Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát akkor ha 14et mutatt ott tuti nicns rendbe vmi:D nem foroghat annyit le főleg nem terhelé alatt, az enyém 12500ig forgattam le de ott már eléggé elfogyóba volt az erő szal inkább elváltottam nem kinoztam...
Tudom,de terhelésen akkor is valótlan a 14, vagy csal az óra.
Nincs itt sző belekötésről. Randy a te motorod 7 sebességes, az enyém 6.
Igen megyeget a drága annyira furcsa. Te is tudod hogy a Freccia fordulaszámmérője 12 000ig van órázva és alá forgott, utána el is váltottam nem akartam gyilkolni mondjuk ahogy néztem a 06-s Evo-k óráját 14ig van számozva és kb 11 500-tól piros. Éreztem, hogy még 11 000 nél is húz és nem nyögve nyelve ment 12 000 ig. Tetszik nagyon
Vazz,Te kértél segítséget,próbáltuk az általad leírt dolgokból levonni a következtetést és szólni mire figyelj oda,nem pedig belédkötni, ha így jött le sajnálom. Azt is értettük,h nem basztak át,mert nem költöttél még semmit.
Próbáljatok találni vmi köztes megoldást a szalonnal,legyen az ingyenes szervíz vagy garanciális bármilyen alkatrész csere és itt is kérdezősködj, múltkor Geri hozott egy zsír új hengert 40 körüli árban,ahogy szkuli írta, minden mást be tudsz egyszerűen szerezni.

Nekem 170-nél pörgött kb 11500-at, a 14 valóban érdekes,kivéve,ha dombon lefele.
frankó, aztán most megy ah illik?
Hát jah 14et ne mfogja leforogni főleg nem terhelés alatt... de azt nem értem h emlitette a srác h 30kmig jó volt vagy még tovább is és utánna ment tovább akkor addig kellett kapnia az olajat, meg ugy magába azért nem levegősődik be... nem lehet h lecsuszott róla esetelg az olajzócső?
Nekifutok megint
Gilera
Ma is megállná a helyét, nem találkoztam még vele Mo-on lehet nincs is.
http://www.motorcyclespecs.co...." target="_blank">Gilera
én azért megnézném mikor forog terhelés alatt 14et egy gyári mito
amúgymeg még mindig azt mondom, hogy a 14e fordulat 1000km után nem túl jó. Egyáltalán nem jó. Ha megnézed a gépkönyvet, (legalábbis RSnél a bejáratás idején 1600kmig nem lehet kiforgatni 12ig (a max), csak 9ig. Hasonló a blokkjuk.... )
hehe Dnew te még jobban küldöd mint én, az enyém is új volt 9ezernél akadt meg először mert elbaszták a beállítását a natixnál és nem javították meg gariba, pedig nem az én hibám volt.. Ez ilyen dolog, akkora retek hozzááállás ez az olasz motorokkal mo-n (megjegyzem yamahás havernak minden szart kicserélnek ingyé'), hogy kész.
egyedül te vetted magadra nem mellesleg ottvolt a smiley... CSak azért poénkodtam, mert amikor valami apriliával van vmi baj, akkor jön 1-2 cagivás, cbres, stb osztani
Csáó én most újítottam fel a motorom a télen,
- új főtengely (taborituning.hu)
- felső tűgörgő ( Soma 70/340-46-75)
- új főtengelycsapágy SKF C4
- új szimeringek
- 0km-s Mito EVO 2006-os gyári henger ( Mitogeri )
- Vertex dugószett ( Soma )

Tölük mindent betudsz szerezni, ez anyagárban 100 ezer Ft.
A dolog ami történt veled az pedig csak annyi, hogy a Cagiva-nál az olajszívatyú betegség, nem mindenkinél de nagy többségben. Nekem is azért kellett felújítanom, mert megadta magát az olajszivatyú. Keverem bele az olajat az a biztos

