Egy apró jó tanács mindenkinek ha akarjátok megfogadjátok nekem bevált...mivel mostanság még szét vannak szedegetve a gépek ha kitisztitjátok a levegöszüröt a belsejét kenjétek ki sürü pl:80w90 es tiszta olajjal!Amit a betét átenged azt még az olaj biztos megfogja mivel a porszemcsék meg ilyesmik beletapadnak!Én tavaly 3 hetente szedtem szét az enyémet mert a karbinak a szélén hogy kicsit olajos volt mindég tiszta por volt! csak ott az a kis olaj megfogta!Igy hogy olajos az egész belseje azota sosincs ilyen gond mind ott marad az olajrétegbe és nem csiszolja szét a motort idö elött!
Ezt én is néztem...jók a mito-k mennek mint állat de azért ekkora ccm-külömbségü gépekkel mint pl ZX-636 vagy gsx-r 600 azért tulzás összehasonlitgatni meg hogy ott van gyorsulásba söt még meg is fogja...mikor a sor4 es 600 asok 1esbe mennek 130-140 et és 4 másodperc alig kell a 100 hoz...a mitonak akárki akármit mond kell a 6-7 másodperc... hülyét kapok ezektöl az idióta bölcseségektöl...
hy én nekem van egy felesleges hibátlan forditott telom csak nincs benne olaj ha érdekel szólj 12eért odaadom alsó felső villahidakkal eggyüt!csabimoto@freemail.hu ha kell küldök képet!
hello azt szeretnem tudni hogy nem tudja valaki hogy a cagiva freccia c9 he mennyibe kerülhet a dugattyu meg a gyürük elöre is köszi
meg erdekelne elsö fek munkahenger ehez a motorhoz
én elöször a vázát nézném végig,a mitok váza rideg,fent ahol az alvázszám van,,szeret elrepedni ha pofánverik! utána ,,ráadod a gyujtást,zümmög-e a power.mennyire indul könnyen a motor,féktárcsák állapota,lámpák,lánc,általános dolgok.
szerintem egy mito soha nem eszik 5liter alatt,legalábbis nekem mindig akörül csippantott.
szervízigényes-e?Használatfüggő! meg ilyen tizenéves motoroknál igazából nemtudod mitveszel.ha szeretnél egy jó megbízható motort,és nem akarsz szerelgetni,akkor prevencióval kellene foglalkozni,beletolni 1 hajtókart,meg egy dugót,és akkor nincs kérdés és meglepetés.persze ez pénztárcafüggő.nem csak akkor kell egy motorhoz nyulni,ha már szétesett.
motor váltás elött állok és nagyon a mito evo fele húz a szívem tudnátok róla írni pár dolgot? ha közepesen járkálsz vele inkább városba menyit eszik? menyire szervízigényes? mire kell figyelni ha esetleg megnézek egy ilyen motort?
szia,a másik gond hogy a féktárcsa kerék küllöktöl valo távolsága sem ugyanaz a kétfajta keréknél.a tengely átmérő sem passzol.Ha felhívsz telefonon szivesen elmagyarázom mit hogy merre,haddne gépeljek ennyit
Hy!
Fordított telós aranyszínű 2-es Mito-ról van szó.Most szeretnék bele tenni egy sima 1-es Mito teleszkópját.Egy barátom aki motorszerelő suliba jár azt tanácsolta,hogy valami izmos fémdarabból ki kell alakítani egy közdarabot és igy meg lehet oldani.Sajnos nem lenne elég teleszkópot cserélni,nagyot durrant a moci,kormánykifliket is,meg kormánycsutkát is cserélni kellett.Akkor át kell csapágyazni a kereket is?
hello. nekem van mito2 elsö forditott villám=25eft
de igaza van mitogerinek nem fog össze jöni a sima teloval-a forditott telosz elsö kerék mert 25mm a tengely árméröje és a sima teloé 20mm es, de max ha átt csapágyazod akkor belle mehet.
sima mito féknyereg=5eft
kicsit nehezen tudom értelmezniamit irsz.milyen teleszkóp került most a motorodba,,régifajta 1es mitoé,vagy az uj,aranszinü,a 2esé?
az a baj,hogy a kerék se passzol majd!
Hy Srácok!
Régen nem jelentkeztem már,de most egy kis segítségre van szükségem.Karambolos lett a mocim,és kaptam bele ajándéka másik villát. De az már nem fordított telós,hanem sima telós.Nem tudom sajnos a féknyerget felfogatni. nem egyeznek a furatok. Tud nekem valaki ebben a témában segíteni.Esetlege gy hibátlan Mito 2-es féknyerget Mito 1-es féknyeregre cserélni?
Helló.Bocsánat csak mostanság nem vagyok képben és nem tudok foglalkozni ezzel a témával.Tüdőgyulladással pöfögök itthon.Megkereslek majd msn-en.Pénz a holdon van így egyenlőre megvenni sem tudom...
Gillardoni 1 ez is csak más a sorszám és az egész belseje más...ma már kipróbálgattam mentem vele vagy 20km et és nagyon fasza!
Pörgösebb ez a henger mint a másik kurva jók az uj fékbetétek is ...hiphop feláll az elejére ...ugyh király minden!:)))))))))
N
ézzétek már ezt a hirdetést !
"a 600ccm -es gyorsaságikat fogja 120km/h - ig " LoL
Jelzek,amint hazaértem a kollégiumból és zséhez jutottam.
meg erdekelne elsö fek munkahenger ehez a motorhoz
szerintem egy mito soha nem eszik 5liter alatt,legalábbis nekem mindig akörül csippantott.
szervízigényes-e?Használatfüggő! meg ilyen tizenéves motoroknál igazából nemtudod mitveszel.ha szeretnél egy jó megbízható motort,és nem akarsz szerelgetni,akkor prevencióval kellene foglalkozni,beletolni 1 hajtókart,meg egy dugót,és akkor nincs kérdés és meglepetés.persze ez pénztárcafüggő.nem csak akkor kell egy motorhoz nyulni,ha már szétesett.
Fordított telós aranyszínű 2-es Mito-ról van szó.Most szeretnék bele tenni egy sima 1-es Mito teleszkópját.Egy barátom aki motorszerelő suliba jár azt tanácsolta,hogy valami izmos fémdarabból ki kell alakítani egy közdarabot és igy meg lehet oldani.Sajnos nem lenne elég teleszkópot cserélni,nagyot durrant a moci,kormánykifliket is,meg kormánycsutkát is cserélni kellett.Akkor át kell csapágyazni a kereket is?
de igaza van mitogerinek nem fog össze jöni a sima teloval-a forditott telosz elsö kerék mert 25mm a tengely árméröje és a sima teloé 20mm es, de max ha átt csapágyazod akkor belle mehet.
sima mito féknyereg=5eft
az a baj,hogy a kerék se passzol majd!
Régen nem jelentkeztem már,de most egy kis segítségre van szükségem.Karambolos lett a mocim,és kaptam bele ajándéka másik villát. De az már nem fordított telós,hanem sima telós.Nem tudom sajnos a féknyerget felfogatni. nem egyeznek a furatok. Tud nekem valaki ebben a témában segíteni.Esetlege gy hibátlan Mito 2-es féknyerget Mito 1-es féknyeregre cserélni?
A Mito vagy az RS a nagyobb motor? Mert ma ületm egy RS-en, és az se volt rossz :)
Valamint az üléspozició sokkal másabb Mito-nál mint RS-nél?
Pörgösebb ez a henger mint a másik kurva jók az uj fékbetétek is ...hiphop feláll az elejére ...ugyh király minden!:)))))))))