nekem az volt a baj h elvált a forrasztás mert megvolt tajtékolva
ugrált 1 ideig utánna meg már nem is mért elkezdtem forrazgatni és ah irtam meg lett a baj
ha zavar sztem vegyél másik fordszámmérőt mert nem érdemes tájkolni lehet nagyobb baj lesz belőlle
de te tudod
jaja én már szettem szét meg is lett az eredménye uj gyujtáselektronika
egyébként én azért tudtam szétszedni mert el volt törve vagy el volt fürészelve már nem tudom az előző gazda lehet h tudja mi történt vele valszeg törve volt és akkor sérülhetett
üdv. Azt szeretném megkérdezni hogyha vennék egy mito evot miaz a pár dolog ami nagyon kopó alkatrész és kikéne cserélni rajta kapásból? és menyi lenne? pl egy dugó jobb fajta?
Hát ez ugy van hogy a kerek lámpásoknál egy bilétán van rajta a szám amit 2 szegecs fog a blokkhoz és ugy kezdödik h BG aztán a gyártási évre utaló 2 szám pl:91 azán még 5 másik szám..tehát 2 betü 7 szám...Evo.k nál nincs biléta hanem a blokkba van beleütve a szám azt viszont már nem tom hány betü hány szám
37 LE ,107 kg , 200 as végseb,rendőröknek nem tűnik fel mert 2ütemü
http://motor.hu/motor_vpage.js...
Nemtudo
m de nekem elég szar a motorom hogy csak 170 et megy