Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kipufogó van rajta Arow, de a fuvokához nem értek az cserélhetö nagyobbra? Nem bánnám ha többet is inna nagyobb teljesitményért. Meg ugy vettem észre sokára kapcsol a power. 9000 töl
Szép napot. a tulajdonomba kerult egy c12 freccia és az a gondom vele hogy 4-ik seb.-ig szép megy nyit a power is, viszont a tobbi sebbeségben rohamosan esik vissza a fordulatszám. ha lenne valakinek valami otlete azt szívesen olvasnám.
udv.gábor
Nem kell lecserélni fojtatlanokon is olyan van..esetleg fúvókát kéne megnézni hanyas...inkább egy másik kipuffba gondolkodj!
Valaki tudna tanácsott adni gyári karburátort szeretném lecserélni,
mert ez még a fojtott verzió tán 28mm. Mire és mekkorára kellene, és mit jelentene ez teljesitménybe plussz fogyasztásba? Köszi
Szevasztok!Nem tudna vki segíteni hogy mitonak a hengerének a palástjának a rajzát honnan tudnám megszerezni?előre is köszi
Ez egy 2000 elötti evo...2000 elöttiek 3küllösök és 7 sebességesek 2000 után 6 küllös felni és 6 os váltó...
hy lenne egy kérdésem a mitod gyári és ha igen akor menyit megy és hány sebeséges meg 2 vagy 3 és evo e mert nem naon értek hozá
Vki nem tud kuplung bowdent meg egy hibátlan bendixet?
rakjam vissza a 148 ast és állitsak a sibertün ?
Hy all
a Mitomon 160 as henger van és a gyári 28 as karbival, és gyári 148 as fuvókával na most ezzel a fuvókamérettel jól pörög de menet közbe 8-9 ezernél lassaban forog (sztem kevés a benzin neki)
raktam bele most egy 158 as fuvókát ezzel meg üresbe 7-8 nál nem forog többet igy menet közbe nem is probáltam ki. valaki segitsen mi a baj mit állitsak mit csináljak hogy jó legyen
kereke ...-.-" felnije
Ez nem evo II.. annak 6 küllős a kereke :) vais 6 asszem
94
és mikori kiadás?
Jah rendszámos, 380ba volt
Grat hozzá!
Elül SP kerék, hátul gyári, rendszám van? Mennyi volt?
Ez meg az én új masinám...
Rendben,szeva!
köszi hogy irtál rólla ha elado lessz akkor valahogy tudasdmár velem!kössz még 1szer hello!
Anyagi helyzetemtől függ majd mi lesz vele, sajna még van másfél év a sulimból és fogy a cash...
260-290 közé
Amit tudni kell róla: 3000km-es dugó van benne, 165-öt megy sík úton, 5 litert eszik átlagban, kímélve 3,5. Új főtengelyszimering, kihajtás szimeringek, tömítésszett, 500km-es NGK BR10EG gyertya, csak Motul 710-zel használt (külön olajzás kikötve) új váltóolaj ez is Motul, új Unibat akksi, ülés és kapaszkodó új bőrözést kapott, új láncszett (DID,JT), markolatok, kormányvégsúlyok, újrafújt cuccok, lesz még polírozás, mivel lejár a műszaki, ezért valószínű friss műszakis lesz. Cseréltem termosztátot és jobb kormánykapcsolót, mert szar volt. Esztétikai hibái vannak,de hát nem mai: papíron '94-es, gyártásra '92-es. Kapott új gyapotot a dob. A henger acélperselyes, semmi hátrányt nem tapasztalok, az előnye az,hogy most alapméretes dugóval fut (55.95) tehát még lehet hónolni, felújítani bőven.

Hirtelen több nem jut eszembe.
hello és ha elado lessz mennyire tervezed az árát? mikori évjárat tudnál rolla valamit irni? kösz hello!
Nekem lehet nyáron eladó lesz, de nem ígérnék semmit.
Magyar001

felettéb szép gépezet a cagivád az eladásán még mostsem gondolkozol?
Szerintem nekem is...