meg ígyis ugyanúgy beindul, csak nagyon zörög,kattog:S tuti h nem szorult emg,mert pl néztem videót is gyorsulásról,füstölt szépen,úgyhogy olajat kapott.meg amúgy is verseny előtt tettem bele mert már kifogyóban volt.meg ha pl ha hajtókaros lenne akkro besem indulna asszem.
nem én hanem szerelő csinálta.ha én csináltam volna(már ha értenék hozzá) akkor nem csodálkoznék rajta h tönkremegy...de így..amúgy arra gondolok/gondoltunk eddig többen is hogy nem feltétlenül a henger meg dugattyú meg ilyenek mentek tönkre,amit szerelő cserélt,hanem valszeg kuplung/váltónál vmi,mert előtte is jobb oldalon alul csörgött a blokk.a másik meg ugye az h nagyon rázott.szal kiegynlítőtengely... szétrázkódott vmi szar benne..akkor azt írom h 21év és olasz.
+4-5LE-vel lesz több, de annyit nem ér az egész. Én mentem RS125-össel amin 160-as henger volt de nem volt, olyan hűűű de nagy változás. Szerintem az a 100akárhányezer + szerelési költség nagyon nem ér annyit.
Nem tudom hol olvastad/hallottad ezt, de eléggé félre vezettek 50le sose lesz... Sztem maradj a gyárinál az a biztos. 160as henger felesleges ugyse lesz jobb.
Hali nemrég vettem egy 1998as mitot. Most a vége olyan 160-165körül lehet, láttam hogy van hozzá 160as henger is,? egy ilyennel mennyit menne? ahogy olvasgattam 50paci fölött lenne, de vége?
nemtom:S fahee madj mgnézi:S addig semmit nemtok mondani:S hát vmi elkezdett zakatolni a blokknál jobb oldalon .Gondoltam váltóolaj.Lecseréltem.Azt hittem 4dl kell bele.Beindítottam,de ugyanúgy zakatolt.Utána tudtam meg h 8 dl kell bele.Ezután már nem volt akkora hangja,nem rázott annyira.Elvittük versenyre,egy mért időt tudtam menni(szerencsére ígyis első lettem )amikor másodszor elindultam,tök jól indultam,de hirtelen elkezdett fulladni.gondoltam h biztos 2be indultam,nembaj,majd legközelebb.Húztam a gázt,akkor meg olyan volt mintha nem lenne gyújtás:S Eszembe jutott egyből h szarakszik néha a gyertyakábelem,biztos megint az:S Húztam a gázt, aztán hirtelen elekezdett csattogni az egész blokk.Végig gurultam a 400 m-t 30-al a végén pont leállt.Se alapjárat,alig pörög fel 4-5e-ig,kurvára csattog:S 4000km van benne a komplett blokkfelújítás óta.A 4e km is másfél év alatt ment bele:S csak castrol olajat kapott,hidegen nem volt hajtva,vigyáztam rá.de tényleg.ez van,el kell fogadni hogy olasz:S
Kevés ott az a fordulat, olyan 10500-11000 között van a teljesítménycsúcs, látszik is, hogy odáig neked már nem pörög el.
14-41-est adnak alapból a Mitohoz, de én direkt 43-ast kértem hátulra. Így 90-nél 7-ben pontosan 6000-et forog, 165-nél pedig 11 körül.
ahha értem...hát nekem 160nál oan 9-10ezer között van de nem pörög tovább..persze 7sebességes..nekem az a 14-39es van fent..de aztmondod érdemes lenne hátra 41vagy 43ast venni?
mi az a fokolt gyújtás?
35-ös mikuni karbi SP kipufogó arrow dobbal
fokolt gyujtás uj láncszettel, tökéletesen müködö poweral
16-ezret forog a moci, nem hétköznapi mito teljesitménye van.
csere nem érdekel, komoly érdeklödöknek.
nagyon sok minden van.
érd:705377495
Mitóhoz nem tudna valaki esetleg BP-n a powerhez zsír új vagy használt bowden-t ?
előre is kösz
hengert aki 40 ezer forintért tud irjon! csak az kéne már
14-41-est adnak alapból a Mitohoz, de én direkt 43-ast kértem hátulra. Így 90-nél 7-ben pontosan 6000-et forog, 165-nél pedig 11 körül.
9 ezer magyar forint+ esetleges postaköltség