Ezt a témát hagyjuk már mert elég nagy baromság a két motort összehasonlítani,közel ugyanaz a technika, és max 1-2 lóerő különbség,ennyi éves használtakat meg főleg semmi értelme hasonlítgatni, ki tudja már melyik mennyire van hazavágva,én azért vettem ezt,mert ez tetszik,erre volt pénzem, sztem megbízhatóbb és nem tudom megemészteni,hogy mit keres baloldalon egy kipufogó simson kihajtással :D
Mindenki azt veszi, amelyik neki jobban tetszik, értelemszerűen. De ha össze akarnám hasonlítani, akkor haverom most veszi bele a 3. hengerét, mert mindíg megszorul neki, nekem meg szarrá volt kopva a dugó, és akkor se szorult meg. (Persze ez használattól, használótól, és motortól függ) Mind2nek vannak előnyei és hátrányai is, bár lehet egyiknek több mint a másiknak, de hogy melyik a jobb, azt úgyis mindenki maga dönti el. Ez a két motor kb ugyanazt tudja, olasz mind2, hasonló megoldásokkal működik!Meg amúgyis, már vsz mindenkiében vannak kisebb állítgatások, egyik se olyan, ahogy kijött a gyárból. Két egyidős, full alapot lenne érdemes összehasnolítani, abból derülne ki valami! Más lenne a helyzet, ha mondjuk egy nsr el kéne összehasonlítani őket!
szerintetek létezne az hogy egy Honda NS400R 2T motor 85 ezret bir ki ?
szerelömnek ojanja van 19 ezer km el vette és 84 ezernél szedte szét 1. nek !
380 ccm 3 henger 2 power 80 le
ja és vagy 9-10 éve pályázik vele ! én nem hinném el ha más mondaná de ez télleg igy van
BÁRCSAK ENNYIT BIRNA KI EGY MITO ÉS EGY RS
biztos egy fúrógépet kötött a km ora spirál-jára
am azt elfelejtettétek hogy RS be 10.000 km enként dugocsere (persze ajánlott)
mito-nál azért 1 kicsit tovább birja
Üdv!
biztos hogy van söt a 2007-es(RS) az tényleg kemény addig kisérletezett az egyik haverom vele hogy kiszedett belölle valamit és ment 190-et 2mp-ig utánna megszorult. Én is sokat szereltem már de nem olyan vészes az idomcsavarok se olyan nagy cucc kivéve az orrnál ami van levenni nem nagy só de visszarakni pff a 20-egynéhány probálkozásra sikerülni szokott.
U.I: mivel piszkálta a mocit a gyerek a garanciának ugrottak 100 ropi kiugrott az ablakon... a mitó pedig 23 rongybol kijön a dugó gyürü csapszeg /gyári/
1 pár dologban 1et értek veled az biztos h alul az rs nagyon fos a mito viszont nagyon bika hát felül jobb az rs. az üléspozició sportos ha valakinek ez kényelmetlen akkor neki nem sportmoci való sztem.a kormáynstabilizátos hidd el nekem h sokat számit 1x már megmentett a szerelés viszont valóban nehézkes a mitonál de az rs-nél is vannak szar megoldások.a kinézet 1értelmüen izlés dolga kinek h de aki mocit vesz és rs&mito között variál sztem a mito mellet döntsön mert az erő nem minden inkább legyen picivel gyengébb de megbizhatóbb és szebb mocim minthogy többet álljon a moci mint amennyit fut. ez erőviszony meg motortól függ mert ami környéken szaladgál rs mindig leverem bujkálnak előllem viszont biztos van olyan rs ami engem verne le
na én megnéztem tegna p a végét, 11000nél 160 140og ugrik, 150ig is simán megy. .de fölötte az a plussz 10 már szenmvedés, hisz 10e körül adja le a maximumát.. lehet rá kéne faragnom a mito rezót
