Kipufogó van rajta Arow, de a fuvokához nem értek az cserélhetö nagyobbra? Nem bánnám ha többet is inna nagyobb teljesitményért. Meg ugy vettem észre sokára kapcsol a power. 9000 töl
Szép napot. a tulajdonomba kerult egy c12 freccia és az a gondom vele hogy 4-ik seb.-ig szép megy nyit a power is, viszont a tobbi sebbeségben rohamosan esik vissza a fordulatszám. ha lenne valakinek valami otlete azt szívesen olvasnám.
udv.gábor
Valaki tudna tanácsott adni gyári karburátort szeretném lecserélni,
mert ez még a fojtott verzió tán 28mm. Mire és mekkorára kellene, és mit jelentene ez teljesitménybe plussz fogyasztásba? Köszi
Hy all
a Mitomon 160 as henger van és a gyári 28 as karbival, és gyári 148 as fuvókával na most ezzel a fuvókamérettel jól pörög de menet közbe 8-9 ezernél lassaban forog (sztem kevés a benzin neki)
raktam bele most egy 158 as fuvókát ezzel meg üresbe 7-8 nál nem forog többet igy menet közbe nem is probáltam ki. valaki segitsen mi a baj mit állitsak mit csináljak hogy jó legyen
260-290 közé
Amit tudni kell róla: 3000km-es dugó van benne, 165-öt megy sík úton, 5 litert eszik átlagban, kímélve 3,5. Új főtengelyszimering, kihajtás szimeringek, tömítésszett, 500km-es NGK BR10EG gyertya, csak Motul 710-zel használt (külön olajzás kikötve) új váltóolaj ez is Motul, új Unibat akksi, ülés és kapaszkodó új bőrözést kapott, új láncszett (DID,JT), markolatok, kormányvégsúlyok, újrafújt cuccok, lesz még polírozás, mivel lejár a műszaki, ezért valószínű friss műszakis lesz. Cseréltem termosztátot és jobb kormánykapcsolót, mert szar volt. Esztétikai hibái vannak,de hát nem mai: papíron '94-es, gyártásra '92-es. Kapott új gyapotot a dob. A henger acélperselyes, semmi hátrányt nem tapasztalok, az előnye az,hogy most alapméretes dugóval fut (55.95) tehát még lehet hónolni, felújítani bőven.
udv.gábor
mert ez még a fojtott verzió tán 28mm. Mire és mekkorára kellene, és mit jelentene ez teljesitménybe plussz fogyasztásba? Köszi
a Mitomon 160 as henger van és a gyári 28 as karbival, és gyári 148 as fuvókával na most ezzel a fuvókamérettel jól pörög de menet közbe 8-9 ezernél lassaban forog (sztem kevés a benzin neki)
raktam bele most egy 158 as fuvókát ezzel meg üresbe 7-8 nál nem forog többet igy menet közbe nem is probáltam ki. valaki segitsen mi a baj mit állitsak mit csináljak hogy jó legyen
Elül SP kerék, hátul gyári, rendszám van? Mennyi volt?
Amit tudni kell róla: 3000km-es dugó van benne, 165-öt megy sík úton, 5 litert eszik átlagban, kímélve 3,5. Új főtengelyszimering, kihajtás szimeringek, tömítésszett, 500km-es NGK BR10EG gyertya, csak Motul 710-zel használt (külön olajzás kikötve) új váltóolaj ez is Motul, új Unibat akksi, ülés és kapaszkodó új bőrözést kapott, új láncszett (DID,JT), markolatok, kormányvégsúlyok, újrafújt cuccok, lesz még polírozás, mivel lejár a műszaki, ezért valószínű friss műszakis lesz. Cseréltem termosztátot és jobb kormánykapcsolót, mert szar volt. Esztétikai hibái vannak,de hát nem mai: papíron '94-es, gyártásra '92-es. Kapott új gyapotot a dob. A henger acélperselyes, semmi hátrányt nem tapasztalok, az előnye az,hogy most alapméretes dugóval fut (55.95) tehát még lehet hónolni, felújítani bőven.
Hirtelen több nem jut eszembe.
felettéb szép gépezet a cagivád az eladásán még mostsem gondolkozol?