Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaa
akkor van neki értelme
Jó dolog az nagyon!ha lenne most csak ugy 23 ropim a feketét már megis venném..
Mert nem szakad el a bowden, és ha valahol lehetőséged adatik hogy behúzzál egy hidraulikus kuplungot megérzed a különbséget, nem súrlódik benne az 1m bowden, jobban érezhetőbb a kuplung.
kérdés:
mér jó nekünk a hidraulikus kuplungszett?
zsiruj powerelektronika csak 15e ft%%%%%%%%%%%%
hidraulikus kuplungszett csak 23e!
radiális főfékhenger továbbra is 23e!
kormányteló pedig legolcsóbban nálam,15000!40cm hossz 20cm hub

06705540998
ez nagyon komoly link majdnem elhuzta az autos nem sok hilya :D
Te inkább ne állj neki. Keress vkit aki ilyenekkel foglalkozik aztán ő megcsinálja normálisan.
Minek azt reszelni?Power szelep szerinted minek van?Felsö vonalát az állitja..lefele hiába reszelsz gyárilag addig van a furat ameddig a
dugattyú lemegy!Oldalra reszelhetsz csak utána ide irhatod kifele hogy uj dugó kéne mert a tul szélesre reszelt kipuffnyilásomba beakadt a gyürü és haza vágta a dugót meg esetleg a hengert is!De amugy is van rajta 3 kipuff nyilás!Nem érdemes azt reszelgetni többel kötöd be utána!Nem hülye emberek találták azt ki jolvan az ugy ahogy van!De ha akarod akkor csináld nyugodtan a te motorod!
Szevasztok!Nem tudna vki segiteni h mennyire lehet kireszelni a kipufnyilást?meg h még mit lehetne reszelni a hengeren!elöre is köszi
kb egy héttel ezelőttt dettó ugyanez a problémám volt.nekem az oldotta meg h az önindító motorjának a fedelét leszedtem a szénkefék oldalán,kiszedtem azt a fém lapot,amin a szénkefék voltak.azt is letisztitottam,meg a mögötte lévő cumót is,met minden televolt a szénkefék porával,meg trutyijával.vissza a fedelet és elsőre jo lett.amugy én azt a fém valamit benzinnel mostam le,met az egyből leoldotta a trutyit:D persze utána baromi sok törölgetés meg szárítás neh maradjon rajta benzin és berobbanjon:D csk okosan
pár napja ugyan ezzel küzdöttem az aksi nagyon gyenge volt nekem azért nem forgatot és csak kattogott
a másik az öninditórellé ez az ülés alatt van a motor kuplunk felőlioldaláról az első szed szét a dobozát nézd meg nincs e leégve vagy valami meg van benne 1 mozgó rész ha inditózol akkor mozognia kell ha ez mind jó akkor nézd meg a "trafót"(nem tom a nevét csak tippelem ) meg a rácsatlakozó vezetékeket pl nekem ez is le volt válva
ma még mindig nem találod a hibát vidd el villamosságszerelőhöz ő kiméri neked h meddig megy áram és hol lesz a baj
remélem elég érthető voltam
Helló!
Kérdésem lenne.Gyújtást ráadom indítok
néha forgatja(dolgozik az önindító),de néha csak kattan egyet(és semmi)
Erősítsetek meg,szerintetek is relé?
A másik.A kilóméterórám nem mér.Hogy tudnék abban megbizonyosodni,hogy a spirál a baja csak?
köszönöm szépen Randy
12V 9Ah a gyári én Unibatot vettem 6ért
hali ti milyen aksit használtok 12v de hány amperes vagy mind1
mert szeretnék ujat de az régiről le van kopva minden adat
Hát szerintem ilyen részletes nincs. Max servicemanual van.
power elektronikába egy darab csavar sincsen..
Hát akkor inkább egy uj henger 45é..
helló
a powerszelephez milyen ömités a jo?
füzetborito jo-e hozá ?
Magyar001!

Nekem a hüvelyezédre 20at mondtak kb.ra!
Ha kell tel. szám, vagy cím keress meg!
Nem hanem ha bent van a blokk a motorba mit hova kell rá kötni kábel olajcső.... mert mikor vetem szétvolt rajt hullva minden power elektronikábol hiányzot az öszes csavar stb...
Igen rá megy, az én frecciámon is mito henger van.
van 1 cagiv frecciám és jó-e rá a cagiva mito henger ?
Basszus ez a nem semmi...link
Ezt hogy érted? Mármint a blokk belsejében, vagy hova akarsz mit rakni?
hello...
Nekem olyan kérdésem elne hogy cagiva frecciám van és jo-e a cagiva mito henger rá ? mert elméletileg nekem olyan van a mocimon és manumális poweral
mert nem tom pontosan milyen a hengerem és adig nem igen toudok rá veni tömitést