Most már egyre jobban afelé hajlok h nem adom el, de azért mégis csak jó lenne egy nagyobb gép:) Szóval amennyit kérek érte annyiért elviszik, akkor végülis...
Végig benne volt,a pumpa tengely támasztja meg a fordszámmérő kihajtását is, a belsejét meg nem tudom ki lehet-e szedni külön. De mindenképp úgy akarom kipróbálni,ahogy írtad. Csak azt nem tudhatom,hogy esetleg terhelésnél nem ereszt-e vagy folyat vissza tömítetlenség miatt.
De neked benne volt? Nem volt kiszedve a pumpa? Bár egy probát megér, bekötötöd csak annyi h a karbira nem dugod rá beinditod aztán látod h a kiscsövön nyomja-e az olajat, vagy nem. aztán ha jó kimotorozod a benzint aztán bekötöd ha nem jóü akkor meg mixelsz tovább:)
Srácok "nagy" dolgon agyalok: vissza kéne kötni a különolajzást,már cseszeget nagyon ez keverős, mixelős debil tankolás!
A kérdés: a 28-as Dellorto karbinak ugye van egy külső csatlakozója amire rámegy az olajvezeték, az bent 2 furatra ágazik, ezekben van vmi finom porlasztórács vagy egyéb? Mert kompresszorral kifújatnám,hogy tuti tiszta legyen,aztán kitakarítom a pumpát és letesztelem,ha minden ok akkor meg visszakötöm.
Bármi okosság érdekel,köszi!
joo a gép nem töri a segged? akko nem tom ezen biztos voltvmi mert ott a helye lehet hogy nem gyári vmi volt ott...mind1 ugy is most graviroztatok egy 49ccm es bilétát kell még vkinek?ha többet csináltatunk olcsobb csak kellene 1 minta...
az nekem is megvan de akkor ha ráülsz a mocira jobb oldlt a tank alatt 2 kis téglalap alaku szellözö van ha benézel látod az alut(segédváz)ott volt valami biléta mert csak a két szegecs helye van ott... mi a szar volt ott?
nagyobb gép? :)
A kérdés: a 28-as Dellorto karbinak ugye van egy külső csatlakozója amire rámegy az olajvezeték, az bent 2 furatra ágazik, ezekben van vmi finom porlasztórács vagy egyéb? Mert kompresszorral kifújatnám,hogy tuti tiszta legyen,aztán kitakarítom a pumpát és letesztelem,ha minden ok akkor meg visszakötöm.
Bármi okosság érdekel,köszi!
http://www.motor.hu/hasznaltmotor/124118/CAGIVA
%20MITO%20I%20125