hello annyit szertnék kérdezni hogyha megveszem a 125ös mitot egy magas embernek vagyis nekem (183cm)nem lessz-e kicsi?ha lehet még ma adjatokmár választ mert fontos naon fontos (nem akarok ugy kinázni mint majom a köszörükövön)
Jó a cikk! DE! Mikor ment ez folytással 170.et? Folytás nélül meg 200-220? Na nemá! Volt ilyenem, nem folytott verzió, de úgy sem ment 170-et! Polinival is csak 175-öt!
Írtam cikket a suliújságba:Da kéepkket nem tom berakni:S úgy ahogy bent van de jeleztemXDh. hol vannak:D
Cagiva Mito
„A Ducati 912 öcsikéje”
A laikus olvasóink kedvéért kezdeném a márka rövidke történetével:
A márka ’78 ban vált motorgyártó céggé. Magyarországon ’80 as évek közepén az „enyhülés” időszakában jutottak be az első modellek, melyek Elephant névre hallgattak, és az endurosportot azaz az „utcai krosszmotor” irányvonalat követték. A cég rendkívül sok és sikeres modellt gyártott elérhető áron, melyeket hazánkban nem vehettünk soha. Hamarosan elkészültek a „Dakar”típusú endurók amivel a Cagiva nyert is Dakart, majd elkészült a fenn említett Mito modell első változata is mellyel a MotoGp akkori 500-as világbajnokságban nyertek 2szer is Az első utcai használatra épült generáció, azaz a Mito I ’90ben került gyártásra. A motor, egy igen pörgős virgonc 2 ütemű (2t) 125ccm-es (köbcentiméter)szívet kapott Gyári névleges teljesítménye 27Le(lőerő). De mivel az utcai forgalomra engedélyezett teljesítmény a 125ccm-ben az az A1-es kategóriában 15Le kénytelenek voltak mesterségesen legyengíteni vagyis, ” lefolytani ”a forgalmi engedély megkapásáért. A motort gyárilag igen jó sőt, kíváló dupla dugattyús Brembo tárcsafékek fékezik elöl-hátul , az akár 170 km/h-ról is (mivel folytással „csak” ennyit megy) könnyedén megállít. A motor első felfüggesztését újra tervezték ’92-ben pedig kiadták a frissített modellt Mito II néven.Az első villa fordított teleszkópra lett cserélve mely, igen sokat javított az amúgy is jó irányíthatóságon. Külsőleg semmit nem változtattak rajta:
"kép Mito II" "kép Cagiva elfánt
A motor ’92-ben jutott el a 3. generáció szintjére és megjelent a Mito Evo(Evolution) modell.
A motor új „ruhát” kapott, még karakteresebb Olasz gép lett, 1:1-ben lemásolták a Ducati 912-es modelljét( ekkor mára Ducattié volta Cagiva cég).Vadi új-fejlesztésű blokk még fejlettebb elektronika stb..
"kép Mito Evo"
Ez a típus a 16-18-éves „menőgyerekek” legálisan vezethető álommotorja( 16-18 év között ez a legnagyobb ccm számú motor amit lehet vezetni) Mivel rendszámos, így hivatalosan már két személyt lehet vele szállítani (csajokat tudod cipelni:D)A motort mainapig sokan rendszeresen tuningolják, mivel relatívan olcsó így akár a 200 sőt 220 km/h-t is ellehet velük érni. Megbízható a maganevében, már amennyire egy 2t az lehet… Csak ajánlani tudom, nem csak gyors,sportos meg is lehet vele állni…
Kezdő”Talmácsinkak” tökéletes motor további infók: www.cagivahun.hu odlalon találhatók.
Maci
Jófejségén múlik, bár, ha van olyan hülye, hogy elhigye egy oylan motorrol aminek a kmórájába 200 v. 220 van írva, hogy 50 es akkor mázlid van és rakj hátulra virsli gumit az még segíthet mert sok új fajta 50-es van ami baszott nagy, de a gumijáról lehet látni, h 50-es szóval szerintem mázlin múlik. Nem hülyék:) Meg ha lefényképeznek 160 al :D Kihiszi el....
Előre is köszi!
Cagiva Mito
„A Ducati 912 öcsikéje”
A laikus olvasóink kedvéért kezdeném a márka rövidke történetével:
A márka ’78 ban vált motorgyártó céggé. Magyarországon ’80 as évek közepén az „enyhülés” időszakában jutottak be az első modellek, melyek Elephant névre hallgattak, és az endurosportot azaz az „utcai krosszmotor” irányvonalat követték. A cég rendkívül sok és sikeres modellt gyártott elérhető áron, melyeket hazánkban nem vehettünk soha. Hamarosan elkészültek a „Dakar”típusú endurók amivel a Cagiva nyert is Dakart, majd elkészült a fenn említett Mito modell első változata is mellyel a MotoGp akkori 500-as világbajnokságban nyertek 2szer is Az első utcai használatra épült generáció, azaz a Mito I ’90ben került gyártásra. A motor, egy igen pörgős virgonc 2 ütemű (2t) 125ccm-es (köbcentiméter)szívet kapott Gyári névleges teljesítménye 27Le(lőerő). De mivel az utcai forgalomra engedélyezett teljesítmény a 125ccm-ben az az A1-es kategóriában 15Le kénytelenek voltak mesterségesen legyengíteni vagyis, ” lefolytani ”a forgalmi engedély megkapásáért. A motort gyárilag igen jó sőt, kíváló dupla dugattyús Brembo tárcsafékek fékezik elöl-hátul , az akár 170 km/h-ról is (mivel folytással „csak” ennyit megy) könnyedén megállít. A motor első felfüggesztését újra tervezték ’92-ben pedig kiadták a frissített modellt Mito II néven.Az első villa fordított teleszkópra lett cserélve mely, igen sokat javított az amúgy is jó irányíthatóságon. Külsőleg semmit nem változtattak rajta:
"kép Mito II" "kép Cagiva elfánt
A motor ’92-ben jutott el a 3. generáció szintjére és megjelent a Mito Evo(Evolution) modell.
A motor új „ruhát” kapott, még karakteresebb Olasz gép lett, 1:1-ben lemásolták a Ducati 912-es modelljét( ekkor mára Ducattié volta Cagiva cég).Vadi új-fejlesztésű blokk még fejlettebb elektronika stb..
"kép Mito Evo"
Ez a típus a 16-18-éves „menőgyerekek” legálisan vezethető álommotorja( 16-18 év között ez a legnagyobb ccm számú motor amit lehet vezetni) Mivel rendszámos, így hivatalosan már két személyt lehet vele szállítani (csajokat tudod cipelni:D)A motort mainapig sokan rendszeresen tuningolják, mivel relatívan olcsó így akár a 200 sőt 220 km/h-t is ellehet velük érni. Megbízható a maganevében, már amennyire egy 2t az lehet… Csak ajánlani tudom, nem csak gyors,sportos meg is lehet vele állni…
Kezdő”Talmácsinkak” tökéletes motor további infók: www.cagivahun.hu odlalon találhatók.
Maci