Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sőt adnék egy teljesen "ingyen" törött gyűrűs blokkot a delikvensenek kellllllllllllll
Gyerekek oylat találtam...? nincs valakinek 80-90 ezre kölcsön motor fedezettel havi15-20 visszafizetéssel?:D...:S találtam egy teljes mitot magamnak annyiért aminek az alkatrészeiből kész lenne az enyém 100%-ra jó tudom rossz vicc-.- de próbálkozni lehet:D
Bárcsak én is itt tartanék már de eljön még az én időm
Na alakulunk:)
Hali
Még mindig keresek 34-es DelLortoba fúvókákat, ha valkinek van jelentkezzen már pls.
Hát ezt ennyiért...eredeti festés meg tökéletes állapot nem is vitatom de 350be sztem nem akad senki aki elviszi...
helo. nincs valakinek váltókarja?:S vagy nem tudjátok hol tudok szerezni egyet?:D köszi előre is
Eladó a motorom!
Friss műszaki,
29000.-km után teljes felújítás,
új főtengely szimeringek,
új főtengelycsapágyak (SKF C4)
új főtengely (új tűgörgők, új hajtókar, taborituning)
új vertex dugattyú,
új 0-km -s henger (gyári nicasilos henger, 2006-s Mito EVO-é 22kW)
új hengerfej,
új rezonátor,
új Power motor,
új fékpofák,
85% Heidenau gumik,
új banner akkumulátor stb., abszolút költségmentes
28-as keverékkel megy, Evo Neo benzin és Castrol Power 1 Racing 2T.
i.ár: 350 000 Ft
Mennyit megy végsebességre a mito-d?
CBR-t meg nem fikázásra értettem hanem a teljesítményre gondoltam
Én még így látatlanba is elismerem hogy az evoI erősebb ,gyorsabb mint a 2 nem vitatkozni akartam
örülök annak ami nekem van mint majom a farkának
Jól elirogattok, öröm olvasni.
valaki öntsön tiszta benzint a tankba, hogy mi van fojtva a EVOII.-ban az I-hez képest, mert ha van valami akkor tényleg jobbnak kell lenni az I-esnek, nem?
köszi, széles utat.
Csá! Elhiszem h jobban megy a régebbi verzió bazze :D
Odaírtam h nem kötekedni akarok. A tököm se akar veled versenyezni :D De azért nem egy CBR125 XD
Mondjuk az enyém még full gyári ,szűkítés a kipuba meg minden
Ja meg 5 ezren járkálok még ,már ha lehet a járkálást a gáton való jogsi nélkül motorozásnak nevezni Na majd egyszer csapunk egy Mito találkozót
üdvözlet mindenkinek
Zoleeemilan sztem valamit férreértettél nem állt szándékomba fikázni az evo II és nem is tettem azt,rosszul reagáltad le ezt az egészet sőt még jobban is tetszik rajta pár dolog
DE az tény h folytott verzió nem kell ide arrow meg mukini visszateszem a gyári rezót és bármikor oda állok az evo-d mellé mert tudom h az enyém rendben van :)
zol2891 de eladó az a motor :) csak van rajta 1 rezó ami újonnan 100e ft plusz új gyujtáselektronika 35 ft beszerelést nem számolom cseréltem szimeringeket új hátsó gumi meg még pár dolog
és ha ezt megnézed nem is olyan drága ez a motor de ha nem tudom eladni akkor sem fogom elpocsékolni hugyér szarér :)
vasfarok te meg apám vagy még eltájolva
se nem mito 2 se nem fél milla
Hello!valaki megtudná mondani hogy kb mennyibe kerülne ha lerendszámoztatnám?
fél milla az KURVA sok pénz egy mitó 2esért, bármilyen szép
Úgy nézem te azt a motort nem akarod eladni... Nekem teljesen ugyan ilyenem volt full gyári állapotú meg teljesen pöpec volt és így alig tudtam elkönyörögni 330ért...
Evo2vel amit használatam egy ideig G1 A0401 henger volt (mint általába a 2002 utániakon).. Alul érezhetően nyomatékosabb felül viszont gyengébb volt. (az enyémhez mérve G2 72625)
Mi a különbség a Gilardoni 1 meg a 2 között?
Evo kipufogónak a méretei érdekelnének, vagy palástrajzot nem tud valaki szerezni ?
Attól függ milyen henger és melyik Evo széria kipufogója van a II-esen, mert full széria állapotukban a korábbiak tényleg vmivel erősebbek.
Hát azért a 7 sebesek se akasztják le az órát
Meg ez hülyeség hogy jóval erősebb meg folytott
Ugyanúgy 30 Le körül van a 2 csak a 7esnek szűrűbb az áttétele valamivel
Mellesleg a 6os is szedi a lábát arrow-al
Nyílván nem egy 6 sebes gyári kipufogósat kell egy 7-es arrowos ,mikunis tudjafaszom milyenhez mérni
Na de bocs nem vitatkozni akartam csak leírtama véleményem :D
Igaza van piötrö-nek, jobban megéri rendszámosan megvenni. Én most vizsgáztattam egy olasz papiros evo II-t, mind árban, mind időben is elég húzós volt. Főleg hogy a jó magyar szervezettség mindenhol megmutatkozott.
Már kitaláltam az árat, de sztetek mennyiért lehetne a sajátom elpasszolni?
A váltóban zörög vmi csapágy azt még kicserélem, friss műszaki, 3000 km van a: láncszettben, dugattyúban, csak Motul 710-zel használt, pöcc-röff, 166 km/h óra szerint a vége, új markolatok, új kormányvégsúly, új üléskárpitozás, új izzók mindenhol, új rendszám (előző sérült volt), új Unibat akksi, átlagban 5öt eszik, stb
á-á :D majd tibikével beszélek az érdekedben a giannelli végről
de szerintem ő nagyon drágán akarja adni
és itt a link a mocimrólnull