Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tiéden nincs iilyen összekötőt rész? Általába az iylen ülés alattiakon szokott (pl.: derbi gpr) szóval h nem egybe van az egész . Amit a rezóra ráteszel és akkor ugy megy ki az ülés alatt. sztem oylan a tied is.
teljesen igazad van geri...
nem is értem,hogy volt pofád ezt a nicket választani úgy,hogy mitot csak képen láttál......

hát jo ok de ah nézem ez nem kanyarodik fel ugy mint enyém,de ha esetleg maj később érdekel és még meglesz írok.
akkor a tieden nem gyá a csö.ennek a csöneka lapjára rávan irva hogy cagiva freccia c9-c10-c12,ugyhogy rávaló.üdv
láttam már,csk sztem nem jo enyémre mret nekem nem olyan a kipuffom mint pl a boros miki,hanem nekem az ülés alá megy fel a dob,és ott 2é ágazik,szal egy picit más a formája mint ennek.meg tegnap előtt lenyúlták telómat,ugyh most nincs rá zs,de azért köszi
van a gépedre gyönyörü zsiruj nyalánkságom,ha gondolod megalkudhatunk rája!
tök jo h enyémben gyárilag nincs is power szelep:D
Igen csak tudod nemvéletlenül szerelték bele azt gyárilag sem.de nem magyarázom a bizonyítványt,hiszen még nemláttam mitot.én akkoris aztmondom,hogyha ezen a szájbakurt 15-16ezer forinton kell spórolni,és kinlodni h alul vagy felül nem megy a motor,akkor nem mitot,hanem valami oclsó motort kell venni.a rendeltetésszerü müködéshez szükség van a powerszelepre.ennyi.
Nah de teljesen mind1:D Mostm ár van bowdenem ugy h nem gzá, csukott powerel meg többet nem megyek azt kész.
Bár ha nem forgattad(7-8 az ugyis csukott powerrel lenne) én ugymond az azegynap alatt a szemét is kinyomtam:D Szóval ami kifért a csövön (motorosnap volt) szóval nekem vszinüleg ezmiatt volt, mert elötte semmi baja nem volt.
Na az enyém az idei szezont csukott powerrel nyomta le és semmi baja nincs...Én 9 nél nagyon ritkán
forgatom tovább ha mék vele hosszab utra is mindég 7-8 ezer körül van...ja és az idén kishijján ment 10ezer km-t..
Hajtókaros lett. 1napot ment csukott powerrel (igaz forgattam rendesen). és napvégén megadta magát. de sokka ltöbb gáz keletekezik és az ott mrad bent nem tud kimenni és nyomás meg midnen lesz ott. ugyan oylan mint ha pl szar a kipufogod van rajta és egy kis törés van benne (példának volt egy robogó gokart csővel és átlett hegesztve. 2szer megolvadt az egyik tengőcsapágya, és amikor már 3szorra is megtörtént akkor idővel kiderült h a cső hibája, mivel volt benne egy törés.) Szal ha most a gázáramlás miatt szétmegy egy csapágy akkor 11ezres fordulatnyi gáznál (amit elvielg max 7ezer lehetne) idővel tuti szét megy a dolog (lehet nem 20km lesz, de idővel hidd el megadja magát).
Hát nem tudom...szerintem ennek elég kicsi az esélye...mi a is lett a baja a tiednek?
Meg szét is megy tőle idővel a motor... (nekem is nagyon vszinű h a csukott power tett be neki:S) mivel akkora fordulaton már nem szabad fojtani.
Kinyitott powerel 7000 alatt nagyon hurka!Nem érdemes kinyitni a powert csak ugy direktbe!Sokkal többet eszik és
tényleg 5-6-7 ben pl 5000 röl akárhogy huzod se megy feljebb!csak ha vissza pakolod és pörgeted végéig 7000 felett!Sokkal értelmesebb akkor becsukni...csukott powerel az enyém megy 140 et...sztem elég..bár kinek hogy...
igen a lényeg az alul...na ezért huzzátok csumára!
Volt már szerencsém kitámasztott poweres Mitohoz és nemhogy nem olyan mint egy NSR szeleppel,de még egy jobb simo is megizzasztaná. A kétütem nagyon fordulatérzékeny, szelep nélkül alul óriási az öblítési veszteség emiatt gyengébb és eszik többet.
ne felejtsük el hogy a power nem egy csoda ...nélküle is uolyan végsebességed lesz alsobb tartományban nyomatékvesztés azért észlelhetö na de azért nem lesz olyan mint egy 50es.power nélkül is sokkal jobb mint egy nsr powerrel...fogyasztás?többet eszik?6ezer alatt ki használja a gépét?fölötte meg tök mind1 hogy power vagy nélküli...szoval szerintem jo ha mükszik a power de ha szar nem kell kétségbe esni attol ez még MITO...
ha kitámasztod tisztességesen nő a fogyasztásod,ha használod power alatt is,másrészt power alatt olyan gyenge lesz mint egy 50es. nekem van elektronika,és nyelv is.
ok köszönöm...
Sziasztiok!+Szeretném és is kérdezni,ha powert kitámásztom?Bofojásolja -e nagyon a fogyasztást?Elektronikám+nyelv se jó!Melobejárni használom,de igy is elgurul.
Srácok,vannak megint zsiruj powerelektronikáim 16e Ft zsiruj nem zsákbamacsek használt motyó.
továbbá frecciára rrow rezó zsiruj zacsiban,ár alku tárgya.!meg van 35milis Mikuni tm karbim,olcsóé.meg főfékhengerek,zsiruj hátsófék,apróságok..
Csak egy vezeték megy rá,elöl-alul amit látsz, kocogtasd meg a relét,volt akinél bejött. Többet nem tudok hozzátenni sajna.
ismét segitséget kérek...önindito...mikor vettem nem müködött..kapcsolot szétszedtem ok,az öninditora aksit kötöttem behuz teker...vhogy nem kap áramotrelér gondolok de nem tom melyik vezetékeit hidaljam át hogy elinduljon és biztos legyek a relében...vagy lehet hogy hiányzik az inditorol a tstelés?csak a pozitiv megy rá(vastag fekete)testelést nem találok rajta vagy nincs is?