Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még mindig eladó a mitom
power szervizkönyv?
Légyszives elküldenéd ezt a power szervizkönyvet a mail cimemre? nekem vhogy nem sikerült elérni
hubammmmmeeeg....én hülye akko nekem is de jo hogy szoltál na ezentul ovatosan mosom...
anno nekem is kifolyt a benya, a gond viszont az hogy én úgyvettem észre hogy mosásnál ugyanúgy befele is ereszti a vizet....
köszönöm ...már érkezik a bowden misoctol...a motor direktre kötve forog a többi majd kiderül(vagybeborul) ja és nektek is csinálja teli tanknál ha felemelitek a tankot a betöltö nyilásnál ereszti a benyát?,az enyém elég zoralul és ez kellemetlen ha nagyon feldöntömpl szerelésnél gondolom ha cserélem a betnyilásom a gumigyürüt ez megszünik a nagy kérdés hol lehet ujat kapni?
nem jött meg a mail. mind1 nem lényeg annyira...
CAGIVA MITO TUNING MOTYOK:
ARROW REDSZER=30eft
MIKUNI corp 34es karbi+szivocsonk+memrán=20eft
idomszett 2db van egyik festett=25eft gyári luky-s=35eft
blok=30eft
stb.......
Ha gyújtásráadáskor tesztel akkor már valszeg 7500-nál is nyitni fog,de igaz jobb előbb bovden nélkül megnézni.
nagyon vigyázz rá,mert a Pmotor qva könnyen le tud égni és azt már szerelni nagyon nem szerelik.Az enyém is lefüstőlt és még pesten sem vállalták az újratekercseltetést!Próbáld meg csak aksira kötni,h a motor válaszol-e,ha forog akk,jó.Ezután jön az elektronika amit csak összeszerelve tudsz kibróbálni.Abowdeneket ne rakd fel csak járó motornál,pörgesd 6kiló fölé és ha a motor(powernyitásnál)elfordul,majd ha leesett a fordulat,vissza akkor az is megfelel.Ha nem vezérli a motor az elektronikát és ez nem történik meg akkor más is cink lehet.Ha okés,akkor...miután megnézted lent a power-tengelyének akadálytalan mozgását,akkor kösd be, de a bowden feszességére nagyon figyelj,mert a motorja könnyen elsül...ha ezek nem mennek(vmi miatt)akkor érdemes szerelőhöz vinni....
Üdv. mindenkinek. Rég jártam erre. Eltettem e gépet, de előtte csináltam egy pár képet róla
ment a mail.
MitoGeri lécci irj erre az e-mail-ra: oliversal93@hotmail.com (de asszem már felvettelek msn-re) szeretnék beszélni veled.
160as pollinihez dugo milyen árban van ?
ok kösz...
hello:
nekem van rs elsö féktrácsám=8eft
tudom postázni.
hello:
külön csak a bendixet=6eft
tudom postázni, ha kell küld emailbe a posta cimed.
apriliars160@freemail.hu
holnap fel is tudom adni.
Sztem Táborituningnál csinálnak ilyet
www.motorosok.hu/szervizkonyvek

itt van mito service manual, írj nekik mailt és megadják a belépéshez szükséges kódot
a leírásban pedig találsz infot a beállításról,tulajdonképpen egy leszedett kipucsonk is elég hozzá,a lényeg,hogy ne érjen bele a dugóba
az alsó tányéron lévő 2 csavarral tudod azt belőni,hogy teljes úton mozogjon a bovden és a szelepmechanika felső részén a kis kiálló csavarral pedig,azt,hogy milyen távol legyen a dugótól
nem olyan kemény dió,kikísérletezed azt kész
csak a bowdenek hiányoznak hogy a többi müködik e azt nemtom(motor elektronika stb)csinált egy olyat hogy tegnap raktam bele uj aksit megcsináltam az öninditot és gyujtásnál elkezdett kattogni a pmotor nem is hagyta abba és melegedni kezdett kiszedtem kipucolgattam(nem is volt koszos)ujbol beraktam és most meg se nyikkan de nem is melegszik...össze szeretném már rakni ezt a power dolgot mert nyitott prel megyek és olyan 7-8 litykot fogyaszt....ja és köszönöm a képeket igy már vágom miröl van szo a beállitás már keményebb dio lesz gondolom...
az első fotót benéztem
Két bovden jön a szervomotor tányértól ami szintén egy tányérra megy rá a henger kipufogó oldali részén,nagyon egyszerű dolog,csak jól kell beállítani. Mid hiányzik pontosan?
tudnál feldobni képet a power bowdenezéséröl az enyémen nem volt és nem tom hogy néz ki a dolog....
elsö féklámpa kapcsolo és 50es biléta kerestetik...
csao rajta vok de semmi biztato adhatnál tanácsot hol foglalkoznak ilyennel....