Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

no én ha gondolod és ha 7végén jó idő lesz akkor meglesném azt a csodaparipát!
lehet kiderül,hogy az enyém meg 250-t megy
dunaújváros után ahogy mész szekszárd felé. voltam már párszor arra motorral
Merre van az a mezőfalva?
az áttételeid is kicserélted meg gondolom vettél írt gyújtást rá?! Hm?
Nem szeressem mikor pár hónap mito birtoklás után meg akarod magyarázni a tuti
Bár,megteheted csak így sajna magadat égeted le!Látod én ettől szeretnélek megóvni
felül u.olyan 160-assal is mint egy 25 hengerrel!
Sőt,egy jól megfaragott 25-s henger szarrá alázza a 160-as pollinit
finom volt az ebéd, vagy mit ettél ? :D fincsi kis gomba pörkölt, mi ?
Veled meg mi van?
200?
Jah bocs, 180 km/h volt ennek is a vége és 210-et mutatott akkor a műszer:
"Therefore, the engine output predicted that time, was about 40 hp in a reliable dyno, the confirmed real velocity of 180 km/h in 7th gear (210 km/h in the instruments) with secondary transmission 14 - 41"
Nagyobb lesz a térfogat már jobb lesz a teljesitmény meg más képp vannak a felömlök nézd emg joval több van a tuningba mint a gyáriba és az is sokat számit meg az is h mit h állitasz be lehet neked jo cuccokbol összerakva ha nincs jol beállitva valami.meg milyen áttétel van rajta.meg a karbiba is sok mindent lehet.meg még ha polirozott felömlöid vannak.akkor a membránlapokal is.
A 160-as hengerrel csak a furat változik,a löketet nem változtatod és a hengert sem,így a vezérlési idők maradnak,ezért nem lehet túl nagy teljesítménynövekedést elérni. Viszont igazad van,mert láttam már ilyet,de azon 41-es karbi volt, légszűrő nélkül fullos egyedileg gyártott renszerrel,annak 210-re saccolták a végét.
www.racingsm.org
Jó hát akkor majd egyszer szervezünk egy találkát azt majd megnézhetitek ha addigra nem adom el,de amugy meg ezt a szakmát tanulom és a tanárom meg versenysportba van benne ott szerel ugyhogy sztem jobban tudja mint ti de mind1 ha nem hiszitek ez van.én oda állok akkármelyötök mellé:D
naneee:)
Hát én rá merrem neked tenni,és én tudom h megy is annyit emg tudom h a 160-asokbol kilehet hozni h 200-fölé menjen csak kell a nagyobb karbi meg a kipufogo és összekell rendesen hangolni és kész meg ha van idöd még egy két okoságot lehet csinálni és kész!
Bazz mekkorát csalhat! :D
Igen de max óra szerint:) gps-t rakd rá aztán meglátod h a 200 közelébe se lesz...
kipufogó szokott fojtva lenni, a karbi, meg a henger. elektronikát ne mtudom.
Csá!Nekem is 160-as henger van rajta és 34-es karbi és nekem nem eszik 7.5liternél többet ha megyek vele rendesen de a 200-at le lépi és még többet is ki lehet belöle hozni böven!
Jah látom már, Evo II-esed van
Asszem Te kérdezted a márkakereskedést,még a Frontosa-t megpróbálhatod, Pesten van.
Evo-ból 2 féle van:
-Evo I: '94-től 3 küllős kerekek,nincs fojtás,ugyanaz,mint a sima kereklámpás II-es szinte,csupán eletronika finomítás, meg átszelepelt első villa, kormányteló
-Evo II: 2000 körültől kb,ezt nem tudom pontosan, ezek elvileg 25 lóerősek és 6 sebességesek, fojtás talán a kipufogóban és az elektronikában van,de megoldható ennek eltávolítása cserével
A Mito Evo-ba gyárilag hova raknak folytást ? és mennyit mennek végre?
Oksa, én péntek előtt úgysem tudom feladni, úgyhogy addig ráérsz. Meg azután is csak péntekenként vagyok otthon, csak hogy tudd.
Hali

Érdeklődnék, hogy nem e tud valaki alkatrészt '99 Cagiva planethez pl: kmóra +spirál, idomok.....
Ha vk tudna akkor írjon.
köszi
bocs hogy még nem kerestelek az ár jo a haver szerint már csak az után érdeklödök ki tudja javitani holnap hivom a bejo motor mühelyt mert felénk se válalják ha kapok egy árat javitásra akkor megy az üzlet
rádobhato az oldalidom a mitora?
Van amelyik évjáratra Mito-t írtak és úgy is nevezték,de a 90% Prima néven fut vagy Derbi GPR
Helló fiúk!
nincs valakinek véletlen rs 50 vagy 70 hez henger szett vagy akár csak henger? vagy nem tudtok?
köszi