Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Le kell húzni a hengert,utána derül ki minden,sajnálom
Szerintetek gázos nagyon ha 90 körül megragadt a gép?Egy pillanatra csak behuztam pont a kuplungot szóval nem satuzott a kerék.
Önindítoval lehet tekerni de egyenlöre nem igért.
Gyertya jó meg befogtam a gyertya menetét és csiheg talán nemment el a paci.
Felvettelek!
Menjmár Ha lenne egy kis csöpnyi eszed, akkokr nem a forumba írogatnál, hanem felvennél egy rs tulajdonost msn-en (adatlap) és kifaggatnád, és feltehetöleg 10 perc alatt megkapod a választ hgoy mit vegyél. Ilyen egyszerű.
Szétkaptam ma,h a gázbovdent elvezessem rendesen,mert feszült, majd lesz karbi és benzincsap tisztítás, refit,ha ráadám kivágja a biztit,szóval azt is meg kell heftölni,légszűrő tisztítás és még kurva sok meló :D
vegyél fel msn -re, többi ott..:)
Hali nekem van egy eladó mitom ha érdekel és garantáltan semmi baja!
Tud vki szerezni/van vkinek markolata? Nem a gumi,hanem a gázkaré amibe a bovdent kell akasztani?
elvileg baj De az illesztéstől függ a 0,5-ös az kb 1000km-er járatás és aztán csak szépen lightosan kell növelni neki mindig a fordualtot pl-20km-erenként + 500 fordulat kigyorsitásnál. A 0,7-es az amikor mész vele pályán 2 kört azt mehet a menet
Szeva! Feltudnál venni msn-re? Lenne pár kérdésem a Mito-val kapcsolatban!:) Köszi. Címem: h.adam92@hotmail.com
POntossan igy állitsd össze és akkro tuti nem fog rázni...
Úgy állítottam be ahogyan a rajzon van,nekem nem ráz.
Hy!
Sajnos nekem még mindíg ráz a motor,pedig igy állitottam be,ahogyan a képen van.Lehet nemis a Balance tengely lenne a hibás? pedig minden csavar megvan húzva,a főtengely is nagyon pikk pakk állapotban van.Sajnos eléggé necces igy motorozni vele,hogy alig bírom szorítani a markolatot.Volt már valaki iylen helyzetben? ha volt,akkor irhatna.a napokban kaptam egy másik rajzot,szintén innen a Mito fórumból egy kollégától,megpróbálom még ugy ahogyna ő rajzolta.Ha ugy se sikerül beállitani akkor eladom a francba a motort.
Mondjuk 1000km-ig menjen 8000ig,de az 1000et tartsd be,ha zsír új! Erről nem ír a használati?
Sziasztok!
Kaptam egy új Mitot, és 500km-ig 6ezer fölé nem pörgettem.(kezelési)
Most 700km van benne, néha kipörgettem 10ezerig.
Hogy járassam tovább, vagy baj hogy ki lett pörgetve?
Ez az első 2T mocim, segítsetek!
akkor hajrá, tépd csak neki:) de ésszel
Szkuli! Igazad van,félrenéztem,mert nem a kuplungkosár mozgatja a balancetengely kerekét.

Tud vki szerezni/van vkinek markolata? Nem a gumi,hanem a gázkaré amibe a bovden kell akasztani?
Ezenkívűl 100%-osan ép jobb kapcsolóház?
Most lettem kész a Mítomal. Gyujtás jó lett utánna fulladt még mindig mire rájöttem a légszürö olajos volt a sok alapjáratással kimostam visszaraktam és belötem a karbit vettem rá benzin slagot hagytam rá böven és mentem vele leállt az ideg majdszét baszott mire észrevettem hogy megtört ahogy lecsuktam a tankot most már okés.
Tele tankoltam és GO Hartyáni motoros találkozóra Gyertek ha van kedvetek!
off: ti videot milyen formátumban szoktatok feltölteni az oldalra? de. felynomtam egyet mpg-ben és nem játszotta le a hangot:S
Nah akkor végre okés a dolog:)
Mármint a honolás pár ezer a persely meg 20környékén...
Hát azért a perselyezés nem annyi mint egy honolás... Az is olyan 20körül mozog...
Hát ugy értem h jo motorikus állapotban h a blokk nem a henger,nem lehet meghonoltatni meg ekll perselyeztetni az olcso meg egy dugo és kész is a viz meg azért folyt el mert nem volt rárakva rendesen a viznek gumilya.Amugy meg mindenki annyira tartja a motrát amennyire akarja.
Szóval akkor aztmondjátok, megéri a mitot, énis azért egy kicsit húzódszkodok a 4T től, márcsak nemazért mert utálom szósincs, de én erős, és gyors motort szeretnék, ami ha kell nyugissan tud vinni 120-130al is(autópályán), és megbízható is. Szóval ti h ogy döntenétek a helyembe? Megkockáztatnátok egy új mitot? Vagy azlenne a legegyszerűbb, hogyha bemennék egy Cagiva kereskedésbe, és ott érdeklődnék?
az új 25ös yamahát pedig nem lehet 1lapon említeni a mitoval.. acélváz, sima villa, 10en pár lovas 4T blokk.. a mitoban sokkal több tartalék rejlik, viszont tanulni is kiváló...kisköbcös gép esetén nem vennék 4üteműt