Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv srácok van egy pár eladó hátsó lábtartóm ha kell valakinek irjon válaszba ide üdv
a kollégáé szakít 200at
ha már erre gurulsz papa,hozhatnál egy felesleges fesszabot is de ha megüti az óra a 200-at akkor a mocid marad?
Bár nem szidni akarom a polinit, mert tény nagyon jó tuning cuccokat gyárt talán az egyik legjobb. De az iylen 40 meg az a feletti lóerők meg a 200as tempó az ugy hülyeség ahogy van. Már gpben is rajtrácsra tolhatnád lassan a gépet. A legjobb henger mitoba az SP iylen szempontból. Meg a 125 sokkal jobban reszelhető mint a 160as polini.
másrészt az enyém is így forog...szal semmi különöset nem láttam mivel ez elég alacsony sebességfokozatban volt nem objektív
hagyd,meddő vita
És ezen szted csak egy henger van? Meg alapból a polini nehezebb dugot/csapszeget ad hozzá, már csak azért se foroghat ugy. Meg elveilg a 125hengernek nagyobb a kipunyilása ezért jobban is forog. A polini az csak alul nyomatékos és ennyi városba jó meg kanyarból kijövet.
Hi! Mitogeri! szeretnék veled beszélni! aszthiszem felvettelek már msn-re! vagy irj ide: (oliversal93@hotmail.com)
lécci
a NEM szócskát kihagytam de hülye vok
láthatod hogy 12 körül adja le a maxot , nekem a 125 ös G1 már 11 nél leadta !
szal adja le hamarabb
racingsm-es mitoba elég sok dolog lett variálva és az ment 190körül. másodrész a polini henger csak alul erősebb,nyomatékosabb felül nem, illetve nem annyira forgatható, tehát kb 1000-el lejebb adja le a maxot. És 200at soha a k*va életbe nem fog menni a 250esek alig lépik tul a kétkillót johogynem egy 160as alap mito megcsak leforgja... tippem szerint az a mito 180nál többet nem megy. Ahhoz h 200ba belekostoljon elég sok dolog kéne és elég magastartományba kéne forognia ez alatt értem a 14-5ezreket(henger,hajtokar,dugo,karbi,gyujtás,esetleg forgattyúházat faragni,kipu, membrán meg még miegymás kéne hozzá). Meg a gyári SP hengerrel többre mész már alapból mint egy 160as polinivel. Másrészt szerintem nincs több felömlő benne (de egy képet berakahtsz róla megnézem)
Neked megvan még ez a Lucky-s mitod?
persze hogy jobban megy a 160as hengerrel azé van...itt az a probléma hogy 200at nem igen fog menni ez azért még is csak 35ccm külömbség nem 200...persze lehet(ne )csinálni olyan mitot ami megy 230at kur...sok pénzböl a motorikus dolgokon kivül fék és futomü tuning is kell ám ilyen sebességhez.. 1 modon tudom elképzelni a 200at a pollinivel:láttam 1x egy 2.0 opelt amelyikben benne volt a 2.4es omega fötengelye+hajtokarok a furatok egyeznek mind két auto86.5 ös ily a 2.0 blokk végül is 2.4 es ha valami más mocibol u.olyan furattal átrakja a föt+hajtokart és a 160as pollini mondjuk 200as lesz..na szép eszmefuttatás?
és még anno amikor nekem is 25 ös volt és havernak 160 as lett az AF1 gyorsultunk és elég keményen odavert.
én már 2 olyan AF1 el mentem ami 160 as és egy futura 25 ösel is
az 1iket megakartam venni a másik meg haveromé , elkel hogy mondjam hogy jobban megy mint a 25 ös
biztos hogy nem megy 180 nál többet óra szerint , de jobban gyorsul és erösebb is .
kérdezzétek : Fireball , és stevehuffnagel -t
200-at lehet hogy nem megy, de azt senki ne mondja hogy gyengébb vagy ugyanolyan mint a 25-ös! Nem véletlenül van közte néhány lóerő különbség! A fordulat nem változik tegyük fel 11-ig lepörög mind2 7.be de ha pl kicseréled a hátsó fogaskereket kissebbre a 25-ös már nem bír annyit pörögni mert nincs ERŐ, a 60-as valószínűleg tovább pörög. És így lehet különbség a végsebességbe!
Na mizu pajtikám,megvan még a szekér?Power?
200-at biztos h nem megy egy 160 as hengertöl meg egy 34 es karbitol...csal a km ora ennyi..
Attól még hogy hallottam olyanról aki látott már ehhez hasonlót én nem értek hozzá. Nem gondolod?
vagyis neked 7.be
figy ahoz hogy 200at tudjon valósan, legalább 14-15ezret kellene forognia 6.ba! csak számolj egy kicsit és meglátod faszságokat beszélsz.
jah, ok xD
jahh,nem neked szántam hanem a 200-as mitonak
hát az enyémet max pénteken vagy szombat késő este
mert pénteken suli utána megyek újvárosba. szombaton megdolgozom aztán este járatom a motort.