Helló mindenki!érdeklődni szeretnék hogy 92 es mitora mennyibe fájna egy uj henegr +dugó? Valakinek nincs használtan?vagy esetleg akinek volt tapasztalata menyibe kerül a perselyeztetés? válaszotokat elöre is köszönöm LLooTT
Somi, először is köszönöm a választ! Más! Szeretném kikérni azok véleményét, akik jobban értenek a mitokhoz, mint én! http://www.kepesmotor.hu/cagiv...
Az utolsó külföldi tulajdonos és az első magyar tulajdonos közti adásvételi (is) től kezdve az összes. Én most vizsgáztatok egy Mitot. Hát elég macerás dolog. Sorrend tudomásom szerint: származási ellenőrzés, eredet vizsgálat,kötelező biztosítás, egyedi forgalomba helyezés, regadó .
hali!
Sehonnan sem tok rendelni fékbetétet,mert mindenhol mintát kérnek tőlem,de sajna ami volt betétem elhagytam.. szóval sürgősen keresek első fékbetétet freccia c9-re,akár olyan is jó lenne ami nagyon ahsznált..plussz még mindíg csúszik a kuplungom,szóval lamellát is keresek,de hogy semmi se legyen egyszerű,a blokkom nem c9 hanem tamanaco szóval aki tudja hogy tamanco-ba milyen lamella kell,vagy tud eladót az légyszi írjon!kössz
hello: ha kell mito önindito relé tökéletesen müködik=4eft
de az önindito relé nem huzz be a bendix huzz be a bloknál.
relé csak kapcsolja az áramot az öninditonak.
ha kell postázni is tudom.
Sziasztok!
Tulajdonomba került egy EVO II, eddig a kellem oldalát mutatta.
Valamiért nem tudok keresni a topikban, ha valakinek volna gépkönyve elektronikusan persze, vagy feltöltési adatok nagyon megköszönöm.
Ja egy hibája van. Önindító reléje valamiért nem húz be csak zizeg. Ha valakinek lenne eladó (jó) megvenném, vagy fénykép, hogy hogy néz ki. Ami benne van az auókba való valamihez, még hazai termék is, így szerintem ez nem jó.
Előre köszi.
Széles utat!
Hello misoc!
már korábban is rákérdeztem de most komolyan érdekelne. Egy fordulatszám spirál, egy schubert tű delorto 28-as hoz, és esetleg még egy jól szuperáló termosztát. Lécci írd meg mennyi lenne egyben esetleg külön-külön. Köszönöm
Összes eddigi tulajdonos? Itthon és kint egyaránt, vagy csak kint? vagy csak itthon? Egyébként hogy zajlik az egész procedúra? Mármint a forgalomba helyezés. Annyit tudok, hogy van kinti forgalmi, adásvételi, és még egy formanyomtatvány, amit nem tudok mi az.
1. Kell egy autoclub-os papír ami igazolja hogy a motort külföldön kivonták a forgalomból.
2. Kell a külföldi forgalmija.
3. Az összes eddigi tulajdonos közti adásvételi szerződések.
Meg tudná nekem mondani vki milyen papírok szükségesek, hogy itthon forgalomba tudjak helyezni egy motort? Vámpapír, adásvételi? Ilyesemire gondolok! Előre is köszönöm!
Akkor még én szerencsés vagyok, hogy megvannak az olasz papírjaim meg adásvételi. Hát ez így tök szívás a csávónak, de így a rendszámozás előtt nem hiszem hogy sokan fognak jelentkezni egy ilyen motorért. Max pálya motornak lenne jó.
A vasperselyt kb 20-22ért szokták csinálni,
de azzal nem fog annyira forogni, mint
a nicasilossal!