Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyárilag minden Miton belül megy.
Elöl 100/80 Bridgestone Exedra, öreg is, szar is, stb majd cserélem új Heidenaura.
Hátul Michelin Macadam 150/60, láttam már befaragott 160ast, de az már kicsit beleért a láncba, szóval nem érdemes.
A hátsó fék fékcsöve mindenkinek belül megy? És Randy a tieden milyen gummák vann? A 160-as mellé is befér a fékcső?
Köszi, de én elég kritikus szemmel nézem, lesz még rajta javítanivaló: tükrök lakkfekete, polírozni ezt-azt meg Agip matricák (gyári nem a kutas verzió), aztán nyáron eladom
Azt a leborult, milyen szép a Mitod Randy...
Itt az új rendszámom, a régi törött volt. Természetesen nem hajlandók ugyanazt legyártani, ezért így forgalmi csere is kellett: összesen 10500-ba fájt...
Önts alá leszedés közben egy kis higítót, attól enged valamennyit a ragasztó!
cagiva mito alkatrészek eladok:membrán,szivocsonk...
helo szerintem vanha kell=2eft csak nem tudod le lehet e szedni sérülés nélkül.
hello:polini 160-as 42le henger jó állapotban használt dugo-gyürüvel
hengerfejel-powernyelvel kompleten=45eft

vagy mito nyitott nikacilos használt henger=20eft
érd:705377495
Misoc nem akadna valamelyik bontott gépen egy gyári Mito-s tankpad elérhető áron?
Sziasztok!
Van valakinek 93-mas évjáratú mito-ra eladó hengere dugó gyűrűvel?
HAliho :) Valakit Robogó csere nem érdekel ? Robogóm :)
motorjával mi a helyzet?
Hello!
olvastam h akár bontva is eladó a mitod,nos engem a 2 kerék érdekelne,hogy mennyit kérsz értük?
enyém is eladó elégé makulat a gép müszakilag de a festése az nem áll a helyzte magaslatán elkezdett le patogni

motorkám
Már 1-2 dolgot eladtam róla.
Így szerintem 50 körül adnám.
Köszi a tippeket, asszem keresek szerelőt...
Pirelli Dragon Supercorsa
Pirelli Diablo Supercorsa
Dunlop D209GP
ilyen tipusú gumik vannak eladósorba...
Pályán használtak szal a közepe majdnem új!
a széléből kb 0,5-1mm van kopva csak nekünk már kevés pályára...
amúgy meleg állapotba bőven térden lehet vele fordulni!
Ára 25-30000között/garnitúra
méret 150/60 ZR17 és 110/70 ZR17

érdeklődni: 0620 5140810
karbiproblémára alig látok esélyt...az vagy felakad kopp fordulaton (nemszokott) vagy normálisan müködik...
gázbowden szokott még lenni hogy kiszálasodik és akad a gázkar de ha ez nem akkor kb 100% hogy főtengelyszimmering
vki nagyon unatkozott sztem. Nézzétek meg az email cmíét
szabadonfutott önindító azér nem gyenge
Szedd szét a karbit nézdmeg megvan e mindene takaritsd ki és rakd vissza!
Hi! A szívatót csontra ráhúzva indítottam el a motort, de próbáltam visszábtolni, majd ismét jobban ráhúzni. Nem igazán számított neki...
Szívócsonk elvileg jó, de azért megnézem majd alaposabban azt is. Köszi a tippet! Esetleg még ötlet?
Hy!
Nem vagyok nagy motorszerelő,de már tapasztaltam ilyet én is. Nekem egy Honda Ns125 F-en volt ilyen probléma, a karbi és a henger között lévő szívócsonk volt elrepedve több helyen is.próbáld meg,hogy beindítod,és rá húzod a szívatót. Ha ekkor kicsit lejjebb megy a fordulat,akkor megvan a hiba.
Sziasztok! Jó ideje nem igazán követem a fórum eseményeit, de most szeretném a véleményeteket kérni.

Utolsó motorozáskor az történt, hogy szépen leforgattam 3, 4-ben, majd azt tapasztaltam, hogy az alapjárat rohadt magas lett. Gázadásra is idiótán reagált. Hazamentem, leraktam és most ha beindítom a motort, elkezd felpörögni, de nem kicsit. Eleve úgy indul el, hogy forog ~5000-et, majd még innen pörög felfelé. 2x eljátszottuk, hogy elindítottam, majd felpörögtünk 7000-7500-ig és szívrohamot kapva gyorsan leállítottam. Az létezik szerintetek, hogy kicsavarodott (esetleg el is hagytam) az üzemanyag-levegő állító csavar? Vagy vmi felakadhatott a karbiban? Van vmi ötletetek?