Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

115ért van 160as polini hengerszett, vadi új, polini dugóval, fejjel, tömítésekkel, mindennek!
milyen 300ezerről beszélsz? egy új henger is maximum 80-100 e ft, amin aztán tényleg rajt van mindnekinek a haszna..20ezer a dugó,20 a ahjtókat..de ha ügyes vagy, körbenézel kicsit az alaktrészpiacon,akkor 50ből helyrerakjátok
Hali!
Van egy kis problémám! Kaptam egy mitot 2 hónapja, bejárattam előírás szerint, nem húztam neki, mert tudom, hogy hosszútávra vettük. Szóval 1000km volt benne amikor elvittem ezres szervízre. Ott cseréltek benne olajat, átnézték, kiszedték a fojtást a kipufból, meg a karbiból. Kifizettem őket, rendesek voltak, meg 2 óra alatt összedobták. Eljövök a szervízből, megvárom míg bemelegszik kb 70fok, megnézem mennyit megy végre...170 , örül a faszom mint állat, jó vissza 120-130ra és go haza. A szervíz és az otthonom között van 40km, megjegyzem. Hazajön fater, kipróbálja, majd 10 perc múlva csörög a telefon. A motor hátsó gumija besatuzott 140-nél, majd a motor leállt, és többet be sem indult. Csak azzal nyugtatom magam, hogy a motor garanciális, és megcsinálják. De amikor találkozok a mocimmal, és berakom sebességbe, és kiengedett kuplunggal semmi kompresszió, akkor már kezdetem ideges lenni. Még aznap visszavittük a szervízbe, ott érthetetlenül néztek, hogy miért kell utánfutóval hozni azt a motort, amit aznap délelőtt szervízeltek meg.
Majd eltelik 2 nap, megvan a hiba!
Az olaj szivattyú elromlott, ezért nem kapott olajat. Hengerfej kilyukadt, dugó meghalt, hajtókar eltört.
Aztán jött a legrosszabb, jelenleg nincs magyarországi importőr, a Cagivának, ezért garanciába nem tudják megjavítani. 3 lehetőség van: várok kb fél évet, vagy kivisszük külföldre és ott gariba megcsinálják, vagy 300ezret önköltségből fizetünk, de abba már 160as polini szett kerülne. Ezt hallva nálam a Cagiva leszerepellt, 1,3 millás motor 1100km-t bírt.
Várok, segítő hozzászólásokat, hogy mit is kéne tennem!
itt vmi gyújtásgond is lehet szerintem, ezek a kráterek nem normálisak..
mégegyszer elmondom, a dugód nem azért néz ki így mert asso vagy bármi. Ennek a motornak elég nagy problémái lehetnek, dugómárkától függetlenül. Jobb lenne ha megnézetnéd valami szakival, mert akármilyen dugót raksz bele, a jelenlegi beállításokkal az is tönkre fog menni!
Ma megjött a csomagom. Kapott a moci egy zsír új mito rezót és egy Gianelli végdobot. Az utóbbi használt, de egy kis polírozással szép lesz, majd dobok fel képet róla.
Okés:) Remélem minden okés akkor vele:)
karcagon sokszor látok 1 piros mitot VAZEE rendszámmal ,madarason is láttam..
Nem ismeritek a srácot?
Az Asso Werke az Aprilia gyári beszállítója. A Vertex melyik nagy márkáé is? Nah mind1...
Megjött a víz-olaj tartály! Kicserélem, és már minden működik! A kissé kopott hátsó gumin kívül beleköthetetlen
Srácok,a gáz felőli kapcsolóházamban eltört a tájoló,így gázhúzásra elforog,most bandázs szalaggal van megokosítva + a gázkarom amibe a bovden megy bele el van nyíródva. Kérdés: meg lhet vhogy házilag csinálni a házat? Van-e eladó ház + gázkar vkinek? Asszem uaz mint az első szériás RS vagy NSR-é.
A 98-as Mitonak is p8-cal kezdödik a vázszama?köszi,ha+irod jo motorozást a nyáron.
mito mileet vele?Olajszivatyu+adta magát?
Üdv népek,kellene egy kis segítség! milyen gyújtótekercs kell mitoba? 94-es! valaki mentsen meg
Én is úgy hallottam, hogy az Asso Werke jobb mint a Vertex. Nekem egyik se ragadt meg, és egyik sincs. Wössner van
ja bocs te jobban tudod, mert neked 1x megragadt 1 vertex onnan már levan irva.
Troják Zoltán 06308557633
ja bazz, arról az asso dugó tehet
Szeva!És mi Trojáknak a száma? vagy msn cime?elöre is köszi
préssáv nem nagyon volt
megsúgom okoska, az asso jobb mint a vertex...
Az meg hogy így néz ki a dugó, egyáltalán nem attól függ hogy milyen márkájú.
ebbe van kompreszzio
igy jártam
akitöl vettem a motort azt mondta vertex dugo van benne közbe csak szar asso volt .......
Trojákot hivd fel talán lesz neki
eladható, hidd el.. főleg evo idomokkal