Szerintetek gázos nagyon ha 90 körül megragadt a gép?Egy pillanatra csak behuztam pont a kuplungot szóval nem satuzott a kerék.
Önindítoval lehet tekerni de egyenlöre nem igért.
Gyertya jó meg befogtam a gyertya menetét és csiheg talán nemment el a paci.
Menjmár Ha lenne egy kis csöpnyi eszed, akkokr nem a forumba írogatnál, hanem felvennél egy rs tulajdonost msn-en (adatlap) és kifaggatnád, és feltehetöleg 10 perc alatt megkapod a választ hgoy mit vegyél. Ilyen egyszerű.
Szétkaptam ma,h a gázbovdent elvezessem rendesen,mert feszült, majd lesz karbi és benzincsap tisztítás, refit,ha ráadám kivágja a biztit,szóval azt is meg kell heftölni,légszűrő tisztítás és még kurva sok meló :D
elvileg baj De az illesztéstől függ a 0,5-ös az kb 1000km-er járatás és aztán csak szépen lightosan kell növelni neki mindig a fordualtot pl-20km-erenként + 500 fordulat kigyorsitásnál. A 0,7-es az amikor mész vele pályán 2 kört azt mehet a menet
Hy!
Sajnos nekem még mindíg ráz a motor,pedig igy állitottam be,ahogyan a képen van.Lehet nemis a Balance tengely lenne a hibás? pedig minden csavar megvan húzva,a főtengely is nagyon pikk pakk állapotban van.Sajnos eléggé necces igy motorozni vele,hogy alig bírom szorítani a markolatot.Volt már valaki iylen helyzetben? ha volt,akkor irhatna.a napokban kaptam egy másik rajzot,szintén innen a Mito fórumból egy kollégától,megpróbálom még ugy ahogyna ő rajzolta.Ha ugy se sikerül beállitani akkor eladom a francba a motort.
Sziasztok!
Kaptam egy új Mitot, és 500km-ig 6ezer fölé nem pörgettem.(kezelési)
Most 700km van benne, néha kipörgettem 10ezerig.
Hogy járassam tovább, vagy baj hogy ki lett pörgetve?
Ez az első 2T mocim, segítsetek!
Most lettem kész a Mítomal. Gyujtás jó lett utánna fulladt még mindig mire rájöttem a légszürö olajos volt a sok alapjáratással kimostam visszaraktam és belötem a karbit vettem rá benzin slagot hagytam rá böven és mentem vele leállt az ideg majdszét baszott mire észrevettem hogy megtört ahogy lecsuktam a tankot most már okés.
Tele tankoltam és GO Hartyáni motoros találkozóra Gyertek ha van kedvetek!
Hát ugy értem h jo motorikus állapotban h a blokk nem a henger,nem lehet meghonoltatni meg ekll perselyeztetni az olcso meg egy dugo és kész is a viz meg azért folyt el mert nem volt rárakva rendesen a viznek gumilya.Amugy meg mindenki annyira tartja a motrát amennyire akarja.
Szóval akkor aztmondjátok, megéri a mitot, énis azért egy kicsit húzódszkodok a 4T től, márcsak nemazért mert utálom szósincs, de én erős, és gyors motort szeretnék, ami ha kell nyugissan tud vinni 120-130al is(autópályán), és megbízható is. Szóval ti h ogy döntenétek a helyembe? Megkockáztatnátok egy új mitot? Vagy azlenne a legegyszerűbb, hogyha bemennék egy Cagiva kereskedésbe, és ott érdeklődnék?
az új 25ös yamahát pedig nem lehet 1lapon említeni a mitoval.. acélváz, sima villa, 10en pár lovas 4T blokk.. a mitoban sokkal több tartalék rejlik, viszont tanulni is kiváló...kisköbcös gép esetén nem vennék 4üteműt
Önindítoval lehet tekerni de egyenlöre nem igért.
Gyertya jó meg befogtam a gyertya menetét és csiheg talán nemment el a paci.
Sajnos nekem még mindíg ráz a motor,pedig igy állitottam be,ahogyan a képen van.Lehet nemis a Balance tengely lenne a hibás? pedig minden csavar megvan húzva,a főtengely is nagyon pikk pakk állapotban van.Sajnos eléggé necces igy motorozni vele,hogy alig bírom szorítani a markolatot.Volt már valaki iylen helyzetben? ha volt,akkor irhatna.a napokban kaptam egy másik rajzot,szintén innen a Mito fórumból egy kollégától,megpróbálom még ugy ahogyna ő rajzolta.Ha ugy se sikerül beállitani akkor eladom a francba a motort.
Kaptam egy új Mitot, és 500km-ig 6ezer fölé nem pörgettem.(kezelési)
Most 700km van benne, néha kipörgettem 10ezerig.
Hogy járassam tovább, vagy baj hogy ki lett pörgetve?
Ez az első 2T mocim, segítsetek!
Tud vki szerezni/van vkinek markolata? Nem a gumi,hanem a gázkaré amibe a bovden kell akasztani?
Ezenkívűl 100%-osan ép jobb kapcsolóház?
Tele tankoltam és GO Hartyáni motoros találkozóra Gyertek ha van kedvetek!