Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok akkor gyorsan átírom 1-esre:)
Am. ez nem 2es mito...
Jah jobb oldalt a nyaknál. Ma csinálok róla képet ha kell (és nem felejtem el:D)
Sziasztok!

Gyári új CAGIVA MITO henger eladó! Ára 45eft, akár dugattyúval is.Postai utánvétel sem gond.
Érd06-20-545-3546
bakonymotor@gmail.com
A fövázon van egy matrica azon az oldalon ahol van az alvázszám!Van rajta egy csomó szám meg zárójelbe az h:
(F125)a felsö sarkába asszem....
segédvázon én nem hiszem h van biléta leglaábbis nem találkoztam vele én még.
szombat, vasárnap meló :S ezért voltam ma egy kicsit gurulni
a segédvázon állitolag van egy 125 ös biuléta az enyémröl hiányzik kellene rola 1 kép amin nagyban látszodik+a méretei...megoldhato?
Na akkor mi lesz a hengerrel? Kell vagy nem? Mond meg ha nem kell, nem lesz harag.
Oda hogy fizetitek a beugrót? (gokartpálya) Oránként, vagy többen kiveszitek egy d.u. mondjuk?
gyere vasárnap bohóckodni a gokartpályára
nem csak ha kikötöm a mocit és megtekertetem aksirol vissza akkor mozdul mondjuk egy felet aztán gyujtás semmi és pörgetm szintén semmi tehát gyujtásnál nem mozdul ahogy kellene viszont akkor ha offon van az elekt.akkor visszakötésnél mitöl teker fél fordulatot?
Szóval tulajdonkép ellenörizni ellenöritz de 8nál nem nyit ki?
na a történet:powermotor kiszed direktreköt forog visszadugom visszaforog magátol alaphelyzetbe(gondolom)viszont most üresben pörgettem és nem mozog a motorugy hogy nem tettem bele még a misoc féle bowdent me gondolom akkor sem mozog majd.meghalt az elektronikám?
gondolom minnél több olaj van benne annál jobban tapad üresen nincs amitöl megtapadna...
Amugy belekerült ebbe a a 2evoba a Wiseco dugó:) eddig 3órát ment és faszás:) (60km):)
tudom h az ürest nem egyszerü berakni. arra énis rájöttme h összeragadtak a alemllák. csak azt nem értem h 8deci olajjal miért csinálja jobanmint 5-6al... amikro beletettem ezt a castrol kurvaszar volt gondoltam az 1hét olajnélküli állástól van 30km után ugyan ez, hát mondom akkor vszinüelg az aolaj szar olajnélkül fasza votl felöntöttem motulal megjavult, de azért hidegen ugrik. de msot probáltam mostokévolt:) meg érezhetőbb h a castrol sokkal finomabb mega motul "nyálkásabb"
nekem is ezt csinálja én actvot tettem bele de akkor is ha 1 be teszem megugrik és lefullad állitolag lamella probléma én nem tom ugy szoktam indulni hogy kupi be 2be (itt is rug 1 picit)és onnan 1be és indulás amugy ez a válto nagyon gyenge pontja a caginak haverom frecciájában is orákig keresheted az ürest....
Az sztem természetes, mert az olaj hideg, és összetapad a kuplung. Csináld azt, hogy gyujtás nélkül behúzott kuplunggal sebességbe told előre hátra pár métert, és utána jó lesz!
de az természetes h 1esbe inditásnál megugrik hidegen?:O
vki nem jön gurulni ? pest, kecskemét, vagy újváros
összetapadnak a lamellák,leállítod újraindítod akkor meg már az előző miatt nincsenek összeragadva
csináltam egy mitot, de a kuplungja nem akar jó lenni oaljcsere után...2deci olajat engedtem le belőle (igol proplus), castrol 4Tvel (10W40) lett feltöltve de nem igazán emeltki a kuplung (egyesbe rakásnál megugrott, illetve 1esbe inditásnál is) hidegen melegen egyaránt. Leengedtem olajnélkül megprobáltam, ugyvettem észre h jó. Akkor beleöntöttem a motul transoil expertet 10W40 (én már 4-5 éve ezt használom), 8 decit (ugy ahogy jó volt üresből 1be) engedtem lebelőle most olyan 5deci van benne és üresből 1be rakásnál már nem ugrik, de hidegen egyesbe inditásnál még mindig meg ugrik egy kicsit (és néha neki áll gurulni) leállitom visszaindit és akkor semmi jelenség. Vkinek vmi ötlet?
kösz jol néz ki leszedtem csak az a gáz hogy ezt még meg kellene csinálni...de találtam 1srácot aki 1edi elképzeléseket megvalosit ilyen téren akár plazmát is tud csinálni...2rongy darabja természetesen gyári minöség nem papirlapbol kivágott kaka..a szétszedés most jön nálam is ha nem megy elküldöm neki 1ben majd ö szétszedi....