Mondjuk ez mind2 szép és jó..csak az a nagy kérdés hogy hogy kell szétszedni a km órát anélkül hogy teljesen
leamortizálódna?mert eddig még nem jöttem rá...
akk a motor tuti-bár van melette egy olyan váltó féleség amire bowden tányér csatlakozik az szabályozza a motor forgási irányát(mert persze a motor kétirányú-reméljük jó) ....am a tank tényleg ereszt fent ami qva bosszantó ha elfeletkezel róla!Ha nagy szerelésbe kezdesz még egyszerűbb is ha leveszed.(legalább is az enyémnél!)nem tudom h gumigyűrű csere segít-e!am egy srác írta egyszer h ő ki is iktatta a powert,inkább nyitva hagyta3/4-ig mert úgy jobban megy alacsony tartományban.Az a szar h a powermotornak tényleg lassú a nyitás ideje,de az elég-ellentétben mondjuk az apriliával ami mágnesszelepes....1 szónak 100 a vége...:SOK SZERENCSÉT!
Nos. Ugy olvastam, hogy powerhez kerestél infot, és ezt a linket kaptad. És ha netán Neked sikerült elérni ezt a (nem szervizkönyvet) akkor nagyon megköszönném ha valamilyen formában eljuttatnád nekem köszi
Helló! Van egy eladó önindítom,tévedésből vettem meg 92es,nem használtam,már egy éve a dobozban van,nincs hozzá bendix,meg fogaskerék,Primához akartam,és jól átvertek,de mind1,ha kell vkinek írjon,olcsón adom.
hali nekem is befojik a viz meg ki a benya de a tankban van1 fém túlfolyó és az elvezeti az ilyesmit (evo-m van)
de ha tudtok vmi megoldást szivesen várom
csáó
egy teloszámot tudsz adni?
leamortizálódna?mert eddig még nem jöttem rá...
azzalis indulok de még nincs it az ideje
Első-Hátsó Mito felni gumival,polírozva.A hátsó tárcsával, az első nélküle.
Az első gumi: Metzeler ME1Front 110/70-17
Hátsó gumi: Bridgestone Battlax bt46r 160/70-17
A gumik állapota kb 80%-osak.
Ár:megegyezés szerint,képeket kérésre küldök!
max1990@freemail.hu --- msn címen elértek.
a 180...
de ha tudtok vmi megoldást szivesen várom
csáó
itt van mito service manual, írj nekik mailt és megadják a belépéshez szükséges kódot"
csak gondoltam hogy te letöltötted, és el tudodod küldeni...