köszönöm ...már érkezik a bowden misoctol...a motor direktre kötve forog a többi majd kiderül(vagybeborul) ja és nektek is csinálja teli tanknál ha felemelitek a tankot a betöltö nyilásnál ereszti a benyát?,az enyém elég zoralul és ez kellemetlen ha nagyon feldöntömpl szerelésnél gondolom ha cserélem a betnyilásom a gumigyürüt ez megszünik a nagy kérdés hol lehet ujat kapni?
nagyon vigyázz rá,mert a Pmotor qva könnyen le tud égni és azt már szerelni nagyon nem szerelik.Az enyém is lefüstőlt és még pesten sem vállalták az újratekercseltetést!Próbáld meg csak aksira kötni,h a motor válaszol-e,ha forog akk,jó.Ezután jön az elektronika amit csak összeszerelve tudsz kibróbálni.Abowdeneket ne rakd fel csak járó motornál,pörgesd 6kiló fölé és ha a motor(powernyitásnál)elfordul,majd ha leesett a fordulat,vissza akkor az is megfelel.Ha nem vezérli a motor az elektronikát és ez nem történik meg akkor más is cink lehet.Ha okés,akkor...miután megnézted lent a power-tengelyének akadálytalan mozgását,akkor kösd be, de a bowden feszességére nagyon figyelj,mert a motorja könnyen elsül...ha ezek nem mennek(vmi miatt)akkor érdemes szerelőhöz vinni....
itt van mito service manual, írj nekik mailt és megadják a belépéshez szükséges kódot
a leírásban pedig találsz infot a beállításról,tulajdonképpen egy leszedett kipucsonk is elég hozzá,a lényeg,hogy ne érjen bele a dugóba
az alsó tányéron lévő 2 csavarral tudod azt belőni,hogy teljes úton mozogjon a bovden és a szelepmechanika felső részén a kis kiálló csavarral pedig,azt,hogy milyen távol legyen a dugótól
nem olyan kemény dió,kikísérletezed azt kész
csak a bowdenek hiányoznak hogy a többi müködik e azt nemtom(motor elektronika stb)csinált egy olyat hogy tegnap raktam bele uj aksit megcsináltam az öninditot és gyujtásnál elkezdett kattogni a pmotor nem is hagyta abba és melegedni kezdett kiszedtem kipucolgattam(nem is volt koszos)ujbol beraktam és most meg se nyikkan de nem is melegszik...össze szeretném már rakni ezt a power dolgot mert nyitott prel megyek és olyan 7-8 litykot fogyaszt....ja és köszönöm a képeket igy már vágom miröl van szo a beállitás már keményebb dio lesz gondolom...
Két bovden jön a szervomotor tányértól ami szintén egy tányérra megy rá a henger kipufogó oldali részén,nagyon egyszerű dolog,csak jól kell beállítani. Mid hiányzik pontosan?
ARROW REDSZER=30eft
MIKUNI corp 34es karbi+szivocsonk+memrán=20eft
idomszett 2db van egyik festett=25eft gyári luky-s=35eft
blok=30eft
stb.......
nekem van rs elsö féktrácsám=8eft
tudom postázni.
külön csak a bendixet=6eft
tudom postázni, ha kell küld emailbe a posta cimed.
apriliars160@freemail.hu
holnap fel is tudom adni.
itt van mito service manual, írj nekik mailt és megadják a belépéshez szükséges kódot
a leírásban pedig találsz infot a beállításról,tulajdonképpen egy leszedett kipucsonk is elég hozzá,a lényeg,hogy ne érjen bele a dugóba
az alsó tányéron lévő 2 csavarral tudod azt belőni,hogy teljes úton mozogjon a bovden és a szelepmechanika felső részén a kis kiálló csavarral pedig,azt,hogy milyen távol legyen a dugótól
nem olyan kemény dió,kikísérletezed azt kész