Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello: állt tilisztor a gyujtásvezérlö hal meg(fekete doboz)=8eft
trafo ritkán hal meg=6eft
gyujtásalaplap=15eft
lendkerék=10eft
vagy ha nem akarsz velle találgatni adom komplet gyujtást amit üzemképes motorol veszem le =25ef(lendk+trafo+tilisztor+alaplap)
wiseco dugó vertex árban megvan még?
Mito továbbra sem indul, mennyibe lenne egy új trafó? mi a gyári belevaló ngk gyertya?
Egyik gyári motor se fogja, terhelés alatt kiforogni a 13at. Esetleg próbáld egy nagyobb hőértékű gyertyával
sziasztok!nektek a mitotok kipörgi a 13ezret?nekem csak 11ig pörög...bár új dugó,gyürü van benne...azüta 1400 km-el!lehet ezért is!
am ha 10-11 nél húzatom,néha berángat,mint ha pillanatnyilag elmenne a gyújtás!de az égése nagyon szép és a gyertya sem szar:NGK-B9EG...mi lehet ez a felújitás miatt?!
Talán.
Ja tényleg:) Csak legutoljára egy evot csináltam, ami test hibás volt és a szivotorok illetve a jobboldalra volt kötve egy kábel.
Én is küldtem föl galériát régi képekkel ugyan de nekem is írhattok
A lenderékre gondolsz? azt nem szedtem le viszont akkor nem egy oldalon volt a két vezeték, az lehetett a gond?
Tettem fel a gépemröl pár képet a fotó galériába..várom a véleményeket!
Csak a bal csavar alá megy 2 kábel, a jobb alá nem, vmint még egy csati megy a trafóra, de az adja magát.
Az egyik a pozitiv a másika test kábel. Egyik megy a baloldalra másik a jobbra. ( azt hiszem a jobboldali a test fekete szinű). A gyujtást jól tettétek vissza?
Ma összekerült ugy ahogy a mito, be akarom indítani nem indul índítóval, bmw akksi elő bikakábel stb, elkezdem indítózni is olyan lángot köpött meg durrogott hogy még isten is megilyedt volna.
Gyújtásal van valami?valaki mondjon rá valamit
A gyújtástrafó fel van fogatva két csavarral a tartályra, mind a két csavar alá tartozik egy ilyen kábel? fekete színűben biztos vagy de van egy kék is ami pont a csavar alá passzol.Mind a kettő oda való?
amugy van egy eladó Mikuni 35ös karbim szivotorokkal! Jó áron
az Rs 250 megy 210et, de pl egy tzr250 ha 200fölött vna az már nagyszám.
Nah jó Kussolok de azért egy 250 esa kéthengeres 2t-étől az épphogy csak 200 gyenge sz.tem de nem mondok többet semmit:)
Üdv.!

125ös rendszámos sport motorkerékpárra Cserélnék Személyautót!
Autó Adatai:
-FIAT TIPO 1.9 TDGT
-Évjárat: 1991"
-Műszaki Érvényesség: 2010.08.21
-Zöldkártya Érvényesség: 2009.08.21
-LE: 66kw/90LE
-Önindító frissen felújítva!
-Motorikusan kiváló!

Érdeklődni:
-Email: haxorx@citromail.hu
-Tel.: 06/303278984
figyi a 160as polini magában nehezebb, nem forog úgy. végre nem fog gyorsabban menni tőle, csak nyomatékosabb lesz. 125 gp gépek vannak 60le körül 240 körül van a végük DE nem 200ezres tétel bennük, hanem sokszorosa. És nem 140kiló hanem annak a fele. Szóval óra szerint lehet hogy megy annyit de valóban nem. ha kiszámolod elég magasfordulaton kéne forognia, áttételt se lehet ennyit modoistani mivel 14 39 a max. Nem fúrni akarlak csak, az tényleg hülyeség. Akkor az enyémis ezekszerint belemenne a 200ba? kétlem. amikor az sp-k épp hogy csak elérik. meg a 250es gépek is hisz örülnek ha beleérnek a 200ba.
melyik igen gyenge 60le ős sport motor megy 210et?XD ha csak anynit emgy nagoyn elsúzrtak valamit;) és arról is szólhat akár DE messze nem 125ről van szó 165ről
de hagyuk akkor mester
Hát igen...attol mert a gps 193 at mutat...akármilyen fejlett technika akkor se tenném rá a nyakom hogy mindég hajszál pontos...haveromal multkor voltunk egy tervezttnél hosszab köruton a nissanjába mélyládát venni és egyszer egy full egyenes szakaszon a Mio gps bevágja:enyhe kanyarulat jobbra!jobbra nézek..nagy szántás..mondom mi van ezzel...ugyh arra a 193 ba se légy olyan biztos..
sztem kurvára lejárt, gyökér utolsó alja téma ez a "mennyit megy végre a 125ös gépem? 200at? hogyne persze polinivel meg veri a gp gépeket is" egy 60 lóerős gép is valószínű azért megy csak 200-220 között, mert 3x akkora a légelelnállása és a súlya,mint egy 25ösnek mi? ja és mert szar az áttételezése..
isstenem... jó lenen ha már kinőnének egyesek ebből a marhaságból..úgy tűnik még 1 párszor oda kell amgát baszni az aszfalthoz egyesekne kh megtanulják: egy utcai 25ös kurvára nem arról szól h folyto na végét nézd hátszélben, lejtőnek lefelé...
Sp azaz tuningolt 125 de nem mind1 h. 125 tuniongolva vagy 165 tuningolva;) az sp csak Kivan hegyezve de a pollini sem utolsó ;) jó karbival mebránnal rezoval dobbal;)
nyugi nem a mezei "rárakom a polinit" tuningtól fog 200at menni, sőt, még mástól se nagyon. alpok adrián az olaszok sp RSekkel érnek el 185-190et. szóval szerintem belehet fejezni itt az andersenkedést.
nem a folytatlan 125 megy annyit olvasd el a cikket "sokan tuningolják.. ÍGY AKÁR..." Fahee ne fúrjxDa tuningoltak mennek 200 at;)