Öszinte leszek. Lusta vagyok:D Mert e lengővillán voltak kis sérülések (kipufogo támasztó lehuzta) és azt hegesztettem be és még lekell csiszolni szépen az egészet meg polirozni, meg most jöttek meg a felnik fényezőktől azokat kell elvinem felgumiztatni, aztán mehet is össze a gép. Jah meg az oldal dekniket viszem hamarosan fényezni. Tulajdonkép költség mentes lesz, amit lehetett felujitottam rajta (meg amint láttad nem sporoltam semmin). De ez az ár alatt semmi kép nem tudom adni, meg max amik még jönnek + árak rá azokat rászámolom mert nekem már nagyon sokba van. De hát akinek kell egy igényes gép és nem sokat akar rá költeni annak tökéletes. Ha azt nézed megveszel 250ért egyett arra is kell még költened bőven. Hát rakhatok majd fel képet is de jelenleg egy vázat fogsz látni róla:)
Mostani állapotáról tudnál képet küldeni ? Vagy mi az amire még vársz? Nekem tavasszal lenne esedékes a vásárlás vagyishát amint eltudom adni a MAdisonom! Akkor ezt a felújítást úgyértsem hogy költségmentes állapotban van a fényezést leszámítva?
Nagyon szépen köszi srácok most életet mentettetek apám megakart őlni hogy még ennyit sem tudok erről a kurva motorol h mien olaj és h mennyi kell bele még 1szer köszi,jah és még anynit h senkinek nincs eladó tuning kipufogója?
nekem eddigi tapasztalataim alapján a gyári elöirás a legjobb..a 15w-50 elöirás szerint 8deci kell bele...
és 8.5-9decit teszek bele..az nem baj ha egy kicsivel több csak kevesebb ne legyen
valvoline turbo-t ajánlom
szewa
Lycoon
hát vagy az aksid gyenge és nem bir betekerni vagy pedig az ülés alatti kis fekete dobozodban szált el az elektronikád.legalábbis nekem ez volt a gond.ha leveszed az ülést és megszagulgatod a dobozt ha égett szaga van akkor az a gond. de ez a mostor véletlenül nem Kisvárdárol vetted mert láttam már arra vagy te voltál?
megpróbálok képet is keresni az elaktonikáról és beteszem h érthetőbb legyen
üdv:Piötrö
nekem van most egy CAGIVA MITO EVO-m 2004-es 16700km nagyon szép állapotban van.
eredeti olasz papirjaival rendelkezik.
szerintem korekt áron=425eft
sajnos a kép nem adja ki a motor szépségét, élöben nagyon szép.
sziasztok léccives segítsetek ! van egy mito evo-m és nem tudom beíndítani mikor áll egy kicsit akkor az öníndító teker utánna visszaveszem a gyújtást akkor újra rá csak kattan eggyet mi lehet a baja? aksi? lécci segítsetek mert az ideg megöl
350be lehet vinni, rendszámos, egy fényezés elférne rajta. Teljes felujitáson esett át!
Itt a link: http://motor.hu/motor_vpage.js...
A képek még felujitás elött készültek. A motor még épités alatt áll, apróságokra várva.
és 8.5-9decit teszek bele..az nem baj ha egy kicsivel több csak kevesebb ne legyen
valvoline turbo-t ajánlom
Lycoon
hát vagy az aksid gyenge és nem bir betekerni vagy pedig az ülés alatti kis fekete dobozodban szált el az elektronikád.legalábbis nekem ez volt a gond.ha leveszed az ülést és megszagulgatod a dobozt ha égett szaga van akkor az a gond. de ez a mostor véletlenül nem Kisvárdárol vetted mert láttam már arra vagy te voltál?
megpróbálok képet is keresni az elaktonikáról és beteszem h érthetőbb legyen
üdv:Piötrö
eredeti olasz papirjaival rendelkezik.
szerintem korekt áron=425eft
sajnos a kép nem adja ki a motor szépségét, élöben nagyon szép.
Itt a link: http://motor.hu/motor_vpage.js...
A képek még felujitás elött készültek. A motor még épités alatt áll, apróságokra várva.
Érdeklődöm, hogy rendelkezik-e a következő alkatrészekkel:
1 db index
1 db fékkar
1 db fékkar védőgumi
1 db supercity 125 jobb tükör
Ha igen, ezek mennyibe kerülnek?
Segítségét előre is köszönöm!
Valaki meg tudná mondani a 2-es mito elsőteló szimering paramétereit? és esetleg valami beszerzési lehetőséget?
kösz