyobbat teszel, akkor több lessz a vége, viszont agyorsulása kisebb lessz. Hátra pedig minél kisebbet teszel, annál több lessz a vége, de a gyorsulása romlik.
na hát elöbb igy utána keresgéltem és a gyári méret 14-41..ugyh nemértem..és ha jol tom azzal az áttétellel kéen mennie 160-170 között akkor egy kisebb kerékkel még jobban nem?
Ez a gyári méret. 160 az normál, egy gyári motortól ne várj túl sokat.
ja és még hozzáteszem hogy átesett egy generálon.uj henger uj dugó.és azóta 2500km van benne
sziasztok..azt szeretném töletek kérdezni hogy nekem miton a lánckerék ugy van h 14-39..de nemtudom mennyinek kéne lennie? mert igy 160nál többet nem akar menni..valaki tud segiteni? kösziii..
hello!

Azért mondták azt mert ausztriában voltam. hivjatok nyugodtam csak néha szarakodik a telom.
Vagy msn:) sopron_rs50@citromail.hu
mire vagy kíváncsi?:) írj mailt : rs50@citromail.hu
köszi szépen a segitséget!
Helló Randy
Kosz az infót de a csapágyam az trapára ki van menve meg tudnád
adni a méretét. Problémám még az lenne hogy hogyan fogom lehúzni a gyujtás mágnesét + melyik oldalra fog szétcsúszni a blokk és kozben mire ugyeljek megkoszonném ha e-mailban tudnál nekem kicsit leírni vagy segíteni.
Koszi mindent
Pisti
Ezt cseréltem magamnak is széthúzótt blokknál, a csapágy vagy kis persely belül van, a szimeringet még talán ki tudod úgy cserélni, hogy leszeded mind2 oldali deklit és kihúzod jobbra a pumpa tengelyét.