megkéne.de nemtom nála ahogy megfigyletem úgy megy hoy elmek motorzni, amíg kölsesik küldöm neki ahogy illik utána ha ez megvan "letudtam a részem" váltogatok 3-4nél is nem 9nél és sokszor volt az hogy kb 40-50el mentme hazárig 20kmerről
mert oan kedvem volt
vanbenne valami.és nemsírt a szám.dien vayok nekem ez a motorozás, fateréval. 90nél fel kerora 170nélle pirosnál nagyonritkán elsőkeréken megállás meg huznineki. utánaegykis túra speed modra huzni neki fektetni stb stb amibe van egykis adrenalin is.saja ebbe a mociba nemsok smemivan mert szvemszernt midnehol 170el mennék mert kb ugyérzem azt a kellemes utazónak.nembaj majd jövőre
ha tényleg csak 9ig forgattad,akkor szerintem nem,de téged inkább hagyjunk.... :)legközelebb meg se kérdezd, a videóid, képeid alapján íccse -uccse fog sokat bírni alattad az a gép, ha nem változtatsz a stílusodon..ecsém' ..tod mi lenne neked való? egy hayabusa 2méteres lengővillával meg krómfelnivel,amin csak tépni kell a gázt a drag-racen ,mint a hülye..
na bocs a lehurrogásért, de kicsit eldurran az agyam,amikor látom h a kiskölykök a fél milliós 25öst menyire nem tudják használni normálisan, utána meg sírás-rívás h jajj megragadt ..stb..
figyuzatokmár, 700km körül vana motorba (rs) uj dugó, gyorsuláson voltam vele és hát nembírtam magammal, aki kihívott mentem, 1-2-3-4be 9ig forgatni.sztetek nagyon gatyáravágtam?
Randy 10 L benyához raktam 1,5 dl Castrol TTS olajat.
Most megyek haza és megnézem mit csinál ha beindúl nagy szerencsém lessz.
Ha nem akkór csöcs.
Milyen árban vannak a dugók?
Mert hallottam Wösneröl?Athenaról?Prox,Vertex.
Nekem Prox van benne.
Valaméknap szedtem le a kipuffogó rendszeret és 1 deka olaj sincs benne lerakódva jah és meleg nem füstöl. Simán elégeti..... csak fordulatszám kell neki :)
Kérdezhetek valamit? Láttad az új Mito árát? Szeritnem ha kicsengettek 1829 e Ft-ot, + forgalomba helyezés egy 125-ösre, akkor nem lesz gond, hogy mondjuk 40-50 e a folytás eltávolítása....
A YZF 125 R azthiszem 1 M alatt van kicsivel... Szóval enm egy árkategória... De ha megbízható motort akarsz, pláne, ha 50-esről ülsz rá, el leszel ájulva a kis Yamahától is, bátran válaszd azt! És nem kell foglalkoznod dugócserével, és hasonlókkal...
25-ös keverék? Basszus szerinted az jó neki? Majd jól leragadnak a gyűrűid! Meg minden teljesen elolajosodik!
Pumpa+ 1% olaj a benzinbe, és kész! Ez a gyári előírás általában...
És az MZ 1:50 -es keveréket igényel, bejáratáskor 1: 33 .. De ezeket az értékeket Arol 2T -re számolták...
Somát ajánlom én is, mérd meg a hengered átmérőjét Soma meg kiszámolja neked milyen dugó kell bele. Én ajánlani tudom a vertexet, nekem is az van már 1000km felett járok vele és semmi baja. 400km után én mindig powereztem 600km után meg 10 000 ig és felé is szimán pörgetem. 25-s keveréket használva! Aminek döntő szerepe van. Az elejétől fogva soha nem melegedett a motor.Mi az az olaj amit a szivatyú nyom? - 50-s keverék már az MZ-ket is 33-sal tankolták és mennyit forognak 8000-t.
jaja sajna kevés volt az olaj a 10L benzinhet mert 2dl kellett volna és csak 1,5 dl volt éreztem hogy lessz vele baj.
Melyik dugót érdemes bele venni és amelyik olcsobb is.
Tudtok ahol lehet rendelni?
Szerintem nemnagy baja lehet mert pont kuplungoltam 7 be váltottam volna és akkór.
Max dugó+gyürü szerintem.
kompresszió maradt benne mert éreztem a gyertya helyén van még benne valamennyi lehet a gyürük is épek.
Van hengerem hüvelyezni kell a tartalékot.
ma lett kész az elektronika+karbi beálítás,légszürö takarítás.
Én basztam el mert kevés olajat raktam a benyába és nemvolt több nállam motorostalálkozóról mentem haza és az utolsó 1 km-be megfogta gyors kuplung be és hazahúztak Simsonal.
Pedig TTs-t használok.
Ezt nem mondod komolyan, az a szép mito megragadt, mi történt? üdv. juj de örülök hogy már nincs én nálam is eljátszotta csak 160nál, lessz hengered? lehet tudok alkatrész blokkot szerezni szevasztok
mert oan kedvem volt
de ne legyen ilyen,remélem kicsit megkomolyodsz
na bocs a lehurrogásért, de kicsit eldurran az agyam,amikor látom h a kiskölykök a fél milliós 25öst menyire nem tudják használni normálisan, utána meg sírás-rívás h jajj megragadt ..stb..
a spéci kormányvégsúlyokat esztergáltattad?
Most megyek haza és megnézem mit csinál ha beindúl nagy szerencsém lessz.
Ha nem akkór csöcs.
Milyen árban vannak a dugók?
Mert hallottam Wösneröl?Athenaról?Prox,Vertex.
Nekem Prox van benne.
A YZF 125 R azthiszem 1 M alatt van kicsivel... Szóval enm egy árkategória... De ha megbízható motort akarsz, pláne, ha 50-esről ülsz rá, el leszel ájulva a kis Yamahától is, bátran válaszd azt! És nem kell foglalkoznod dugócserével, és hasonlókkal...
Pumpa+ 1% olaj a benzinbe, és kész! Ez a gyári előírás általában...
És az MZ 1:50 -es keveréket igényel, bejáratáskor 1: 33 .. De ezeket az értékeket Arol 2T -re számolták...
Melyik dugót érdemes bele venni és amelyik olcsobb is.
Tudtok ahol lehet rendelni?
Max dugó+gyürü szerintem.
kompresszió maradt benne mert éreztem a gyertya helyén van még benne valamennyi lehet a gyürük is épek.
Van hengerem hüvelyezni kell a tartalékot.
Én basztam el mert kevés olajat raktam a benyába és nemvolt több nállam motorostalálkozóról mentem haza és az utolsó 1 km-be megfogta gyors kuplung be és hazahúztak Simsonal.
Pedig TTs-t használok.