Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a a gyári lelett véve és savállóból "hajtogattunk" hozzá egyett. (az eredeti felfogatási pontokhoz fogattuk).
Mitora van szívócsonkom eladóba
nem viszont kunszentmártonba mentem elöször mito val...egy haverom mikor megvette ide adta egy körre és mikor le szálltam mondom "kell egy ilyen" Amugy Mogyoródrol vettem de akkor még kék-ezüst volt..elötte meg mezökövesden volt..
Te ezt a mitodat nem Kunszentmártonról vetted? vagy Kecskemét...
Egyszer mikor le volt szedve a faridom az enyémröl hátsó lámpa égöcsere miatt akkor én is lecsavaroztam a sárvédöt ..mondom hogy nézne ki ha nem volna rajta ..az indexnek meg csinálnék 2 kis tartót... de elvetettem az ötletet..jobb igy!
Misoc van rendszámtábla tartód index nélkül? ha igen mennyibe kerül?
Télleg basszus nincs rendszámtábla tartóm És most akarom rendszámoztatni... Fahee neked hogy van megoldva?
szal kisebb átalakítással megoldható csak pénzes...értem!1000 köszi!hali!
Ugyis lehet, hogy elösször a dugot belerakjátok a hengerbe és utánna rakjátok a hajtokarra (csak itt nagyobb a gyürütörés veszélye). Amugy annyira emeljétek meg a hengert, hogy betudjátok kenni.
bocs arra gondoltam hogyha leveszem a hengert akkor nehéz utána feltenni
Hogy érted, hogy nehéz? Arra kell figyelni, hogy a henger oldalirányba ne mozduljon, dugo felső holtpontba álljon, illetve csak annyira emeljétek meg, amennyire szükséges.
A gyűrűk miatt nehéz felhúzni a hengert, arra nem tudsz valami praktikát? azzal szenvedtünk a legtöbbet
Pedig ha jó tömités van alatta nem kéne hogy "csöpögjön". Ha nem nagyon akarod újra szétszedni, akkor max annyit tudsz, h lecsavarozod és egy kicsit megemelitek, hogy körbetudjátok kenni és visszarakjátok. Bár én azt mondom, ha egyszer neki álltok akkor legyen normális, szerintem pár órát rálehet szánni, hogy rendbe legyen rakva.
Szerintem ő tényleges sárvédőre gondolt, mint az rseken.
Ma összeraktuk mitot szoptunk rendesen semmihez sem lehet hozzáférni, feltöltöm hűtővízel, látom csöpög hengertalpnál, ha körbekenem loctite hőálló pasztával akkor nem kellene megint mindent szétszedni?
van csak a tiédről levágták a rendszámtábla tartót ha arra gondolsz
Kaptál egy konkrét választ Felesleges, ha evo-t akarsz inkább vegyél.
az evo vázon plusz felfogatófülek találhatóak,az evo gyujtáskapcsolója a vázra van fogatva,a tank elé,az evon a tank máshol van gumival alátámasztva az evonak más a segédalváza keskenyebb az evonak fejidomtartókonzolja más,kábelköteg más,szivatónak is van egy külön fü a vázon,ezekre a dolgokra végülis legyinteni is ehet de ha az ember igényesen akarja...meglehet erőszakolni a technikát,már én is besegítettem egyszer egy fórumlakónak,de ha minden aprósáágot bontós áron akarsz beszerezni drágább lesz a leves mint a hús
hello!és el tudnád magyarázni h miért nem?A 90-esé és az evoé nem egyforma?mi a különbség a két váz között?válaszolj légyszi kössz!
Nincs.
A Mitoknak nincs hátsó sárvédőjük gyárilag se?
2 komponensű ragasztó
az oldalsó kis hütő takaró idomot ki mivel rögzitete? én már elhagytam párszor a kétoldalu ragasztonak köszönhetöen szoval most még 1 csavar is megy bele biztos ami biztos alapon szoval leirnátok mi a leg értelmesebb modja a rögzitésnek?
hello: de külön is elado: henger+dugo gyürü=40eft
nem.