Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvielg jó
Helló, a fedelet már megrendeltem, külön a bendixet tudod adni?
Hello. Rs-re jó szerintetek a Cagiva első féktárcsája?
Van túlméretes dugó is hozzá (Wössnerből biztos). Ha tényleg a olajmiatt akadt meg akkor nicns nagygáz mert elkenödik a dugo a hengerfalán azt le lehet honoltatni róla. amit félszázaddal meglehet oldani:)
hello:
nekem van bendixem ami neked kell meg .bendix fedél is.
bendix nagyon zsir állapotu+fedél=8eft tudom adni.
kisipari öntött dugót max komárba
ha sérült a henger,azt is kéne tudni mennyire,lehet hónolás segít,lehet cserés
Mitohoz pedig tudtommal sajnos tényleg nincsen túlméretes dugó (56.00 felett),de afelett úgyis csak persely van
helló!ha van kereted jó ötlet a szerelő,bár manapság abban sem MINDIG lehet bízni!ha szerzel hozzá,dugót,gyűrűt,csapszeget és már akkor jó lenne egy felső tűgörgő is,(persze csak ha a hengernek nem esett semmi baja)és beleteszed magad,ami nem nehéz,ne illyedj meg!Van Ez kb 20-35ezer ft közt van de van olcsóbb megoldás:utángyártott dugó,gyűrű ami minőségileg egyértelműen rosszam de van olyan ha pl fúrt henger(perselyezett)h abban a méretben nincs gyári pl:vertex,wöschel v vmi márkás.Ekkor jön elő ez,vagy ha kis pénzű vagy!Ha gondolod útángyártó cég telefonszámot tudok adni,de ez legyen a legutólsó megoldásod.....
figyelj...én nem is azt mondtam h így gúrítsd le a MITOdat a földről hanem h ideiglenesen megfelelő gyógy mód amíg nem szerzel be egyet,a keverésről meg annyit h ha a tankba kevered,nem hátráltat semmit ha a keverék arány megfelelő,bár ez sztem logikus!És a motor élettartam nem ettől fog rövidűlni!A gyertya dolog teljesen helyén való ezért ajánlják az NGK-B10EG-t a MITOba (minden szerelő),mert láttam már olyat h rossz gyertya 140-nél szétrobbant(az elektródánál)és teljesen besült a gyűrű,valamint a dugóból is szakított egy darabot...A szám lófaszt nem ér mivel minden típusnál másképp"mérik" a hőértéket.Pl vegyünk egy Gillera-t.Abba pl Denso 20-as van és teljesen megfelel bele.Igaz h a tűelektrodás merően jobb!
figyelj...én nem is azt mondtam h így gúrítsd le a MITOdat a földről hanem h ideiglenesen megfelelő gyógy mód amíg nem szerzel be egyet,a keverésről meg annyit h ha a tankba kevered,nem hátráltat semmit ha a keverék arány megfelelő,bár ez sztem logikus!És a motor élettartam nem ettől fog rövidűlni! A gyertya dolog teljesen helyén való ezért ajánlják az NGK-B10EG-t a MITOba (minden szerelő),mert láttam már olyat h rossz gyertya 140-nél szétrobbant(az elektródánál)és teljesen besült a gyűrű,valamint a dugóból is szakított egy darabot... A szám lófaszt nem ér mivel minden típusnál másképp"mérik" a hőértéket.Pl vegyünk egy Gillera-t.Abba pl Denso 20-as van és teljesen megfelel bele.Igaz h a tűelektrodás merően jobb!
Szeva! Nekem is az eladás napja előtt ment tönkre, úgyhoyg megfigyeltem részletesen hogy hogy néz ki. Egy villamossági boltban találtam full uyganolyan kapcsolót, 190 FT-ért. Konkrétan én Miskolcon, az Intruderben, de vsz hogy akármelyik hasonlóban találsz. Csak vidd magaddal hogy milyen kell. Am a hengerrel mi van?
valaki!elsö féklámpa kapcsolo kellene sos....
fedél van 1.5eft,bendixe3m most nincs
vargaszabolcs@net.info.hu
06302692998
ilyen nekem is volt,h lenyirta a fogakat:D nekem csilingelt ,mint 1 csengő:D 5k volt szem komletten 1 uj tengely bele
Üdv mindenkinek! Evo II-höz kellene nekem egy fedél ami az önindítótengelyt lefogja, és a tengelyen lévő fogaskerék. Ha a fogaskerék csak tengellyel együtt van az se baj. Ha valakinek van, akkor léci írjon ! köszi
Komoly
Hát a kipucserével se menne sokra...
malaguti fiftyre is fellehet tenni a 28as delortot
oké köszi akor inkább lecserélem mito ra mert nagyon tetszik a primához meg nehéz elkatrészt kapni!
Teljesen felesleges lenne rátenni...hiába teszel egy motorra egy fasza nagy karbit direktszürövel az csak akkor ér valamit ha egy ehhez való kipuff átakaitást is csinálsz..Egy 50 esre meg minek ekkora karbi?A Mito-k 125 ösek
és azokra is böven elég ugy mennek vele mint állat!Szal szerintem nem érdemes vele probálkozni..de te tudod!
Talán vhogy rálehetne faragni de nem is az a lényeg. egy ilyen motornak a 28as karbi baszott nagy, sőőt használhatatlan lenne. Szóval felesleges ekkora karbin gondolkoznod (elég komoly tuning kéne a motorodnak h ekkora karbi kelljen hozzá), a te esetedben a 17,5-21es bőven jó. (attól függ hány ccm a prima).
szerintem nem menne mert a szivó tóroknál nagy lenne rá nem?
Már nem azért de szerinted menne ekkora karbival? (ekkora karbihoz már eléggé reszelt gépnek kéne lennie).
a cagiva primára!
28as karbit hova akarod tenni?
rámegy a cagiva primára?