hát igen csak ez ált ugy vagy ha 1 motorra elkezdesz költeni az nem nagyon fog neked viszajöni eladásnál, jó persze van kivétel.. én pl az első mitomat ,egy rendszámos ezüst mitot ugy vettem,h felujitott block minden 160as henger meg minden , használtam 1 évig,megragaszottam ugy h hengeszett kuka volt, de elattam vmi gyerkenek aki megperselyezte és semmi pénzér vettem 125ös hengerszettet rá,és végüól 150ezer ft pluszba jöttem ki és motoroztam 1 évet vele... szval azé lehet jól kijönni motor eladásból
Talán:) Még énse tudom, csak minnél kevesebbet kéne rajt bukni, bár ha teljesen kész lesz és használom talán akkor is eltudom adni normális áron. Meghát még lennének terveim vele:D:D De amugy z1000, zxr900-600, 636 jönne szóba más nem hiszem
köszi szépen a válaszokat. hátt mostmár gyík se állít rajta összeraktuk kipróbálltam szerintem yól megy ha nem lessz yó majd már csak nyáron szedem szét:D faszom ebbe a hidegbe ketté fagyok:D
Az igen..azthittem az még gyári festék mert gyárilag is le voltak fujva valamivel a villák de az kurva jó cucc volt
enyémröl sajna már félig le volt kaparva és inkább akkor mondom leszedem rola faszán az egészet..és hát nem nagyon akart lejönni!nagyon jó cucc lehet rajtuk gyárilag...én valami kalapácslakk szerüségre gondoltam...
de jol néz ki igy!lehet én is lefestem tavasszal vagy feketére vagy ilyenre....
Én azt csak ugy merem állitani hogyha a hengerfej nincs rajta ugy a biztos mert ugy látni rendesen meg ki lehet mérni hézagmérövel!Én eddig csak igy állitottam rajta mert drágák az uj dugattyúk ahhoz hogy csak ugy játszak vele és aztán ha nem jó szépen haza vágja a dugót!
Azzal ezen nem tudsz javitani, max annyi lehet a baj h nyelv nem tlejesen huzodik fel és vmilen szinten fojtja a motort. De ehhez is lekéne venni a kipufogot h megnézni gyujtás ráadásnéál mennyire huzza fel a nyelvet és ha nem tlejesen (azaz belelog a kipunyilásba még rendesen) akkor a bowdenen ugy állitani. De hogy 3ba 100at kell-e mennie lövésem sincs rég ültem motoron:D
azt nem csavargattuk el, gondoltam h az a power nyelvet állítja.de azon lehetne állítani h yobban menjen mert most 3dikba 100at megy hoyg ha 11ig forgatom és úgy hogy 1esbe nem nyüstölöm,ez yól megy vagy lehetne yobb is?
sztem tökéletesen müködik, anyi h valamivel hígabb mint a 4T motorolajok és picit hangosabb a kuplung (de az a kerekezés miatt is van), de nem csuszik válto müködik, de majd megkérdem pontosan mi van benne....
olyan csinálta a motort aki nem ma kezte a szerelgetést nem hinném h szart tett volna bele..
am láttam apróba a mitodat,hogyhogy eladod? nagy terveid voltak vele...
Az a 2T olaj sztem amit a benzimbe is raksz. Nekem a szerelő monta aki csinálta, én többször is megkérdeztem h biztos-e ebben és azt monta h igen, hát akkor ráhagytam. Azt monta h ez tuti nem fog ráégni a lamellákra, nem ugy mint vmi ásványi hajtóműolaj
nemtudna nekem valaki képet felrakni powerről és h azt hogyan lehet állítani.. mert sztm nem nyitott nekem valami rendesen mert tudjátok amikro rárakot a gyújtást ad egy ien(zzz-zzz)hangot és az franko mert adta az a csiga vagy mi a szar:D amibe be vnnak akasztva a bowdenek ami a vízhűtőtartályon van az forgottt csak a másik volt megszorulva ,de ma megcsinálltuk kipucoltuk most forog mind a kettő.de ami hengeren van ien fekete doboz a power annak a teteéén mintha lenne valami állító csavar h az micsoda nem tudtok segíteni?
enyémröl sajna már félig le volt kaparva és inkább akkor mondom leszedem rola faszán az egészet..és hát nem nagyon akart lejönni!nagyon jó cucc lehet rajtuk gyárilag...én valami kalapácslakk szerüségre gondoltam...
de jol néz ki igy!lehet én is lefestem tavasszal vagy feketére vagy ilyenre....
am láttam apróba a mitodat,hogyhogy eladod? nagy terveid voltak vele...