nem csak annyit forgott..de megragadt.. szóval akkor most vehetek uj hengert, dugót?.. és ha igen akkor mi éri meg jobban? egy 125 SP henger vagy a polini 160?
henger fuggő lehet, hogy honolás elég, ha nicasilos akkor csere úgy enmlékszem és dugó csere is, általában gyűrűkkel stb... 8500 at forgot csak? enyém leforogta a 13-14 et "simán" de inkáb nem nyígattam^^
hali
elszakadt a kuplung bowdenem.. rá 2 percre megszorult ..
160as polini henger.. nem is 8500 körül forgott. de nem estem el
ilyenkor mi a teendö vele? .. dugó csere? vagy még több is?
Váltókar téma: először a külső dolgokat csekkold le, lazítsd meg a csavarokat és zsírozd át az egészet szépen, hátha ott ragad!
Ha mégsem jó akkor a jobb dekli alatt lesz a megoldás, a váltótengely átmegy a blokkon és jobb oldalt egy körmös kapcsoló mozgatja a kukactengelyt. Itt két rugó van, az egyik felel azért, hogy meglegyen a kapcsolat a kukactengellyel (nekem ez törött el és 9000 felett nem tudtam váltani) a másik pedig a visszahúzásért. Az első könnyeb pótolható húzó csavarrúgó, a másik egy "olló" alakú, lehet ez nincs a helyén rendesen. A képen meglátod, bár kicsit takarásban van.
Egy kis segítség kellene tényleg hozzá értőktől !
Mitőllehet az, hogy ha váltok a motor egyből veszi a fokozatot, de a váltó karja ill pedálja csak később tér vissza semleges állásba ?
Ez főleg akkor zavaró ha lefelé pakolom a sebességeket.
Valaki segítsen
hello: szerintem nyugodtan össze lehet tenni velle ezt a szzont ki birja dugo nem kopot ,csak járatásnál biztos meg ragat egy kicsit és igy lett karcos, de ha van lovég és nyugodt szivel akarsz motorozni. italmondo kft =24eft uj dugo gyürü ahogy jónak látod.
elszakadt a kuplung bowdenem.. rá 2 percre megszorult ..
160as polini henger.. nem is 8500 körül forgott. de nem estem el
ilyenkor mi a teendö vele? .. dugó csere? vagy még több is?
Váltókar téma: először a külső dolgokat csekkold le, lazítsd meg a csavarokat és zsírozd át az egészet szépen, hátha ott ragad!
Ha mégsem jó akkor a jobb dekli alatt lesz a megoldás, a váltótengely átmegy a blokkon és jobb oldalt egy körmös kapcsoló mozgatja a kukactengelyt. Itt két rugó van, az egyik felel azért, hogy meglegyen a kapcsolat a kukactengellyel (nekem ez törött el és 9000 felett nem tudtam váltani) a másik pedig a visszahúzásért. Az első könnyeb pótolható húzó csavarrúgó, a másik egy "olló" alakú, lehet ez nincs a helyén rendesen. A képen meglátod, bár kicsit takarásban van.
Mitőllehet az, hogy ha váltok a motor egyből veszi a fokozatot, de a váltó karja ill pedálja csak később tér vissza semleges állásba ?
Ez főleg akkor zavaró ha lefelé pakolom a sebességeket.
Valaki segítsen
Látom nincs rendszám a mitodon rendőr megállítgat?
Mitohoz mennyi egy gyújtástrafó!És hol tudok szerezni?
Előre is kössz!
Tegnap óta nálam is Mito van.
Az lenne a kérdésem hogy Cagiva mito-hoz mennyi egy gyústástrafó?
És mennyi hozzá egy km/h spirál?
Meg hogy ezt el lehet vezetgetni smk-ként, tehát 50 ként használnám?
Mennyiért adnád a féktárcsát?
Érdeklődnék szép állapotú gyári henger után lehetőleg dugóval! Ha van valakinek eladó,akkor a mail-emre dobhatna képet, ár ajánlattal együtt!