Jah és felkerült az új rendszer, Giannelli véggel
Én nem akarok rá 1 forintot se költeni, 1 kurva forintot is sajnálok rá. Gariba csinálják meg, mi a faszért vettünk akkor újat? Ha semmit sem ér a garancia! Egyik hozzászóláshoz írnám, hogy ezen a szaron nincs motorfék, mert akkor már rég az árokba lennék. Tudom, hogy kopóalkatrész a dugó, meg ami eltört, de nem önhibából történt! Hameg nem csinálják meg, akkor 1misiért a tiétek lehet! Raktok bele amit akartok, nekem nem kell!
Tyt de hát cagiva
lehet menni az rs topikba nyálalni
Igen, én is a Ducati wolfnál vagyok!
Akkor te már ismered a dolgokat.
Köszi a hozzászólásokat!
1 dolgot vettem észre. Ki a faszt érdekel hogy mennyivel mentem?
Megnéztem a végét ez 130ról max fél perc volt 170ig utána visszafékeztem, nem motorfékkel és ennyi. Ha ettől elromlik, akkor KALAPSZAR az egész! És nem attól romlott el hogy 170mentem vele, mert utána 30kmt jöttem haza 100as tempó körül.
Látom ezt vontátok le hogy 170el mentem, ja és szólok 14ezret pörgött! Azért baszódott el, mert nem kapott olajat, az olajszivattyú miatt, és 1000kmnél, a faszom se gondolta volna hogy koszos, vagy levegős.
Ez van! Nem basztak át, mert nem fizettem 300ezret! ÉS valóban nem vagyok tisztába az árakkal, de ez csak utánajárás kérdése.
Küldjetek inkább egy linket, ahol megnézhetem hogy mit érdemes belerakni!
Aprilianal 220000 egy gyári henger ha rendeled!
Asszem Cagivánál 160000kb egy henger +dugó! annó mi a Ducati wolfnál vettük...
+hajtókar azis kb 30 +hengerfej azt nemtom...
szalmunkadíjjal gyári rendelt olasz cuccokkal meglehet hogy 3kiló...
Ja..és a polinit felejtsd el a picsába! van 1 érzésem h senki nem fogja neked hozzáhangolni normálisan a gépet, és csak hozná magával újra csőstül a bajt..
jó az az olajpumpa,csak időnként rá kell lesni a csövekre, valamint arra h nem-e levegős a rendszer.. elég egyszerűen lehet légteleníteni.
azt szerintem ne vitassuk h a cagiva v az aprilia a megbízhatóbb szerkezet..:) mindegyik kényes,de én tartósabbnak érzem a cagivát.
Dnew ha már kidobtatok egy 25ösre 1,3 milliót,akkor szerintem saját zsebből pillanatok alatt meg si tudjátok javíttatni..de mielőtt arra adod a fejed, majd kérdezz körbe még a fórumon, hátha akad vkinek jó állapotú hengere... amit az előttem szólók is mondtak.. az k..va jó dolog h ezek mennek 150-160akat,csak mégsem arra van kitalálva h 4edóráig 11ezret forogjon szakadatlanul..
Bár az olajszivattyúval kapcsolatban elég vegyes érzéseim vannak: elég primitív szerkezet,sztem minden terhelés esetén a legoptimálisabb mennyiségű olajat adja és kényelmes így tankolni.
De,ha dugulás,kosz van,vagy akár nagy gáznál egy légbuborék akkor cumi, a "nagyok" mind azt mondják ki kell kötni,úgy a jó,passz,nekem eddig bejött,de utálok így tankolni :D
Lehetséges az,hogy a karbi után nincs elég idő már rendesen összekeveredni a benzinnek és az olajnak,így nem oszlik el olyan jól?
Ennyi.
Inkább írd azt,hogy olasz Cagiva helyett,mintha "mások" nem szopnának,az az 500 km meg nem sokat jelent 1000 után, én 400 km-t járattam a gépet (ami tudom kevés) és semmi baja.
Inkább ott lehetett a gond,h ezeknél nem nagyon kéne nézegetni percekig,hogy vajon mennyi a vége, 168 vagy 170... azt nem nagyon szeretik,meg ki tudja utána vajon 170-ről 80-ra motorfékkel ment-e stb...

Dnew! Rakd össze az előbb említett pénzért,ne hagyd magad átbaszni, az olajzást akkor kösd ki,az a legtutibb, motorféket ne használj,inkább a kuplung kopjon el,az olcsóbb, lejtőn pedig öblögess. Sok szerencsét hozzá!
Dnew, lehet az sem volt a legjobb ötlet, hogy 1000után megnézted a végét. A rendes bejáratás ilyen gétütemű gépeknél 1500km. Azt nem teljesen értem hogy az olajszivattyú miért akad meg egy vacsiúj motoron... Dehát cagiva

Mellesleg szorulást nem sok helyen javítanak gariba (apriliánál sem! saját tapasztalat), és amint írták egyáltalán nem 3kiló hozzá az alkatrész. 180ből megvan az egész, úgy hogy a legdrágább helyen vettél mindent, és mindenki jól lehúzott
"midennel"