Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello: nekem van mito evo hengerem 2004-es gyári henger
még özemképes mociban van benne .
ár=40eft
Nem tud valaki 98 as mitohoz D-és dugot?
hello kinek van eladó gyári hengere 2005 ös a motorom és mennyiért?köszi
aki meg elhiszi...
520
Valaki megtudná mondani hogy hány colos lánc kell mitora? (125cm3 2004)
Hali
Aki szerelt már fordított teleszkópot az legyen olyan kedves segítsen nekem, nekem RS-hez kéne de sztem nincs olyan sok különbség a 2 között!
Köszi
Ez lemaradt:link
Bazzeg...50 lovas mito...még gyárilag polini-s.. ki hallot már ilyet?
Volt gyári 160 as limitált széria de az se polini volt...és föleg nem 50le
nállunk süt a nap! hmm indulok is, motorozok (turázok) egy kicsit! csak ne lenne ilyen hideg!
csak? itt ugynézett ki a táj tegnapelőt mint szibériában
A változatosság kedvéért itt reggelre esett vagy 5 centi hó....
nem nagyon volt sérülve kocsi, az összes átalakitást mi csináltuk a mühelyben, egyedül a féstést csinálta más. de itt a válság most nem lehet eladni semmit! szerintem nem kérek érte sokat, mindenki hitelel kinlodik most meg hitel nehéz téma nálunk.
Háát Misoc ha várnál 3-6 hónapot az eladással tuti én venném mega géped (köcsög per) én vti civic és hgt bravo közt gondolkoztam és téged legalább "ismerlek" valamennyire szóval tőled vettem volna meg.. hát nem lett jobb se neked se nekem de gondoltam szólokXD
meg a hangja(L) vruuvruuvruuuu igen odavagyok érte:D
amuyg szépen állnak rajta az elemek, ha törve is volt, jól helyreigazították..az enyébe csak beleszaladtak 1x hátulról,
azt h mit megy, még nem méregettem... de nem is szétrúgni vettem. .annál inkább az 5 henger hangja és nyomatéka miatt:))
jaja használtautót nézegettem, széria állapotút szerettem volna,de kompromisszumokat így is kellett kötnöm a kis választék miatt..
98as a gépezet,160e km-rel vettem, nem kevés..de legalább valós, a szervizkönnyvvel és a svájci származással együtt, a komplett vezérlés vízpumpával,feszítőgörgővel,hosszbordásszíjakkal
és azok vezető,fezsítő görgőivel együtt cserélve volt még a vétel előtt, neke ma futóművet kellett beállítani+fékcsöveket cserélni, msot egyben van.. a lejebb említett gányolt alkatrészeket kel lcsak cserélnem,..a kókánytuning az én autóma tsem kerülte el. .vkinek muszaj volt cserélnie a számlapokat:S .bocs.. nem leszólás. .de a gyárias állapot híve vok. és nem a felesleges csicsáé..ez szubj. vélemény..
950be sikerült elhozni, úgy h tényleg karban tartott, nem széttaposott gépezet, téli-nyári kerék garnitúrával, egy abarth első lökivel, egy komplett futóműszettel+ pár aprósággal még:)
hasznaltauto-ról vetted? tegyél már fel képet.
menyibe sikerült venned, állapota? amo miokr az enyémet 3-éve vettem csak ilyen olcso hgt néztem mind le volt hajta pesti utoknak ki volt válto kuplung. ja vezérmüszijra figyelj oda mert 20 szelep nem olcso!. amugy egész jó kis gépek. enyém 235megy 7.8 van 100-on.
Kellene majd 1-2 cucc, de már beterveztem h lenézek Lönci mesterhez Kaposújlakra.. kalaptartó,balos tükörborítás+belsővilágítás búra ami majd kell nekem..azért thx
szevasz nekem is van egy HGT bravom most akarom eladni, mert vettem egy bmw m3.ast. amugy ha kell vallami btavohoz szolj mert van egy +autom töröt.
az én bravo hgt most akcios=800eft lehet vinni ha esetleg kéne vallakinek egy vad gépezet subaru hangal.
köszi a tanácsot, megfogadom
oks, este v du. megkereslek msn-en..v telon..
na szép napot mindnekinek!
csao

Trakee! Veled pedig nem ártana már konzultálni..
a kis laza még egyelőre para, h mi az ami amjd közbe el-el száll az olasz teknikán, ..de érzés van benne az biztos