Nah hali,Úgy látom rendet kell ,hogy tegyek!Mito vs. Rs!Mitonak elég rövid a váltója ezáltal jobban gyorsul mint az rs és jobban veszi a lapot,továbbá miton van egy kormánystabi ami nem egy nagy dolog ,de azért ér valamit pláne a pesti utakon,üléspozíció hát kicsit kényelmetlen bár meglehet szokni jóval sportosabb mint rs,kanyar vétel hát sztem elég hülyén vana sulypontja sztem rs-el sokkal könyebb manőverezni,ami a felső tartományát illeti elég gyenge.Rs hoszabbak a sebességek alul semmi de felül kemény,sokkal jobb mint mito,itt van digit kijelző ami mutat egy két dolgot nem mondo m mert tudjátok,mint mondtam kéynelmesebb,jobban kezelhető!1 Szóval mito alul megeszi rs-t ,de felül rs a nyertes,ha nekem választanom kéne ezek után én az rs-t választanám (mitonak szép a futurisztikája de ronda a váza stb,RS gyönyörő polírozott váz,szép lengővilla stb..) Sztem Rs 'jobb' de igazából két különböző motorról beszélünk nemis nagyon lehet összehasonlítani ég és föld..DE viszont ami nagyon fontos mitoval kis túlzással elmész a robogó maci faxáig is mert nem hagy ott,Rs viszont hajlamos nem elvinni sött...de az erőt megkell fizetni !Másik ami nem midnegy Rs-t 5 perc alatt szét kapom mitonál ez kb 1 óra nagyon szarul van megoldva az idomzata geci nehéz szerelni(sztem) másik mitoba van egy szar keresztmerevítő amit az istenért se tudsz ksizedni és alig férsz oda a karbihoz blokkhoz és minden máshoz,rs nél meg amit akarsz mindehez odaférsz és nem szenvedsz egy karburátor kivételéhez,tovább tart a karbi kisezdése mint a pucolása ha meg karburálni akarsz hát jó formán esélytelen,azt még hozzá teszem rs-nek szebb a blokkja is!Ha valki két motor közt válogat hááát elkell gondolkozni mit szeretne Mielött bárki bármit mond ezt tapasztalatok alapján írtam!
mitóóóó a nyerő nem kérdés , bár ha nem lenne mito-m akkor tutti rs-m lenne. meg kell hagyni h jó gépek.
vki adjon mááár gyútásbeállításhoz adatokat ha lehet gyári adatokat
Haveromnak, van egy 05-s Rs125-se már mentem vele, jó kis gép. De egy szikrát sem erősebb mint a Mito, nem mondom azt se, hogy gyengébb de nem erősebb. Forma-forma, az Rs- 11500-at forog, még az én Cagivám 12 500-at szóval lehet, még egy kicsit jobb is Persze ott más a váltó és gondolom az áttételek is, nehéz dolog összehasonlítani. Nálam 1-1
de TYT nak is párszor már ragadt meg az RS és nincs benne veszett sok km
érd:bakonymotor@gmail.com
06-20-545-3546
szerelömnek ojanja van 19 ezer km el vette és 84 ezernél szedte szét 1. nek !
380 ccm 3 henger 2 power 80 le
ja és vagy 9-10 éve pályázik vele ! én nem hinném el ha más mondaná de ez télleg igy van
BÁRCSAK ENNYIT BIRNA KI EGY MITO ÉS EGY RS
am azt elfelejtettétek hogy RS be 10.000 km enként dugocsere (persze ajánlott)
mito-nál azért 1 kicsit tovább birja
bocs
én rsbe meg 19900ért veszem a dugót,/wössner/ proxot 22ért, szal semmivel se drágábbak rshez a cuccok
biztos hogy van söt a 2007-es(RS) az tényleg kemény addig kisérletezett az egyik haverom vele hogy kiszedett belölle valamit és ment 190-et 2mp-ig utánna megszorult. Én is sokat szereltem már de nem olyan vészes az idomcsavarok se olyan nagy cucc kivéve az orrnál ami van levenni nem nagy só de visszarakni pff a 20-egynéhány probálkozásra sikerülni szokott.
U.I: mivel piszkálta a mocit a gyerek a garanciának ugrottak 100 ropi kiugrott az ablakon... a mitó pedig 23 rongybol kijön a dugó gyürü csapszeg /gyári/
De nem írnám le a mitot félre értés elkerülése végett!
CSaó CSaó
vki adjon mááár gyútásbeállításhoz adatokat ha lehet gyári adatokat
Mentem egy 98as évjáratuval BOCSKAI!
Mító tuti lealázza az rs-t!100%