hello: állt tilisztor a gyujtásvezérlö hal meg(fekete doboz)=8eft
trafo ritkán hal meg=6eft
gyujtásalaplap=15eft
lendkerék=10eft
vagy ha nem akarsz velle találgatni adom komplet gyujtást amit üzemképes motorol veszem le =25ef(lendk+trafo+tilisztor+alaplap)
sziasztok!nektek a mitotok kipörgi a 13ezret?nekem csak 11ig pörög...bár új dugó,gyürü van benne...azüta 1400 km-el!lehet ezért is!
am ha 10-11 nél húzatom,néha berángat,mint ha pillanatnyilag elmenne a gyújtás!de az égése nagyon szép és a gyertya sem szar:NGK-B9EG...mi lehet ez a felújitás miatt?!
Az egyik a pozitiv a másika test kábel. Egyik megy a baloldalra másik a jobbra. ( azt hiszem a jobboldali a test fekete szinű). A gyujtást jól tettétek vissza?
Ma összekerült ugy ahogy a mito, be akarom indítani nem indul índítóval, bmw akksi elő bikakábel stb, elkezdem indítózni is olyan lángot köpött meg durrogott hogy még isten is megilyedt volna.
Gyújtásal van valami?valaki mondjon rá valamit
A gyújtástrafó fel van fogatva két csavarral a tartályra, mind a két csavar alá tartozik egy ilyen kábel? fekete színűben biztos vagy de van egy kék is ami pont a csavar alá passzol.Mind a kettő oda való?
figyi a 160as polini magában nehezebb, nem forog úgy. végre nem fog gyorsabban menni tőle, csak nyomatékosabb lesz. 125 gp gépek vannak 60le körül 240 körül van a végük DE nem 200ezres tétel bennük, hanem sokszorosa. És nem 140kiló hanem annak a fele. Szóval óra szerint lehet hogy megy annyit de valóban nem. ha kiszámolod elég magasfordulaton kéne forognia, áttételt se lehet ennyit modoistani mivel 14 39 a max. Nem fúrni akarlak csak, az tényleg hülyeség. Akkor az enyémis ezekszerint belemenne a 200ba? kétlem. amikor az sp-k épp hogy csak elérik. meg a 250es gépek is hisz örülnek ha beleérnek a 200ba.
melyik igen gyenge 60le ős sport motor megy 210et?XD ha csak anynit emgy nagoyn elsúzrtak valamit;) és arról is szólhat akár DE messze nem 125ről van szó 165ről
de hagyuk akkor mester
Hát igen...attol mert a gps 193 at mutat...akármilyen fejlett technika akkor se tenném rá a nyakom hogy mindég hajszál pontos...haveromal multkor voltunk egy tervezttnél hosszab köruton a nissanjába mélyládát venni és egyszer egy full egyenes szakaszon a Mio gps bevágja:enyhe kanyarulat jobbra!jobbra nézek..nagy szántás..mondom mi van ezzel...ugyh arra a 193 ba se légy olyan biztos..
sztem kurvára lejárt, gyökér utolsó alja téma ez a "mennyit megy végre a 125ös gépem? 200at? hogyne persze polinivel meg veri a gp gépeket is" egy 60 lóerős gép is valószínű azért megy csak 200-220 között, mert 3x akkora a légelelnállása és a súlya,mint egy 25ösnek mi? ja és mert szar az áttételezése..
isstenem... jó lenen ha már kinőnének egyesek ebből a marhaságból..úgy tűnik még 1 párszor oda kell amgát baszni az aszfalthoz egyesekne kh megtanulják: egy utcai 25ös kurvára nem arról szól h folyto na végét nézd hátszélben, lejtőnek lefelé...
Sp azaz tuningolt 125 de nem mind1 h. 125 tuniongolva vagy 165 tuningolva;) az sp csak Kivan hegyezve de a pollini sem utolsó ;) jó karbival mebránnal rezoval dobbal;)
nyugi nem a mezei "rárakom a polinit" tuningtól fog 200at menni, sőt, még mástól se nagyon. alpok adrián az olaszok sp RSekkel érnek el 185-190et. szóval szerintem belehet fejezni itt az andersenkedést.
trafo ritkán hal meg=6eft
gyujtásalaplap=15eft
lendkerék=10eft
vagy ha nem akarsz velle találgatni adom komplet gyujtást amit üzemképes motorol veszem le =25ef(lendk+trafo+tilisztor+alaplap)